Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
[ Bericht 99% gewijzigd door -_Guitarist_- op 08-03-2010 23:53:56 ]Brutal. Fucking. Metal.
Als dit getyf nog langer duurt emigreer ik naar Australie.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:52 schreef Ballantines het volgende:
Als ik morgen wakker wordt, dan ligt er GEEN sneeuw!![]()
Sneeuw!
Daar kun je tenminste BBQ'en met de kerstquote:Op maandag 8 maart 2010 23:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als dit getyf nog langer duurt emigreer ik naar Australie.
Ja zoietsquote:Op maandag 8 maart 2010 23:53 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Daar kun je tenminste BBQ'en met de kerst
goat goanquote:Op maandag 8 maart 2010 23:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
Ik ga zo maar eens mijn bed opzoeken.
Slaaplekker Sanquote:
Je hebt geluk, het ligt er niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:52 schreef Ballantines het volgende:
Als ik morgen wakker wordt, dan ligt er GEEN sneeuw!![]()
Sneeuw!
Hai Jamesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:41 schreef James-Hetfield het volgende:Yeah, geen sneeuw, maar een zonnetje
![]()
Mogge Ratel
Zijn wij de enige die zo vroeg wakker zijn vandaag?quote:
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:53 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Zijn wij de enige die zo vroeg wakker zijn vandaag?
Zijn we nu die-hards?quote:
Ja lekker, zwart graagquote:
Moggequote:
Frankieboyquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:25 schreef Ballantines het volgende:
Mogge!Half uurtje te lang geslapen.. Haasten naar 't werk
Remcoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig niet veel gemist omtrent de meetingGriek + bowlen bij Go Planet is prima, heb de Doodle ook ingevuld; kan alle 4 data wel volgens mij
goedemorgen
Frutselquote:
Machielquote:
Kreaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:45 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Zon, strakblauwe hemel. Sneeuw weer bijna weg. Het wordt een goede dag.
Ratelmilfjequote:
Twentuhquote:
Goed planquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:56 schreef James-Hetfield het volgende:
Pfff heb zelf maar een bakkie koffie gehaald.
Als ik op die van Ratel moet wachten
bijna nooit, goede suggestie trouwensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:16 schreef Ballantines het volgende:
Wanneer komen er eens mooie vrouwen in de fapfipo?
Zorg dat je de pafipo hebt en post het.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:16 schreef Ballantines het volgende:
Wanneer komen er eens mooie vrouwen in de fapfipo?
Maar als ik dus mijn posts per pagina op 10 zet, mag ik heel veel plaatjes posten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zorg dat je de pafipo hebt en post het.
same herequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:32 schreef Kreator het volgende:
Dude, ik ben wel aan het werk zeg maar... (ergo: witte pagina's vallen niet op, plaatjes van chicks wel)
Precies, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:31 schreef haakon het volgende:
waarom alleen in de pafipo ?
[ afbeelding ]
Die mag ook wel onder mijn douche staanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Precies, nergens voor nodig.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:48 schreef Robinhoo het volgende:
hoi
er komt zo een chickie bij mij thuis chillen heujjj.
looks like itquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar binnen kort is er dus weer een tukker meet?
nice!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Precies, nergens voor nodig.
[ afbeelding ]
Jaa, ik heb m aanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:19 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Vandaag lekker weer voor je nieuwe jurkje? Of nog niet besteld?
Markoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
al 19 ja stemmers voor 10 april! Mooi zo!
Hai Sanquote:
Markoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
19??? Nu durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En wat shop je zoal dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef haakon het volgende:
zo, kan ik weer gezellig verder photoschoppen
websitesquote:
Dat lijkt me dan weer minder. Ik zou in de grafische sector willen werken. Voor een blad ofzo.quote:
ja nu doe ik een website, maar ik heb ook wel logo's gemaakt voor bedrijven enzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer minder. Ik zou in de grafische sector willen werken. Voor een blad ofzo.
Ik doelde meer op fotobewerking voor bv een autoblad, of een magazine oid. Daar ben ik goed in en dat vind ik leuk. Het creëren van dingen weer wat minder. Wel leuk hoor, maar ben daar niet creatief genoeg voor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:05 schreef haakon het volgende:
ja nu doe ik een website, maar ik heb ook wel logo's gemaakt voor bedrijven enzo
bewerken van foto's en andere dingen doe ik ook wel, maar meer voor mezelf..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde meer op fotobewerking voor bv een autoblad, of een magazine oid. Daar ben ik goed in en dat vind ik leuk. Het creëren van dingen weer wat minder. Wel leuk hoor, maar ben daar niet creatief genoeg voor.
Is altijd wel leuk om te zien...het verschil tussen iemand die echt kan photoshoppen en iemand die het als Paint gebruikt. Met al dan niet händige toetsencombi's en layers enzo. Ooit 1 iemand gezien die er echt god in was. Dat was mijn god.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:11 schreef haakon het volgende:
bewerken van foto's en andere dingen doe ik ook wel, maar meer voor mezelf..
2 keer een opdracht voor gehad, weet alleen niet of er nu wat mee gedaan is
Mijn God is John Petrucciquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk om te zien...het verschil tussen iemand die echt kan photoshoppen en iemand die het als Paint gebruikt. Met al dan niet händige toetsencombi's en layers enzo. Ooit 1 iemand gezien die er echt god in was. Dat was mijn god.![]()
.
Stability?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk om te zien...het verschil tussen iemand die echt kan photoshoppen en iemand die het als Paint gebruikt. Met al dan niet händige toetsencombi's en layers enzo. Ooit 1 iemand gezien die er echt god in was. Dat was mijn god.![]()
.
ik val onder de catagorie die het als paint gebruikt. maar nu doe ik dan ook bijna niets met photoshopquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
.
Coolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:37 schreef James-Hetfield het volgende:
WTF?
http://twitter.com/DonaldDuckNL/duckstad
Ik heb dat nog nooit gesnapt,l moet je toch gewoon dingen stappelen enzoquote:
Dankuquote:
Heb je een tussenstandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Voor mensen die nog mee willen...
http://www.doodle.com/xam8by6y4qvzxf3p
Klik er maar op...dan zie je dat er 19 mensen kunnen op 10 april.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Danku...
[..]
Heb je een tussenstand?, 'meet' klinkt altijd zo eng.
En ben ik er dus automatisch nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Marko: Twente moet 10 april wel thuis hèom 18.45 al, dus dan is het volle bak daar 's avonds!
Ik zag het inderdaad, zal toch wel niks uit maken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Marko: Twente moet 10 april wel thuis hèom 18.45 al, dus dan is het volle bak daar 's avonds!
nee joh ! je kan alles aanpassen ! echt zooo lachenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gesnapt,l moet je toch gewoon dingen stappelen enzo.
TVP, met een 8.5 voor management
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gesnapt,l moet je toch gewoon dingen stappelen enzo.
TVP, met een 8.5 voor management
Wat voor soort eten serveren ze bij 'Aphrodite'?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad, zal toch wel niks uit maken?
Als we gewoon voor de ingang daar verzamelen...dan komt t wel goed dacht ik.
Vraag basje, we kunnen ook ergens anders eten natuurlijk. Maar dan in de buurt van cinestar?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat voor soort eten serveren ze bij 'Aphrodite'?
* Mdrop gaat Voor shoarma.
weet niet hoelaat je wilt afspreken, maar om 20.30 is de wedstrijd afgelopen en loopt dus dat hele gebied leeg. als we rond die tijd afspreken (heb geen idee of daar al over gepraat is) en ik moet met de auto die kant op komen, kan ik het schuddenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad, zal toch wel niks uit maken?
Als we gewoon voor de ingang daar verzamelen...dan komt t wel goed dacht ik.
Dan ga je toch op de fiets?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet niet hoelaat je wilt afspreken, maar om 20.30 is de wedstrijd afgelopen en loopt dus dat hele gebied leeg. als we rond die tijd afspreken (heb geen idee of daar al over gepraat is) en ik moet met de auto die kant op komen, kan ik het schuddendat bedoelde ik
ik zie ook geen probleem, zag alleen dat Sjoerd een opmerking had geplaatst bij Doodlequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:24 schreef Samzz het volgende:
Kom zeg, zo belachelijk druk is het dan ook weer niet. En de auto kan je laten staan, Veste is op loopafstand van Go Planet. Ben ik dan de enige die geen probleem ziet?
niet belachelijk druk?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:24 schreef Samzz het volgende:
Kom zeg, zo belachelijk druk is het dan ook weer niet. En de auto kan je laten staan, Veste is op loopafstand van Go Planet. Ben ik dan de enige die geen probleem ziet?
de wedstrijd duurt tot half 9, zorgen dat je daarvoor al bij Cinestar bentquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet belachelijk druk?
half jaar geleden meer dan een uur over gedaan om bij cinestar te komen vanuit haaksbergen. Dat is normaal 20 minuten.
keerl, 5 uur van tevoren eten ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:14 schreef Redbaron het volgende:
we kunnen ook om 6.30 in enschede zelf wat kunnen eten, en om 21.30 de baan reserveren?
Achter Cinestar is ruimte. Die is nooit open voor supporters, maar alleen voor bezoekers van Go Planet en de ijsbaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de wedstrijd duurt tot half 9, zorgen dat je daarvoor al bij Cinestar bentals je de auto dan nog kwijt kunt tenminste
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef haakon het volgende:
Vrouw gooit pan hete kolen naar agent
Almelo
prima de luxequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Achter Cinestar is ruimte. Die is nooit open voor supporters, maar alleen voor bezoekers van Go Planet en de ijsbaan.
En nee, Wouter, als je zorgt dat je tijdens de wedstrijd bij Go Planet bent, is er helemaal niks aan de hand.
leer ns tellenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:15 schreef haakon het volgende:
[..]
keerl, 5 uur van tevoren eten ?
ik weet niet wat jij allemaal wil gaan doen in de tussentijd ?
wisknudde is niet m'n goeiste vakquote:
Tijdens een wedstrijd is volgens mij het hele toegangsgebied naar het stadion afgesloten. Of haal ik nu weer reeds opgeloste discussie aan...?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef omearos het volgende:
tot ongeveer een uur na de wedstrijd is het verkeerschaos rond het stadion. Dus we kunnen daar beter verzamelen tijdens de wedstrijd.
geen idee hoe het tijdens een wedstrijd is, ik kom alleen tijdens wedstrijden in de buurt van het stadion als ik daar moet werkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tijdens een wedstrijd is volgens mij het hele toegangsgebied naar het stadion afgesloten. Of haal ik nu weer reeds opgeloste discussie aan...?
Dat dus inderdaad. Veel betere optie. Maar goed, het is pas over een maand ofzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat parkeren in het centrum en dan met de trein naar Drienerlo ook een goede optie is! en gewoon waar mogelijk carpoolen, ik kan Wouter wel meenemen (of andersom)
ook een optiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:50 schreef Samzz het volgende:
Parkeren bij UT en met de pendel naar Go Planet?
In de parkeergarages sowieso. Het boeit me ook niet eigenlijk, ik ga met de treinquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:49 schreef Redbaron het volgende:
sinds wanneer moet je betalen in het centrum op zaterdag na 6u?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan blijf ik wel ergens in de stad slapen.
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:01 schreef Kreator het volgende:
Het is meer dat ik mijn leven niet toevertrouw aan een scooterbestuurder.
als ik zie met hoeveel jullie gaan kan je beter twee banen huren anders ben je twee uur later 5x aan de beurt geweest ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:17 schreef haakon het volgende:
als we vanaf 20.30 een baan huren voor een uur of 2 uur, kan iedereen nog met het openbaar vervoer terug, dacht ik.
Maar dan moet het ook niet later.
Sjoerdquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef haakon het volgende:
gewoon cinestar lijkt me, anders moet iedereen weer met andere dingen rekening houden
tjah, ik zie het probleem van hengelo oid niet. ligt nog centraler voor iedereen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef haakon het volgende:
gewoon cinestar lijkt me, anders moet iedereen weer met andere dingen rekening houden
wat is er belangrijker dan een ToF-meet dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:56 schreef ACT-F het volgende:
Ik was gisteravond in mijn stamkroeg, ging naar plee en keek naar de evenementenagenda...
10 april kan ik niet
als ik een auto kan regelen voor dan ik ook wel, moet volgende dag voetballen, dus moet sowieso rustig aan doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:07 schreef bambino het volgende:
Ik ben wel bereid om mensen mee te nemen vanuit enschede naar waar dan ook
* ReMcOrE ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef haakon het volgende:
ik drink liever een pilsje te veel dan te weinig
Pics. vd witte.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef Samzz het volgende:
Eindelijk m'n schoenen gekochtDe witte schoentjes moet ik over nadenken, ze zijn best laag...
zoals?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef Kreator het volgende:
...wel grappig dat er ineens allemaal mensen meewillen die je hier nooit ziet posten.
ik ben de laatste tijd ook een beetje inactive geweest hier maar ik was ontzettend druk en kwam meestal alleen ff fok loeren voor spammen of V&A xDquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef Kreator het volgende:
...wel grappig dat er ineens allemaal mensen meewillen die je hier nooit ziet posten.
Nu het jurkje nogquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef Samzz het volgende:
Eindelijk m'n schoenen gekochtDe witte schoentjes moet ik over nadenken, ze zijn best laag...
Ik ben denk ik tegen 10 april wel wat meer ingeburgerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Kreator het volgende:
Ik doelde niet specifiek op jou, maar inderdaad, wel 1 vd.
gewoon flink pilsen, dan ben je ingeburgerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:31 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ik ben denk ik tegen 10 april wel wat meer ingeburgerd
Dat kan ieder dag toch dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:35 schreef haakon het volgende:
[..]
gewoon flink pilsen, dan ben je ingeburgerd
Nja goed ik kreeg een pm van remcoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Kreator het volgende:
Ik doelde niet specifiek op jou, maar inderdaad, wel 1 vd.
Word een beetje moeilijk op de BB. Heb ze beide al eens eerder gepost, maar doe het als ik thuis ben nog wel een keer. De blauwe zijn tofquote:
Dat is een langere termijn projectquote:
hoelang is dat wel niet geleden? want herinner het me zo nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja goed ik kreeg een pm van remcoen dat leek me wel weer een leuk moment om weer ff hier te posten aangezien ik nu weer wat meer vrije tijd heb enzo
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:39 schreef Kreator het volgende:
Kom mee naar buiten allemaal. Dan zoeken wij de wielewaal. En horen wij die muzikant. Dan is zomer weer in 't land! Dudeldjo klinkt zijn lied, dudeldjo klinkt zijn lied, dudeldjo en anders niet.
Ik bedoel MarkoAlmeloquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoelang is dat wel niet geleden? want herinner het me zo niet
[facepalm]quote:
Ik vraag me af of de rest van de bezoekers dat ook vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, even een moment van rust in de bieb
ik deed het ook bij mezelf >_<quote:
Beloftesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is er belangrijker dan een ToF-meet dan?
Middagquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ook. En niet in een overvolle kuttrein op kantoor
wat voor beloftes zijn belangrijker dan een ToF-meet dan?quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:00 schreef haakon het volgende:
[..]
beloftes kun je brekeneen ToF-meet niet !
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:01 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag allenhier ook een donders zonnetje met strakblauwe lucht
wtfquote:
Middagquote:
quote:
Gaan we nog smoken dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Robinhoo het volgende:
Gekken in de positieve zin hé.
En als jullie gaan bowlen kom ik wel kijken, mits Twente daarvoor gewonnen heeft.
Zo niet ga je jezelf van kant maken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Robinhoo het volgende:
En als jullie gaan bowlen kom ik wel kijken, mits Twente daarvoor gewonnen heeft.
Sanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
SelmaOok van het zonnetje aan het genieten?
Zeker, jammer alleen dat ik nog binnen zitquote:
Ik zit ook binnen te genieten hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:13 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Zeker, jammer alleen dat ik nog binnen zit![]()
Nog een 15 minuutjes en dan wordt ik vrijgelaten
Wanneer?quote:
wat nou mits, kom op zeg, Robin !quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Robinhoo het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
Ik zit tegenover een vrouw met MPD of zoZe spreekt constant in wij vorm terwijl ze alleen is.
MPD? Meervoudige Persoonlijkheid Ding?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
Ik zit tegenover een vrouw met MPD of zoZe spreekt constant in wij vorm terwijl ze alleen is.
Schizofrenie is wat anders dan Multiple Personality Disorder...quote:
boeie, ze hebben allemaal een steekje los. klaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schizofrenie is wat anders dan Multiple Personality Disorder...
Oke is goed.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als we de meeting hebben.Mits jij komt natuurlijk.
Weet ik maar MPD rijmt niet op 'alleen'.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
Schizofrenie is wat anders dan Multiple Personality Disorder...
Niet op die avond gok ik zo. tenzij ik heel dronken ben en je me overhaalt met je boezem.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kan ik je echt niet overhalen? Één trekje.
Ik denk dat het dat is... Net zei ze tegen zichzelf dat ze vanavond spruitjes ging koken. En meteen daarna, nee, dat lust ik niet. Vage shit hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
MPD? Meervoudige Persoonlijkheid Ding?
Ik vraag me af he, kun je een trio doen met een schizo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat is... Net zei ze tegen zichzelf dat ze vanavond spruitjes ging koken. En meteen daarna, nee, dat lust ik niet. Vage shit hoor
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, kun je een trio doen met een schizo?
Komt hij weer aan hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoals ik net zei, een Schizofreen is wat anders dan iemand met MPD. En het zal vast kunnen als je er een derde persoon bij haaltquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
Ze heeft altijd iemand bij zich om te troosten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:29 schreef Samzz het volgende:
Oh jee... Volgensmij heeft ze nu ruzie met zichzelfOmg... Ik moet me echt inhouden hier
Wel zielig eigenlijk
inderdaad een dubbelzijdig gevoelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:29 schreef Samzz het volgende:
Oh jee... Volgensmij heeft ze nu ruzie met zichzelfOmg... Ik moet me echt inhouden hier
Wel zielig eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:29 schreef Samzz het volgende:
Oh jee... Volgensmij heeft ze nu ruzie met zichzelfOmg...
Ik heb er net wat over gelezen, en het lijkt me verschrikkelijk, zoiets... Vaak opgelopen door trauma in de jongere levensjaren. Nou, het lachen vergaat me zo wel. Gelukkig is ze net uitgestapt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze heeft altijd iemand bij zich om te troosten.
geld terugvragen over een jaaropgaaf van je werk? dat is nieuw voor mijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:38 schreef Mdrop het volgende:
Iemand die hier al geld heeft terug gevraagd over jaaropgaaf 2009?
Ja weet ik hoe dat heetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geld terugvragen over een jaaropgaaf van je werk? dat is nieuw voor mij
T-biljet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja weet ik hoe dat heet. Terug gave ofzo, daar moest ik vorig jaar het bedrag van de jaaropgaaf invullen, nu heb ik de jaaropgaaf binnen maar weet niet waar ik moet zijn
.
dit is online: http://www.belastingdienst.nl/reken/jongeren/ maar daar staat nog geen 2009 bij. je zou ook het aangifteprogramma kunnen downloaden naar je pc en het dan daar invullen en versturenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, maar vorig jaar kon ik dat online doen, kan dat ook met 'T-biljet'?
Danku, inmiddels alles ingevuld samen met de baasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit is online: http://www.belastingdienst.nl/reken/jongeren/ maar daar staat nog geen 2009 bij. je zou ook het aangifteprogramma kunnen downloaden naar je pc en het dan daar invullen en versturenhttp://www.belastingdienst.nl/download/2380.html
dat is snelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Danku, inmiddels alles ingevuld samen met de baas.
Programma downloaden en dan vraagt hij of hij je gegevens wil ophalen, JA klikken en DigiD invullen, staan direct alles gegevens er in, deze klopten bij mij dus binnen 2 minuten klaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is snelik moet ook nog ff aangifte doen voor mij en m'n broertje, programma deze week maar ff downloaden en invullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |