abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 06:53:42 #1
225540 Pugg
Friends forever
pi_78918590
Gaan we hier weer verder.
Stom mens die Becca

Nu toch wel de sneeuw gezien hoop ik Suko?
pi_78933841
Roxy is er niet blij mee dat het moordwapen waarmee de kroeg haar naam deelt weer terug is en Chelsea ook niet

Peggy: "(Dat borstbeeld) stond hier al voor jouw geboorte en zal er nog steeds staan na je dood".

Ian hoort dan eindelijk dat Lucy zwanger is maar reageert in het begin niet erg enthousiast.

Ian: "Je leeft in een fantasiewereld".
Jane: "Een waarin ik een liefdevolle moeder kan zijn".

Carol: "Wat doen jullie hier ? Wegwezen !"
Connor: "Je denkt zeker dat je de Sherrif van Walford bent".
Carol: "En jij denkt zeker dat je te groot bent voor een draai om je oren; mooi niet (snotneus)".

Becksy bewijst de concurrentie aan te kunnen met Stacey en Janientje. In de cliffhanger vindt Abi mejuffrouw's slipje; trouble in hell.

[ Bericht 51% gewijzigd door J_TM op 09-03-2010 20:14:35 ]
pi_78953333
BB-ERS; EFFE GEEN CENT TE MAKKEN
Zelfs vanuit het graf blijft oom Archibald de boel belazeren. Samen met Meg Matthews, Kim Medcalf-lookalike Emma Parker-Bowles (nicht van) en tuinprogramma-presentator Dirmuid kroop hij vanavond in de huid van werkloze, finding out how the other half lives. Maar voerde hij wel naar behoren zijn opdracht uit ? Hij gaf teveel geld uit aan boodschappen, liep rond te hangen op het strand van Hartlepool en vulde zijn sollicitatieformulier niet in omdat er geen pen of potlood voorhanden was ("Ik doe het op mijn manier"). Vervolgens ontmoette hij de huurster van zijn tijdelijke onderkomen: ooit verdiende Fiona een goede boterham, maar sinds anderhalf jaar zijn brood en eieren het enige dat ze zich kan veroorloven. Vandaar dat het formulier voor haar wordt ingevuld.

Met hulp van een vervalste CV wist ex-drankverslaafde Emma een baan te krijgen in een kroeg. Meg kwam terecht bij een marktkraam vol snoep en banket maar verdiende meer dan haar als werkzoekende is toegestaan, en ook Dirmuid passeerde de fraudegrens waardoor hun zakgeld dreigt te worden ingetrokken.

Morgenavond (22:00 uur) logeren de Fantastic Four bij werklozen.

NB; Larry Lamb stond al op z'n zevende in de vis en friettent van z'n vader ("Ik moest wel want ik kreeg geen zakgeld") en begon pas op dertigjarige leeftijd met acteren ("Ik kon er niks van, ik heb het mezelf moeten aanleren"). Naast fragmenten uit debuutserie Triangle waren er ook foto's te zien van Larry met snor en/of baard (schok, horror).

[ Bericht 6% gewijzigd door J_TM op 09-03-2010 23:19:56 ]
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:36:07 #5
225540 Pugg
Friends forever
pi_78971750
Hebben we iets gemist?
(sorry voor de vraag)
pi_78979329
De Sherrif van Walford werd ingelicht door Abi en ging de confrontatie aan met Becca. "Sorry dat ik je slipje niet heb gewassen maar de was van mijn familie gaat voor".
Becca: "Ee, hou je bek (trut) !"
Carol: "Nee, jij houdt je bek en je luistert; m'n broer rouwt om z'n zoon en jij maakt misbruik van hem. Je blijft bij hem en de rest van mijn familie uit de buurt of anders zit je straks niet alleen zonder slipje maar ook zonder tanden".

Ian trakteert Luus op een vrije dag maar zoals verwacht zit daar een bedoeling achter. "Ik probeer haar de stompzinnigheid van haar plan in te laten zien".

Peggy waagde zich aan een misplaatste poging tot modern meedoen; ze draaide urban-muziek en kleedde zich als een campy versie van de zangeres op wie ze lijkt. Als ze ziet dat Whitney en de Boefjes hun eigen drank hebben meegenomen breekt de hel los. "Ik schaam me dood voor je (Whitney Morgan)".
Kylie: "Moet je horen wie het zegt, wandelend lijk".
Peggy: "That's it, out !".
Roxy: "Laat mij maar. Eruit, stelletje aso's".

Buiten wordt het drankfeestje voortgezet totdat Whitteke onwel wordt. Ondertussen krijgt Peggy van Roxy te horen dat ze niet langer benodigd s achter de bar. In de cliffhanger gaat ze naar het politieburo om de Danster op te halen.
pi_79021073
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:14 schreef J_TM het volgende:
BB-ERS; EFFE GEEN CENT TE MAKKEN
Zelfs vanuit het graf blijft oom Archibald de boel belazeren. Samen met Meg Matthews, Kim Medcalf-lookalike Emma Parker-Bowles (nicht van) en tuinprogramma-presentator Dirmuid kroop hij vanavond in de huid van werkloze, finding out how the other half lives. Maar voerde hij wel naar behoren zijn opdracht uit ? Hij gaf teveel geld uit aan boodschappen, liep rond te hangen op het strand van Hartlepool en vulde zijn sollicitatieformulier niet in omdat er geen pen of potlood voorhanden was ("Ik doe het op mijn manier"). Vervolgens ontmoette hij de huurster van zijn tijdelijke onderkomen: ooit verdiende Fiona een goede boterham, maar sinds anderhalf jaar zijn brood en eieren het enige dat ze zich kan veroorloven. Vandaar dat het formulier voor haar wordt ingevuld.

Met hulp van een vervalste CV wist ex-drankverslaafde Emma een baan te krijgen in een kroeg. Meg kwam terecht bij een marktkraam vol snoep en banket maar verdiende meer dan haar als werkzoekende is toegestaan, en ook Dirmuid passeerde de fraudegrens waardoor hun zakgeld dreigt te worden ingetrokken.

Gisteravond trokken de Fantastic Four bij werklozen in om ze aan een baan te helpen; Dirmuid bij twintigers Eddie, de zwangere Christina en hun vijf kinderen ("Moet de belastingbetaler jullie gezin onderhouden ?"), Emma bij de jonge moeder Louise die haar baan verloor door de verhuuizing van haar werkgevers, Meg bij de 36-jarige Nick die dertien jaar heeft gezeten voor oplichting en tenslotte Larry bij het gezin van de 45-jarige Mark wiens vrouw Maria in de wolken is met haar beroemde gast. Vergeleken met de anderen werklozen heeft Mark het nog goed getroffen; als accountmanager verdiende hij 35 mille, maar door de kredietcrisis raakte hij zijn baan kwijt en is zijn inkomensbedrag met driekwart geslonken. Toen hij met Mark voor een adviesburo voor ex-grootverdieners ging voelde Larry zich "net een vader die zijn zoon naar een nieuwe school brengt". Na een week was de missie volbracht en ging iedereen opgelucht, maar een ervaring rijker, naar huis voor een warm onthaal.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 07:06:19 #8
225540 Pugg
Friends forever
pi_79046058
quote:
Ik begrijp deze nog steeds niet???

O.T
Wat een vreselijke jongen is die excuus invalide,
volgens mij is hij in het echte leven niet ver van dit soort ranzigheid.
pi_79049359
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 06:53 schreef Pugg het volgende:
Gaan we hier weer verder.
Stom mens die Becca

Nu toch wel de sneeuw gezien hoop ik Suko?
ja wel, het sneeuwde nu in alle beelden, ik ga er nu op letten, jouw schuld!, Sorry dat ik een nieuwe topic had aangemaakt, niet goed opgelet, wat een blunder en niet gezien bij nieuwe topics Iedereen moet die Becca niet, ze is ook zo voorspelbaar, ze verrast niet.Geen onverwchte moves of o, ze doet precies wat men van haar verwacht.men ergert zich al bij voorbaat En Max ziet en hoort niks, alhoewel hij haar wel nu de deur heeft uitgezet, dat duurt naruurlijk niet lang of ze is weer binnen. Opvallend dat Syed's broer Tamwar denkt dat de film TOPGUN (beetje een weirdo en komisch figuur, imo), homoerotisch is , mogelijk heeft Christian, als zijnde homo een versie zegtie, waarom zou hij dat nou zeggen. Zou best kunnen dat het weer een bewijs is dat Syed gay is, of althans interesse daarin.Of Tamwar is het zelf wie weet? Komt vast nog wel een keer ter sprake, niets wordt zomaar gezegd in EE. Ondertussen heeft Adam libby ingepikt. Niks schokkends vond ik, ze verdienen elkaar wel. Lucas staat op de video dat hij bloemen koopt voor liz, bewijzen stapelen zich op in de koemende tijd. The Plot Thickens, als het ware......
pi_79057702
Het toneelstukje dat Patrick en Libby (met nieuwe bril) opvoerden. "M'n vrouw en ik hebben een paar jaar geleden ruzie gehad met m'n zoon en sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord''.

Darren: "Die vent is vol van zichzelf; duizenden jongens op Oxford en ze kiest hem".

Peggy: "Wat wil je, dat ik de borgsom betaal ?"
Danny: "Ik wil een contactadres".
Peggy: "Kon je Glendy niet bellen ?"
Danny: "We hadden ruzie en er was drank in het spel".
Peggy: "I knew you'd be trouble; hoevaak ben je al opgepakt ?"

Ian komt thuis met een bevallings-DVD; Jane weet genoeg maar Lucy besluit om toch te kijken ("Pa heeft gelijk, ik moet dit zien"). Na afloop is Ian dan eindelijk om.

Blijkbaar komt Larry Lamb niet in het filmpje voor dat ik heb gepost; het is het enige uit die serie dat op Youtube te vinden is.

[ Bericht 17% gewijzigd door J_TM op 12-03-2010 20:13:29 ]
pi_79071102
DIE Larry Lamb-promo op de BBC van zijn nieuwe programma wel gezien, best een leuke vent eigenlijk....

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 12-03-2010 18:43:55 ]
pi_79074315
Bij The Weakest Link nam een Denise-lookalike het op tegen Sting (tuurlijk) en Mark Knopfler (yeah right); ze verloor van eerstgenoemde.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:54:01 #13
225540 Pugg
Friends forever
pi_79096791
Niet lezen als je niet van spoilers houdt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79098715
OH, Het is en blijft ook een ettertje!, ik was er alweer heftig aan toe aan iets nieuws thnx
pi_79102156
Libby eist een verklaring van Lucas; die vertelt haar dat hij zijn beste vriend heeft vermoord en dat Owen door een "private hell" gaat. "Hij heeft tijd nodig om daar weer uit te raken".

Libs, je zou eens moeten praten met Miss Elschot from Meerdijk, the Netherlands; die weet alles van leugenachtige mannen.
pi_79120231
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:00 schreef J_TM het volgende:
Libby eist een verklaring van Lucas; die vertelt haar dat hij zijn beste vriend heeft vermoord en dat Owen door een "private hell" gaat. "Hij heeft tijd nodig om daar weer uit te raken".

Libs, je zou eens moeten praten met Miss Elschot from Meerdijk, the Netherlands; die weet alles van leugenachtige mannen.
en wie Miss Elschot dan is, geen idee! De zondasgse Omnibus is op bbc 2
14 maart 2010
Uitzendtijd:
13:15 - 15:10 uur, maar check voor de juiste tijden BRON.
pi_79122061
Ik zeg maar niks meer.

CLASSIC QUOTE
"Die trap kan wel een likkie verf gebruiken".
De oudste van de twee Dennissen tijdens hun showdown in de Vic.
pi_79129531
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:26 schreef J_TM het volgende:
Ik zeg maar niks meer.

CLASSIC QUOTE
"Die trap kan wel een likkie verf gebruiken".
De oudste van de twee Dennissen tijdens hun showdown in de Vic.
JAWEL die Dennissen kan ik wel plaatsen maar die Miss Elschot from Meerdijk, the Netherlands, heleaal niet, is dat niet een figuur uit GTST, ben ik niet bekend mee,maar even opgezocht. kan best zijn dat ik iets gemist heb, een paar afleveringen heb ik niet gezien.
Jee, wat lucas tegen Libbs allemaal uitkraamt, om z'n hachie te redden. ongelofelijk. En straks wordt de Square (de tuintjes dan) opgeknapt, wat er dan allemaal naar bovenkomt wat gaat Lucas doen.....? Ook Adam kan opkrassen, niet normaal meer wat hij zegt, waarom geven ze hem zo'n tenenkrommende k*t rol??? Scenes met Max en Abby vind ik wel mooi, ondanks dat ik hem 3x niks vind. Ook op andere fora word geklaagd over die nieuwe EE-ers, weg ermee, total crap.En wat voor rol speelt Danny, beetje Peggy lopen opvrijen, wat vreet hij uit?

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 14-03-2010 17:45:51 ]
pi_79168706
En zo zou een showdown tussen de twee Janines zijn verlopen ...

Janine Butcher: "De mooiste vrouw van Meerdijk ? Dan zullen daar vast heel wat leijke mokkels rondlopen".
Janine Elschot: "Mevrouw is jaloers. Noemen ze jou niet the tart with a heart of pure evil ? Zou een mooie kop zijn voor J Magazine".
JB: "Ik in dat kutblaadje van je ? Al kreeg ik een miljoen".
JE: "Ach da's waar ook; jij slaat rijke ouwe mannen aan de haak om ze geld afhandig te maken, maar ze hebben je geen cent nagelaten. En wie is je volgende slachtoffer; niet Ludo, die is te jong voor je en te slim. Jouw soort herkent ie al op kilometer afstand".
JB: "Inderdaad, hij is slim; zo slim dat ie je keer op keer bedriegt en tegen je liegt".
JE: "Zoals jij ook iedereen bedriegt en chanteert".
JB: "Kom kom Miss Uitschot, jij bent ook geen lieverdje; medeplichtigheid aan ontvoering, smaad, brandstichting".
JE: "Ik kwam tenminste op voor m'n zusje omdat ze werd verkracht; jij handelt alleen maar uit eigenbelang".
JB: "Ach, je psycho-zus van wie we al jaren niks meer hebben gehoord. Zou ze net zo'n verwaande trut zijn geworden als die rotdochter van je ?"
JE (na een felle oplawaai): "En nou wegwezen voordat ik echt kwaad word !"

[ Bericht 2% gewijzigd door J_TM op 16-03-2010 14:21:25 ]
pi_79209900
RON SOLO
Roxy zit vol plannen; ze wil het pand kopen waar de beautysalon was gehuisvest, maar iemand anders toont ook belangstelling. Als Roxy de bewuste kerel met Ian ziet praten denkt ze te weten hoe laat het is. Ian ontkent echter dat hij dat pand wil kopen; sterker nog, "dat pand deugt niet" aangezien de vorige zaakjes, waaronder het zijne, binnen de kortste keren op de fles gingen. Overtuigd besluit Roxy van de koop af te zien ("Mijn prioriteiten liggen bij de kroeg"); hierdoor snijdt ze zich lelijk in de vingers want de concurrent is niemand minder dan Ronnie, en zij is van plan om een eigen kroeg te beginnen.

Wat zou een goede naam zijn ? Zelf zit ik te denken aan Ronnie's Spot of aan The Smart Blonde.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:35:06 #21
225540 Pugg
Friends forever
pi_79212935
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 14:30 schreef J_TM het volgende:
RON SOLO
Roxy zit vol plannen; ze wil het pand kopen waar de beautysalon was gehuisvest, maar iemand anders toont ook belangstelling. Als Roxy de bewuste kerel met Ian ziet praten denkt ze te weten hoe laat het is. Ian ontkent echter dat hij dat pand wil kopen; sterker nog, "dat pand deugt niet" aangezien de vorige zaakjes, waaronder het zijne, binnen de kortste keren op de fles gingen. Overtuigd besluit Roxy van de koop af te zien ("Mijn prioriteiten liggen bij de kroeg"); hierdoor snijdt ze zich lelijk in de vingers want de concurrent is niemand minder dan Ronnie, en zij is van plan om een eigen kroeg te beginnen.

Wat zou een goede naam zijn ? Zelf zit ik te denken aan Ronnie's Spot of aan The Smart Blonde.
Je zag het aankomen, wat ik me wel afvraag, nog een kroeg op dat kleine pleintje?
Het is wel erg dringen daar want die "club" R+R bestaat toch ook nog?
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:14:05 #22
225540 Pugg
Friends forever
pi_79240650
Hoe toevallig dat net die blonde heks Louise moet opvangen,
er lopen meerdere mensen maar allee zij kijkt.

(oma aan de telefoon; " je weet toch wel hoe Louise aan haar naam komt? )

Weet iemand het het hier ook zonder opzoeken of onder mijn spoiler te kijken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79258688
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door Suko op 17-03-2010 16:33:02 ]
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:32:05 #24
225540 Pugg
Friends forever
pi_79259244
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:19 schreef Suko het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_79259379
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:32 schreef Pugg het volgende:

[..]
SPOILER
ja, dat is zo, dat ze het bij Digitalspy zo mis hebben dan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')