Ja, als ze openlijk lesbisch is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef Marble het volgende:
Filosofisch vraagstuk: kun je ooit 100% zeker weten dat je eigen moeder niet heimelijk lesbisch is?
Met heimelijk bedoelde ik natuurlijk dat ze zich als brave saaie hetero voordoet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, als ze openlijk lesbisch is. [ afbeelding ].
Ontbossing.quote:
Wouter zo van ja ik heb hem toch gekocht whehehequote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Wouter zo van ja ik heb hem toch gekocht whehehe
Ik krijg altijd als ik dat lees de neiging om te vragen: "Aan wie?"quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Z het volgende:
'Hosselen' is mooi, laats las ik (op fok),'ik zou haar geven'.
Ik vind dat niet zo erg, ik erger me wel aan de uitspraak. In Amsterdam praten de jongmensen vaak met een dikke L en binnensmonds. Niet om aan te horenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:20 schreef Gellius het volgende:
Ik vind dat he-le-maal niks. Maar goed, ik ben al oud.
Ja, heu...Als ik nu jou geef, wie krijgt dan wie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef Gellius het volgende:
Dus... je zou me geven, DO2. Of ik jou?
Voor wat voor diensten verhuurt hij zichzelf dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:23 schreef k_man het volgende:
A_R verscheen zojuist in de Google-ads naast MyAT.
Dat lijkt mij een uitstekend plan.quote:Biertje?
quote:
Probeer je nu de chickies wild te maken door terloops te melden dat je een homo in je kennissenbestand hebt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hey Marble, volgens mij ben je de droomman voor een vriend van me. Ben je op de markt?
IR weet hoe het spel gespeeld dient te worden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:08 schreef broer het volgende:
[..]
Probeer je nu de chickies wild te maken door terloops te melden dat je een homo in je kennissenbestand hebt?
Nou, ik weet in elk geval één vrouwelijke TTK'er die hem wel eens ontmoet heeft, dus dat is niet meer nodig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:08 schreef broer het volgende:
[..]
Probeer je nu de chickies wild te maken door terloops te melden dat je een homo in je kennissenbestand hebt?
quote:Op zondag 14 maart 2010 07:29 schreef sigme het volgende:
In een hoekje van het kerkhof waar geen tuinman komt
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan gaat zometeen op visite. Hij kijkt er erg naar uit.
[ afbeelding ]
Wat voor type is het?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hey Marble, volgens mij ben je de droomman voor een vriend van me. Ben je op de markt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |