Oh, dat is nog mild. Koekepan bande alle nieuwe mensen in #filosofie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ah, that brings back memories aan mijn eerste dag hier.
Neen, door Pope.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:52 schreef Gellius het volgende:
Ben jij door Lienekien ontgroend, Frollo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Spongebob dacht dat hij gekroond zou gaan worden als karatekoning. Maar ze wilden hem een vakantiehuis aansmeren.
Het boek is beter.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:02 schreef broer het volgende:
Volgens Wikipedia moet je voor Generatie X geboren zijn tussen 1961 en 1981. Dat is me nogal een generatie, zeg!
Dan val ik nog net binnen die generatie!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:02 schreef broer het volgende:
Volgens Wikipedia moet je voor Generatie X geboren zijn tussen 1961 en 1981. Dat is me nogal een generatie, zeg!
Ben je de belichaming van de millenniumbug?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:23 schreef speknek het volgende:
Ik ben geloof ik een echte Generation Y2K, omdat ik in 2000 geslaagd ben van de middelbare school en 18 ben geworden. Dat maakt me oneindig veel hipper dan welk ander persoon die niet in augustus-september 1982 is geboren en geen vwo heeft gedaan (of is blijven zitten), zullen jullie wel begrijpen.
Daar komt mijn X vandaan.quote:
De nieuwe uitschelden, bedoel je?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef Quir het volgende:
Hadden jullie niet even op mij kunnen wachten? Ik dacht dat ik de nieuwe aan mocht wijzen.
Positief ecstatisch verwelkomen in ons midden, op een toon zo vriendelijk dat hij zijn ommekeer maakt.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:49 schreef ShadyLane het volgende:
Als je 's ochtends in de trein geen zin hebt dat er iemand naast je komt zitten moet je iedereen die de coupe binnenkomt heel uitnodigend aankijken alsof je om een gesprek verlegen zit, heb ik gemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |