abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 17 april 2000 @ 22:14:00 #1
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259598
Tjonge jonge, heb ik weer een keer goèd naar de bus gekeken blijkt er ontzettend irritante Brabander bijgekomen te zijn. Onverstaanbaar leeghoofd is ie en het enige wat er lijkt uit te komen is -zoals een echte Brabo betaamd- 'nou dah was pas ech gezellig'.

Superquote Esmeralda:
Jij loopt ook alleen maar te mompelen.
Gauw de bus weer uit met die vette sukkel.

buuuhhhwwwwwwwwwwwwwwwwhahahahahaaaaaaaaah.

pi_259599
NOODGEDWONGEN VERWIJS IK JE OOK NAAR MIJN ERIC-SCHELDLIJN:
i/s/Forum12/HTML/000901.html

Scheldlijn Eric.

Voor al uw vertederende Eric scheld -en vechtpartijen.

Grtz,

Meerhoerman.
En toch doet het mij deugd dat meer mensen Eric uitkotsen als de goedkope dikke Hoer die die is.

pi_259600
ZANDPAAL vond ik toch leuker
pi_259601
Ben het helemaal met je eens hoor MiRRoRMaN, maar is het niet
eeen beetje tegenstrijdig!?
i/s/Forum12/HTML/000895.html
  maandag 17 april 2000 @ 23:19:00 #5
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259602
Scheldlijn Eric, wat kan ik voor u doen?

Ik wou effe schelden met een hele harde G

Gaat u gang.

Die Godverdomse GalliGe veel te GezelliGe Gare GedeGenereerde Gore reserve BelG, kan die van de buis?

Ik verbind u even door.

VAMOS

[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter (Datum 17 April 2000).]

  maandag 17 april 2000 @ 23:29:00 #6
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_259603
quote:
op 04-17-2000 om 11:16 PM schreef Tante Bep het volgende:
Ben het helemaal met je eens hoor MiRRoRMaN, maar is het niet
eeen beetje tegenstrijdig!?
i/s/Forum12/HTML/000895.html


Hoezo? twee topics over 1 dikke sukkel is toch wel enigzins chaotisch lijkt mij, ik stel voor dat we er nog een paar openen:

Eric's Herbalife topic (middel om af te slanken, vooral in de portomonnee.)
Eric's cursus Plasvallen voor dikke gevorderden.
Eric's dikke matennaaierij.
Raad de omvang van Eric's buik en win een abbonoment op Weight Watchers.
Eric's smilie simulatie topic. (met echte foto's van zijn op en neer bewegende navel.)

Nou dat lijken me er wel genoeg!

Grtz,

Puckzzz & Meerhoerman.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_259604
quote:
op 04-17-2000 om 11:19 PM schreef Trainspotter het volgende:
Scheldlijn Eric, wat kan ik voor u doen?
Ik wou effe schelden met een hele harde G
Gaat u gang.
Die Godverdomse GalliGe veel te GezelliGe Gare GedeGenereerde Gore reserve BelG, kan die van de buis?
Ik verbind u even door.
VAMOS

Maar hoe kunnen Limburgers en Brabanders nou mee doen dan? Misschien kunnen we ze een test af laten leggen, als ze dit kunnen zeggen: "Achtentachtig gevleugelde ganzen gaan op ganzentocht." zonder 1 keer te sputteren zijn ze toegelaten!

Grtz,

Meerhoerman & Puckzzz.
P.S. Vond hem heel sterk, overigens! Niet Eric de top commando, maar je post....

  maandag 17 april 2000 @ 23:52:00 #8
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259605
Heb een vaaG vermoeden dat Brabo's en Limbo's die Erik allemaal zo'n 'gemoedelijke en gezellige normale Hollandse jongen' vinden dat ze helemaal niet willen schelden ('wij in 't zuden schelden sowieso noeit, da's meer wah veur dah tuug uut de Randstad')

  dinsdag 18 april 2000 @ 00:04:00 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_259606
Ben zelf een import-brabo uit 't hoge Noord'n en ik kan jullie verzekeren dat er van NOORD tot ZUID op Erik gescholden wordt!
  dinsdag 18 april 2000 @ 00:16:00 #10
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259607
Dat doet me deuGd.
pi_259608
Ik als ras Brabander wil ff melden dat die Eric zeker niet model staat voor de gemiddelde nederlander van onder de sloot

Wat een sukkel , ik weet zeker dat ie nog voor Ajax is ook

  dinsdag 18 april 2000 @ 01:15:00 #12
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_259609
Als Heerlenaar erger ik mij ook aan mensen met een duidelijk Limburgs accent, een soort languit rekkende zangerige melodielijn naar beneden.

Maar of het uitspreken van een g zonder spuug uit de diepste keelholte nu een graadmeter is voor domheid? Lamenietlachuh!

pi_259610
quote:
op 04-18-2000 om 12:04 AM schreef cynix het volgende:
Ben zelf een import-brabo uit 't hoge Noord'n en ik kan jullie verzekeren dat er van NOORD tot ZUID op Erik gescholden wordt!

Wellicht kunnen wij u inzetten voor een pol? Gekeken moet worden naar:

1. De HOEVEELHEID scheldwoorden die de mensen gebruiken om hun gal over Eric te spugen. (Helaas kan ik zelf door het sinds kort ontbreken van de galblaas niet aan deze test mee doen.)

2. De creativiteit en innoverendheid van de gekozen scheldwoorden om Eric te benamen. Scheldwoorden naar de moeder of vader van Eric tellen niet mee, want dit is niet naar Eric zelf afgevuurd.

3. De tijdsduur van de gemiddelde scheld-kannonade jegens Eric tijdens en nog lang na werkende uitzending van de Bus, dingen omtrappen en stukgooien in huis laat een zeker scheldwoord dubbel tellen, gezien hier meer emotie gebruikt wordt.

Lijkt me geheid een goed plan.

Succes!

Grtz,

Meerhoerman.

  dinsdag 18 april 2000 @ 11:53:00 #14
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259611
Op-Eric-(of is het nu met een K van kneuter) schelders, verenigt u!!!!!!

Oh en Perico, ik leg ook geen verband tussen zijn accent en zijn domheid. uit al zijn uitspraken blijkt gewoon dat er een kolossale leegte in zijn hoofd heerst (als ie al te verstaan is, m.d.t)

ik moet wel toegeven dat ik enigszins bevooroordeeld ben als het om mensen gaat van onder de rivieren. Ik zit namelijk op een school waar Brabanders en Limburgers een aanzienlijk percentage bevolken en daar heb ik echt nog maar weinig 'van zulken' meegemaakt die zich niet in de zelfde leegheid hullen als onze commando-lobbes Erik. Verbaal is het, afgezien van hun accent, ook echt om te huilen. En nee, ik ben geen LBO-er.

pi_259612
quote:
op 04-18-2000 om 01:15 AM schreef Perico het volgende:
Als Heerlenaar erger ik mij ook aan mensen met een duidelijk Limburgs accent, een soort languit rekkende zangerige melodielijn naar beneden.

Maar of het uitspreken van een g zonder spuug uit de diepste keelholte nu een graadmeter is voor domheid? Lamenietlachuh!


Ik als noorderling vind zo'n Limburgs accent nou juist zo charmant

  dinsdag 18 april 2000 @ 22:32:00 #16
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_259613
Grappen ende grollen met Eruk: ouwe jongens krentenbrood in de loopgraven
...zucht...

"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
pi_259614
Eric is ook niet mijn favoriet, de manier waarop hij zich profileert lijkt niet te rusten op een brede algemene ontwikkeling (Ik zeg bewust lijkt; want ik denk dat alle camera's en de vorm van het programma daar ook z'n invloed op heeft).

Verder was ik een tijdje geleden wat fel in mijn reactie op een opmerking over de zaCHte G. Het is prettig om te ontdekken dat er nu meer meningen te horen zijn en dat een accent niet gelijk aan domheid gekoppeld wordt. Ik kan me er wel iets bij voorstellen: Ik vind sommige Limburgers op tv nou niet bepaald slim overkomen en dat extreem zangerige draagt wel bij aan die indruk. Gelukkig ken ik persoonlijk ook wel slimme Limburgers

pi_259615
quote:
op 04-18-2000 om 11:53 AM schreef Trainspotter het volgende:
Op-Eric-(of is het nu met een K van kneuter) schelders, verenigt u!!!!!!

Oh en Perico, ik leg ook geen verband tussen zijn accent en zijn domheid. uit al zijn uitspraken blijkt gewoon dat er een kolossale leegte in zijn hoofd heerst (als ie al te verstaan is, m.d.t)

ik moet wel toegeven dat ik enigszins bevooroordeeld ben als het om mensen gaat van onder de rivieren. Ik zit namelijk op een school waar Brabanders en Limburgers een aanzienlijk percentage bevolken en daar heb ik echt nog maar weinig 'van zulken' meegemaakt die zich niet in de zelfde leegheid hullen als onze commando-lobbes Erik. Verbaal is het, afgezien van hun accent, ook echt om te huilen. En nee, ik ben geen LBO-er.


Beste Trainspotter,

Gezien mijn haat jegens Eric nu bijna een vleesgeworden Demon is, ga ik strax nog een andere Anti-Eric topic openen genaamd 'Mijn haat jegens Eric is bijna een vleesgeworden Demon!!!!'

Ik nodig ook jou van harte uit om je haat jegens Eric ook aldaar te spuwen, mocht je hieraan net als ik behoefte hebben.

Grtz,

Meerhoerman.

  woensdag 19 april 2000 @ 02:33:00 #19
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_259616
.

[Dit bericht is gewijzigd door Perico (Datum 19 April 2000).]

  woensdag 19 april 2000 @ 02:35:00 #20
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_259617
quote:
op 04-18-2000 om 11:53 AM schreef Trainspotter het volgende:

Oh en Perico, ik leg ook geen verband tussen zijn accent en zijn domheid. uit al zijn uitspraken blijkt gewoon dat er een kolossale leegte in zijn hoofd heerst (als ie al te verstaan is, m.d.t)


Laat er geen misverstand over bestaan: ook ik vind Erik zelfs triester dan Iwan. Dat frikandel voeren was echt het toppunt, en heb daarna ook meteen de hrhaling afgezet. Magoed, ik heb dan ook geen goed woord meer voor de Bus over. Wellicht moet ik helemaal niet meer kijken...

pi_259618
quote:
op 04-19-2000 om 02:35 AM schreef Perico het volgende:
....Wellicht moet ik helemaal niet meer kijken....

Een vrome uitspraak, maar ook jij Perico ... zult gewoon blijven kijken

The trick is to keep breathing
pi_259619
Heb ik al gezegd dat ik Eric haat? En die haat heeft zich bijna al omgezet naar een vleesgeworden demon. Okay dat wou ik even kwijt....

Beterschap!

Grtz,

Meerhoerman.

  donderdag 20 april 2000 @ 10:17:00 #23
3163 Nemesis
Sleep at day, feed at night!
pi_259620
quote:
op 04-19-2000 om 12:45 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik Eric haat? En die haat heeft zich bijna al omgezet naar een vleesgeworden demon. Okay dat wou ik even kwijt....

Beterschap!

Grtz,

Meerhoerman.


Nee? Vertel eens?

Nemesis.

Beware, creatures of the night are out to get you!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')