Holwierde, als in Holwierde naast Delfzijl?quote:
Damn rightquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:32 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Holwierde, als in Holwierde naast Delfzijl?
Dude... Doe je het beter dan die van mij... Probeerde 'm effe weer te starten en de startmotor kwam alleen maar tot *KLIK*...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:39 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Damn right
(zie ik daar een Ducati logo? Zondag voor t eerst sinds maaanden mijn Duc'je weer uit de garage gereden)
't is een 750SS uit '96. Heb m bijna een jaar nu (even als mn A-rijbewijsje). En idd de zwarte 166 heb ik nog!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:41 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dude... Doe je het beter dan die van mij... Probeerde 'm effe weer te starten en de startmotor kwam alleen maar tot *KLIK*...
Dus eerst maar weer eens de acculadergepakt![]()
Wat voor een heb je? Zo te zien een SS oud model...
Edit:Ik herken je nu ineens ook wel haha, heb je je zwarte Alfa 166 nog?
Denk het niet, of je moet een heel goed geheugen nog hebben van vroeger uit Noord... Maar ik werk in het zelfde gebouw, voor Logica wel te verstaan, dus vandaar dat ik je Alfa vaak zie staan naast de achteringangquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:56 schreef Neo_ het volgende:
[..]
't is een 750SS uit '96. Heb m bijna een jaar nu (even als mn A-rijbewijsje). En idd de zwarte 166 heb ik nog!
(her)Ken ik jou dan ook?
Jammer... maaar je had kunnen wachten op de Giulliettaquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:28 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Denk het niet, of je moet een heel goed geheugen nog hebben van vroeger uit Noord... Maar ik werk in het zelfde gebouw, voor Logica wel te verstaan, dus vandaar dat ik je Alfa vaak zie staan naast de achteringang
Heb m'n Alfa 147 trouwens net in moeten leverenEn nieuwe mogen we niet leasen dus in vervolg maar de nieuwe Bravo
Werk ze, en succes met de verkoop !
Ik ben me nog aan het ori๋nteren op een nieuw mobieltje.quote:
Volgens mij dikke prima, heb mn vader er nooit over gehoord, maar dat moet ik bij 'm navragenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:04 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Ik ben me nog aan het ori๋nteren op een nieuw mobieltje.
Kan je iets vertellen over de batterijduur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |