Is de essentie van onze generatie niet juist dat wij geen manifesten schrijven, al dan niet gewild?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen we niet een keer een mooi manifest schrijven, Marble. Over onze generatie en zo. Ik heb tijd genoeg. En dan worden we rijk en beroemd en krijgen we groupies.
Ja, maar hoe worden we daar schandalig rijk mee?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Is de essentie van onze generatie niet juist dat wij geen manifesten schrijven, al dan niet gewild?
Soms willen we wel beginnen, zetten zelfs al kroontjespen op perkament, en beginnen dan toch maar niet. Dát is ons manifest.
Als je de legendarische Frollo maar kent.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan een aantal van jullie maar slecht uit elkaar houden, eigenlijk. Zo'n legendarische Koekepan bijv. Zegt me niks.
Ga misleidende spirituele cursussen bedenken om deze ledigheid op te vullen. Dan moet je de doelgroep wel eerst een probleem aanpraten, maar dat lijkt me het moeilijkste niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar hoe worden we daar schandalig rijk mee?
Tuurlijk. De poesjesman.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als je de legendarische Frollo maar kent.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan een aantal van jullie maar slecht uit elkaar houden, eigenlijk. Zo'n legendarische Koekepan bijv. Zegt me niks.
Het was zo'n leuk topic.quote:Op zondag 15 november 2009 01:02 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Anders gezegd: Ivan is in het zijn geworpen. Ja-a.
En inzake Connie Palmen, wisten jullie (Batuwu en Claudia) dat IM in de wiskunde weer een heel nieuwe betekenis heeft? IM staat namelijk voor het imaginaire deel.
Geef het een plek, verwerk het op je eigen manier...
We zouden een SMS-dienst kunnen beginnen voor mensen van onze generatie die een manifest willen schrijven. Je meldt je aan als je wilt beginnen en meldt je dan vervolgens nooit meer af, of dat manifest er nou komt of niet, want afmelden is zo definitief en dan ben je een bewezen mislukking, dus iedereen laat dat abonnement gewoon maar doorlopen tot in den eeuwigheid, en wij zijn zo verzekerd van inkomsten tot ver in den toekomst, of tot de SMS vervangen wordt door telepatische golven, wat ik toch zeker nog wel tijdens onze lifetime zie gebeuren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar hoe worden we daar schandalig rijk mee?
Maar dat bouwde al voort op een legende, waarvan de oorsprong voor de mijn in duister gehuld is.quote:
Dankquote:
Ik vond het al zo anachronistisch, dat welkom.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Het vorige frisse usertje heb ik weggejaagd. Nu ben ik braaf.
Mijn eerste impuls was 'flikker op'.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vond het al zo anachronistisch, dat welkom.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn eerste impuls was 'flikker op'.
Ah, that brings back memories aan mijn eerste dag hier.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn eerste impuls was 'flikker op'.
De laatste keer dat ik hem sprak, op MSN, ging ik hem uitleggen hoe netwerken werkte en hem in contact brengen met Liejannuh. Geen idee waar hij uiteindelijk beland is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:35 schreef ShadyLane het volgende:
Koekepan heeft een baan in Leiden, las ik opHyves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |