Misschien is dat het wel inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:04 schreef MeneerTim het volgende:
Mijn theorie over Eurlings is dat hij gewoon op mannen valt, zijn huwelijk daarom op springen staat en hij niet het risico kan nemen dat dat naar buiten komt in aanloop naar de verkiezingen.
Speelkwartierrijmpje: Camiel is een homofiel *giechel*quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:04 schreef MeneerTim het volgende:
Mijn theorie over Eurlings is dat hij gewoon op mannen valt, zijn huwelijk daarom op springen staat en hij niet het risico kan nemen dat dat naar buiten komt in aanloop naar de verkiezingen.
Het is wel een beetje een drag queen danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:16 schreef Frollo het volgende:
Eurlings is toch gewoon openlijk homo?
Misschien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een drag queen dan
[ afbeelding ]
Oxymoron.quote:
Integendeel, de chickies zijn er wild van, een homo of twee, drie in je kennissenbestand.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:41 schreef Gellius het volgende:
Waarom nu niet? Ze zullen niet snel je vriendinnetje inpikken.
Nee, maar ze zitten natuurlijk al jaren achter Frollo zelf aan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:41 schreef Gellius het volgende:
Waarom nu niet? Ze zullen niet snel je vriendinnetje inpikken.
Hard geconfronteerd met de waarheid.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, maar ze zitten natuurlijk al jaren achter Frollo zelf aan.
quote:
Zoeen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:00 schreef Quir het volgende:
Nou, goed, erg flauw.
De Bol.com klantenservice heeft nog steeds niet het idee gehad toch maar even te reageren op mijn smeekbede. Wat een service. Bij dezen een veer in hun reet. Een goed scherpe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |