Wat is dat, uitslapen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:47 schreef Z het volgende:
Claudia's vermoeidheid is vast niet op te lossen met een keertje uitslapen.
In de beginperiode hebben we dat wel eens gedaan, maar dan liggen we dus wakker van elk geluidje en slapen we ook niet echt relaxed uit angst om op hem te rollen of de deken over hem heen te trekken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:08 schreef sigme het volgende:
Je kan 'm ook in bed nemen. Mijn nichtje sliep zeker tot haar 12e bij haar moeder in bed.
daar zijn wij nooit aan begonnen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:08 schreef sigme het volgende:
Je kan 'm ook in bed nemen. Mijn nichtje sliep zeker tot haar 12e bij haar moeder in bed.
Het scheelde dat vader uit beeld verdween. Later kwam er een nieuwe man en nu heeft mijn pubernichtje twee kleuterbroertjes. Alles kwam rechtquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat zal de productie van extra broertjes en zusjes zeker niet ten goede zijn gekomen?
Wat doe jij in OUD???quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
En hem bij je in bed of op de kamer laten slapen zodat je in ieder geval niet steeds helemaal op hoeft? Ik weet niet waar je staat in de wel of niet in eigen bedje slapen-discussie die ik geregeld voorbij zie komen in OUD..
Dat is de leeftijd Gelliusquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:40 schreef Gellius het volgende:
Sinds onder druk van de buurt de UMTS-mast op het gebouw hiertegenover is verwijderd, heb ik ineens allemaal vage klachtjes.
Dat is vast stralingsontwenning!quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:40 schreef Gellius het volgende:
Sinds onder druk van de buurt de UMTS-mast op het gebouw hiertegenover is verwijderd, heb ik ineens allemaal vage klachtjes.
Ik heb nu al geboortjekaartje (M/V) op het boodschappenlijstje gezetquote:
Wie dan?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:44 schreef MeneerTim het volgende:
Dankzij mijn academisch vermogen tot verbanden leggen kwam ik zojuist tot de conclusie dat sommige mensen uit deze topicreeks weleens samen babies zouden kunnen hebben. Een openbaring.
MeneerTim zegt 'zouden kunnen hebben', niet 'zouden kunnen krijgen'.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
DaD en Do2 natuurlijk.
Of Lienekien en k_man
Le-zen, AR.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
MeneerTim zegt 'zouden kunnen hebben', niet 'zouden kunnen krijgen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |