abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:59:21 #101
206322 Seam
Pillz-E
pi_78924881
Black Metal
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_78924989
Ik luister vaak muziek waarbij ik me lekker bij voel of vrolijk van wordt. Dat kan ik met veel soorten muziek (Enya, Jedi Mind, Vato Gonzales, Annet Louisan, Blink 182, The Prodigy) maar met Dimmu Borgir en kornuiten is mij dat echt onmogelijk, als je daar te veel naar luisterd ga je je vanzelf opsluiten en alleen maar zwarte kleren dragen en zo'n hoofd trekken --->
Fingerspitzgefühl
  FOK!Babe dinsdag 9 maart 2010 @ 12:09:24 #103
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_78925211
Dimmu Borgir is ook gewoon kutmetal
pi_78925260
Waarom hebben we nog geen corpsepaintsmily?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  FOK!Babe dinsdag 9 maart 2010 @ 12:12:33 #105
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_78925292
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:11 schreef sinadO het volgende:

dinsdag 9 maart 2010 @ 12:27:09 #106
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78925741
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:11 schreef sinadO het volgende:
pi_78926270
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen hem beter zo maken dan:

Fingerspitzgefühl
pi_78926402
Paupermuziek.
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:55:21 #110
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_78926657
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:44 schreef Desunoto het volgende:
saai en eentoning omdat ze exact hetzelfde klinken
Ehm... geldt dat niet voor elke soort muziek waarin je je niet verdiept?
Lijkt me nou niet specifiek iets dat alleen voor het metalgenre opgaat.
pi_78926795
Ik dacht dat een klacht zou worden over Turkse muziek...
pi_78927286
Betekent Dimmu Borgir iets in het Turks dan?
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:13:59 #113
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_78927304
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef sinadO het volgende:
Betekent Dimmu Borgir iets in het Turks dan?
Kutmuziek.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_78927413
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Kutmuziek.
Ik WIST dat je dat ging zeggen. Ik zag je naam en ik voorspelde precies dat dat er zou staan.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:18:23 #115
289055 WillFerrell
pi_78927478
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:16 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik WIST dat je dat ging zeggen. Ik zag je naam en ik voorspelde precies dat dat er zou staan.
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_78927498
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Kutmuziek.
Jij verstaat Turks.
Roken is lekker
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:19:32 #117
289055 WillFerrell
pi_78927520
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Jij verstaat Turks.
Ja, dat had ik dan wel weer verwacht.
Allure_
Crack_
pi_78927547
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
De meeste [ afbeelding ] noemen metalheads, emo's and goths allemaal kankergothic (hun woorden, niet de mijne). De gemiddelde Fok!ker komt niet veel verder
Zei de breezer gothic
pi_78927967
Dino Burger
pi_78928121
Mijn filosofieleraar luistert ernaar.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_78928332
Mourning Palace
Metal Heart
Hybrid stigmata - the apostasy
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 13:43:13 #122
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_78928354
IK BEN NAAR EEN CONCERT VAN DIMMU BORGIR GEWEEST

Ik vond dimmu borgir altijd wel vet, vooral de oude albums vond ik

Toen de band live kwam dacht ik van, ik doe eens gek, ze kunnen me vast live datzelfde gevoel geven als wat ik krijg als ik de (oude) albums in de bus naar school luister.

Dus ik kom aan bij tilburg, ik besluit een menu te eten in de mcDonalds en het eerst wat ik zie is brullende gasten met lang vettig haar en zwarte lange lere jassen. Sommige met een soort lederen cowboy hoed. Leuzen als: "SLAYEEEEERRRR", "UUUURGH" en "BLACK SEEDS OF VENGEANCE" (ofzo) werden met een soort gruntende boergeluiden geschreeuwt. Een enkeling had zelfs corps paint op (echt).

Toen besloot ik naar de zaal te gaan waar de band zou spelen. Onmiddelijk viel me op dat ik als vrijwel enige een beige shirt aan had. Toen ik de zaal binnenkwam voelde ik de blikken naar mij staren omdat ik geen zwarte/lederen/large-kleding aanhad. "Hey, een emo godverdomme"! "UUURGHHH" enz.

Het voorprogramma begon. "Engel". Dramatisch slechte band. Een schreeuwende alto gooide een beker naar het hoofd van de zanger waarna de band even later stopte met spelen. De volgende band "Amon Amarth" Was helemaal om te huilen. De zanger probeerde een soort middeleeuwse viking te zijn ofzo, de muziek was om te huilen en hij dronk uit een 'hoorn'.

De 1.5 uur dat ik deze bands moest aanhoren zat ik telkens in de hoop te wachten op Dimmu Borgir met hun muziek. Maar tevergeefs..

Dimmu Borgir kwam op. Er waren vlammen, een soort duivelse pianomuziek en de muzikanten kwamen oplopen alsof het een duivelse bijeenkomst was. De een zag er nog debieler uit dan de andere, allemaal corpspaint op en ze brulden nog debieler dan het publiek.

De muziek stelde zwaar teleur, waardeloze live band, de drummer kon geen ritme houden en het publiek was kansloos aan het headbangen en brullend een soort van falende pit aan het bouwen. Ze speelden helemaal niks van hun rustgevende melodieuse albums die mij aanspraken, daarentegen voorspelbare metalnummers.

Dit had nog OK kunnen zijn was het niet dat het publiek en met name de band er gewoon te kansloos uitzagen en gedroegen. Voor hun was ik vast een 'kuddebeest', 'emo' of 'top-40 mongool'. Maar wat ik hier zag was het grootste kuddegedrag ooit.

Ik heb het daarna eigenlijk nooit meer geluisterd.
:')
pi_78928393
Jeetje.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_78928416
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

TL;DR
pi_78928473
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
IK BEN NAAR EEN CONCERT VAN DIMMU BORGIR GEWEEST

Ik vond dimmu borgir altijd wel vet, vooral de oude albums vond ik

Toen de band live kwam dacht ik van, ik doe eens gek, ze kunnen me vast live datzelfde gevoel geven als wat ik krijg als ik de (oude) albums in de bus naar school luister.

Dus ik kom aan bij tilburg, ik besluit een menu te eten in de mcDonalds en het eerst wat ik zie is brullende gasten met lang vettig haar en zwarte lange lere jassen. Sommige met een soort lederen cowboy hoed. Leuzen als: "SLAYEEEEERRRR", "UUUURGH" en "BLACK SEEDS OF VENGEANCE" (ofzo) werden met een soort gruntende boergeluiden geschreeuwt. Een enkeling had zelfs corps paint op (echt).

Toen besloot ik naar de zaal te gaan waar de band zou spelen. Onmiddelijk viel me op dat ik als vrijwel enige een beige shirt aan had. Toen ik de zaal binnenkwam voelde ik de blikken naar mij staren omdat ik geen zwarte/lederen/large-kleding aanhad. "Hey, een emo godverdomme"! "UUURGHHH" enz.

Het voorprogramma begon. "Engel". Dramatisch slechte band. Een schreeuwende alto gooide een beker naar het hoofd van de zanger waarna de band even later stopte met spelen. De volgende band "Amon Amarth" Was helemaal om te huilen. De zanger probeerde een soort middeleeuwse viking te zijn ofzo, de muziek was om te huilen en hij dronk uit een 'hoorn'.

De 1.5 uur dat ik deze bands moest aanhoren zat ik telkens in de hoop te wachten op Dimmu Borgir met hun muziek. Maar tevergeefs..

Dimmu Borgir kwam op. Er waren vlammen, een soort duivelse pianomuziek en de muzikanten kwamen oplopen alsof het een duivelse bijeenkomst was. De een zag er nog debieler uit dan de andere, allemaal corpspaint op en ze brulden nog debieler dan het publiek.

De muziek stelde zwaar teleur, waardeloze live band, de drummer kon geen ritme houden en het publiek was kansloos aan het headbangen en brullend een soort van falende pit aan het bouwen. Ze speelden helemaal niks van hun rustgevende melodieuse albums die mij aanspraken, daarentegen voorspelbare metalnummers.

Dit had nog OK kunnen zijn was het niet dat het publiek en met name de band er gewoon te kansloos uitzagen en gedroegen. Voor hun was ik vast een 'kuddebeest', 'emo' of 'top-40 mongool'. Maar wat ik hier zag was het grootste kuddegedrag ooit.

Ik heb het daarna eigenlijk nooit meer geluisterd.
Herkenbaar verhaal. Alleen zonde dat je negatieve ervaring je ervan weerhoudt ook de nummers te luisteren die je wel leuk vond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')