Een blik van intense woede en minachting, gecombineerd met het onhoorbaar herhalen van het mantra 'rot op loop door' helpt vaak ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:49 schreef ShadyLane het volgende:
Als je 's ochtends in de trein geen zin hebt dat er iemand naast je komt zitten moet je iedereen die de coupe binnenkomt heel uitnodigend aankijken alsof je om een gesprek verlegen zit, heb ik gemerkt.
Dat was natuurlijk heel geen courgette.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind dit nú al het leukste LPT topic sinds tijden (de courgette van DO2 was exquise).
Oeh!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk heel geen courgette.
Ja!quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:30 schreef Gellius het volgende:
Had je het Komkommertje gemist de vorige keer, Frollo?
"Nee heur, helemaal niet gearresteerd. Jan zit gewoon hier naast me op onze geweldige design-bank van struisvogelleder!"quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:28 schreef Lienekien het volgende:
In Goedemorgen Nederland lieten ze nog horen hoe zijn vrouw de arrestatie had ontkend
Ze zei dat hij op de Tefaf bezig was.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:30 schreef Marble het volgende:
[..]
"Nee heur, helemaal niet gearresteerd. Jan zit gewoon hier naast me op onze geweldige design-bank van struisvogelleder!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |