quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:14 schreef J_TM het volgende:
BB-ERS; EFFE GEEN CENT TE MAKKEN
Zelfs vanuit het graf blijft oom Archibald de boel belazeren. Samen met Meg Matthews, Kim Medcalf-lookalike Emma Parker-Bowles (nicht van) en tuinprogramma-presentator Dirmuid kroop hij vanavond in de huid van werkloze, finding out how the other half lives. Maar voerde hij wel naar behoren zijn opdracht uit ? Hij gaf teveel geld uit aan boodschappen, liep rond te hangen op het strand van Hartlepool en vulde zijn sollicitatieformulier niet in omdat er geen pen of potlood voorhanden was ("Ik doe het op mijn manier"). Vervolgens ontmoette hij de huurster van zijn tijdelijke onderkomen: ooit verdiende Fiona een goede boterham, maar sinds anderhalf jaar zijn brood en eieren het enige dat ze zich kan veroorloven. Vandaar dat het formulier voor haar wordt ingevuld.
Met hulp van een vervalste CV wist ex-drankverslaafde Emma een baan te krijgen in een kroeg. Meg kwam terecht bij een marktkraam vol snoep en banket maar verdiende meer dan haar als werkzoekende is toegestaan, en ook Dirmuid passeerde de fraudegrens waardoor hun zakgeld dreigt te worden ingetrokken.
Ik begrijp deze nog steeds niet???quote:
ja wel, het sneeuwde nu in alle beelden, ik ga er nu op letten, jouw schuld!, Sorry dat ik een nieuwe topic had aangemaakt, niet goed opgelet, wat een blunder en niet gezien bij nieuwe topicsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 06:53 schreef Pugg het volgende:
Gaan we hier weer verder.
Stom mens die Becca
Nu toch wel de sneeuw gezien hoop ik Suko?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wie Miss Elschot dan is, geen idee! De zondasgse Omnibus is op bbc 2quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:00 schreef J_TM het volgende:
Libby eist een verklaring van Lucas; die vertelt haar dat hij zijn beste vriend heeft vermoord en dat Owen door een "private hell" gaat. "Hij heeft tijd nodig om daar weer uit te raken".
Libs, je zou eens moeten praten met Miss Elschot from Meerdijk, the Netherlands; die weet alles van leugenachtige mannen.
JAWEL die Dennissen kan ik wel plaatsen maar die Miss Elschot from Meerdijk, the Netherlands, heleaal niet, is dat niet een figuur uit GTST, ben ik niet bekend mee,maar even opgezocht.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:26 schreef J_TM het volgende:
Ik zeg maar niks meer.
CLASSIC QUOTE
"Die trap kan wel een likkie verf gebruiken".
De oudste van de twee Dennissen tijdens hun showdown in de Vic.
Je zag het aankomen, wat ik me wel afvraag, nog een kroeg op dat kleine pleintje?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:30 schreef J_TM het volgende:
RON SOLO
Roxy zit vol plannen; ze wil het pand kopen waar de beautysalon was gehuisvest, maar iemand anders toont ook belangstelling. Als Roxy de bewuste kerel met Ian ziet praten denkt ze te weten hoe laat het is. Ian ontkent echter dat hij dat pand wil kopen; sterker nog, "dat pand deugt niet" aangezien de vorige zaakjes, waaronder het zijne, binnen de kortste keren op de fles gingen. Overtuigd besluit Roxy van de koop af te zien ("Mijn prioriteiten liggen bij de kroeg"); hierdoor snijdt ze zich lelijk in de vingers want de concurrent is niemand minder dan Ronnie, en zij is van plan om een eigen kroeg te beginnen.
Wat zou een goede naam zijn ? Zelf zit ik te denken aan Ronnie's Spot of aan The Smart Blonde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Suko op 17-03-2010 16:33:02 ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:19 schreef Suko het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:32 schreef Pugg het volgende:
[..]ja, dat is zo, dat ze het bij Digitalspy zo mis hebben dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |