Het probleem is dat veel metalfans er wel dagelijks als een lijk willen bijlopen. Dus de klachten over die mensen zijn terecht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Denk eens na, dat is de sfeer en de styl die bij de muziek hoort, denk je echt dat zulks soort mensen dagelijks zo rondlopen? Nee, kijk maar naar Alice die loopt toch ook niet in zulks shit in het dagelijks leven.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:16 schreef Hyman het volgende:
Duivelsaanbidders! Addersgebroed!
Branden in den hel zullen zij!
Ben ik het wel mee eens opzich. Hetzelfde geld voor 'gangster' rappers. Als iedereen er nou normaal bijloopt zonder gelijk te vertonen welke muziek je nou leuk vindt zou je al dit gezeik ook niet krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel metalfans er wel dagelijks als een lijk willen bijlopen. Dus de klachten over die mensen zijn terecht.
Dat nummer zoog echt als een gek.. Dat hele album was kut.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:34 schreef Jmsls het volgende:
Progenies Of the Great Apocalyse is wel een vet nummer, rest zuigt idd
Dat je het kutmuziek vind kan natuurlijk altijd, maar stellen dat bands als Dimmu per definitie voor 12 man in 'n schuurtje optreden is natuurlijk wel 'n beetje dom.. En dat laat ik je opmerkingen over het gitaren rammen en de microfoon nog buiten beschouwingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad. En dat belachelijke clown-festijn dan. Leuk, doen alsof we 4 zijn en lekker duivels gaan schimken! Gewoon een beetje op de gitaren rammen tot de snaren er uit vliegen, en schreeuwen en brullen in de microfoon van ¤2,50. Lekker geluid daar in het schuurtje op de hei met een publiek van wel 12 dat soort zelfde lui!
knappe lui zeg! die wil ik boven m'n bed voor eindeloze nachtmerries
Vis.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ook vandaag ben jij nog een trieste mongool met het IQ van een dode bakvis.
GRUWELIJKE kut ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Eensch op dit nummer na :
GRUWELIJKE INTRO!!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hihi. Gelukkig ben ik resistenter dan Chuck himself.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb ik het idee dat de alternatievelingen als Linux-gebruikers ook met voorkeur naar dat soort wanmuziek luisteren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit is goeie muziek man, niet zo janken.
Toch gek, de mensen die ik ken die dit ook luisteren kunnen nog net de powerknop van hun pc vinden, maar daar houdt het ook mee opquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat de alternatievelingen als Linux-gebruikers ook met voorkeur naar dat soort wanmuziek luisteren.
Dat zegt genoeg over ze.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch gek, de mensen die ik ken die dit ook luisteren kunnen nog net de powerknop van hun pc vinden, maar daar houdt het ook mee op
Wat spreek je jezelf toch weer lekker tegen.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad. En dat belachelijke clown-festijn dan. Leuk, doen alsof we 4 zijn en lekker duivels gaan schimken! Gewoon een beetje op de gitaren rammen tot de snaren er uit vliegen, en schreeuwen en brullen in de microfoon van ¤2,50. Lekker geluid daar in het schuurtje op de hei met een publiek van wel 12 dat soort zelfde lui!
[ afbeelding ]
knappe lui zeg! die wil ik boven m'n bed voor eindeloze nachtmerries
Ik hou mezelf niet elke dag bezig met de muziek die jij en anderen luisteren en dan met de bijbehorende levensstijl.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat spreek je jezelf toch weel lekker tegen.
Daar hebben we jou dan ook niet bij nodig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik hou mezelf niet elke dag bezig met de muziek die jij en anderen luisteren en dan met de bijbehorende levensstijl.
Derhalve betekent dat niet dat ik mijn welgevormde mening niet mag spuien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar hebben we jou dan ook niet bij nodig.
Waarom vinden de meeste metal luisteraars het raar dat andere mensen hun muziek niet kunnen waarderen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Rot op vieze neger, als je niet weet waar je over praat moet je ook je scheur niet opentrekken(haphaphap)
OT::
mensen die andere muziekstijlen en de beluisteraars daarvan bashen omdat het niet in hun straatje zou passen, en vinden dat hun eigen muziek superieur is, rot toch op jij hoeft er niet naar te luisteren
Dat heb ik ook nergens gezegd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Derhalve betekent dat niet dat ik mijn welgevormde mening niet mag spuien.
Dan ben ik het toch nog ergens met je eens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gezegd.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:53 schreef Jeff89 het volgende:
Dankzij deze thread ben ik voor het eerst sinds jaren al die ouwe Dimmu tracks weer eens aan het checken. Dank TS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |