Ik heb even gegoogeld op 'vieze witte bank'.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:04 schreef Z het volgende:
Een witte bank en twee kinderen, zie je het voor je?
Ik hoorde het vanochtend bij Giel. Vrouwlief vertelde inderdaad dat 'Jan gewoon op de TEFAF zit'. Giel vroeg wat de TEFAF is, een bank?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:30 schreef Marble het volgende:
[..]
"Nee heur, helemaal niet gearresteerd. Jan zit gewoon hier naast me op onze geweldige design-bank van struisvogelleder!"
of is dit een sneaky actie om de politiecellen nieuw ingericht te krijgen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef NoCigar het volgende:
De binnenhuisarchitect van de onderwereld.
Jan des Bouv.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Marble het volgende:
Moeten we nu ook naar hem verwijzen als Jan des B.?
Heerlijk, die zal ik zeker een keer of twaalf draaien bij de Nacht van de Wansmaak.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk heel geen courgette.
Daar zit vaak alleen een brits en een rvs toilet in. Valt weinig aan te stylen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of is dit een sneaky actie om de politiecellen nieuw ingericht te krijgen?
Oh, die vind ik wel grappig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef MeneerTim het volgende:
Is Jan des Bouv tegen zijn eigen lamp gelopen?
Ze blijven alleen niet hangen, het zijn fastfoodnewbies. Hugo Baas is ook nooit meer teruggekomen, terwijl Liene nog wel zo hartelijk en oprecht tegen hem was.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef Gellius het volgende:
Zijn we het featured slowchattopic van de week ofzo?
Ik heb behoefte aan slaap. Slaap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |