't Was mijn introductie tot de hardere soorten metal... Voordat ik het hoorde luisterde ik eigenlijk alleen maar 'cleane' rock en metal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:31 schreef svefn het volgende:
Dat zal ik niet beweren, maar het is een erg goed nummer idd
Yup. Goed volk als je ze leert kennen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:38 schreef svefn het volgende:
Hehe nicewas ook het eerste echte concert ooit waar ik bij was, wist niet wat ik zag. Vooral de mensen die er op af komen
Laat je niet zo trollen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik noem er even een paar, want de lijst is wel degelijk lang:
Trivium
Machine head
Metallica
Iron Maiden
arch enemy(kut zang, maar die solo's zijn echt niet 3 noten aanslaan)
Opeth
In Flames
Disturbed
Pagan's mind
Dream Theater
Zozo, het past nog net op mijn beeldscherm. Wat een lijst.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik noem er even een paar, want de lijst is wel degelijk lang:
Trivium
Machine head
Metallica
Iron Maiden
arch enemy(kut zang, maar die solo's zijn echt niet 3 noten aanslaan)
Opeth
In Flames
Disturbed
Pagan's mind
Dream Theater
Welkom bij Black Metal concertenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:03 schreef Pharkus het volgende:
ik kan redelijk wat metal waarderen, maar dimmu borgir is wat mij betreft gewoon bagger. Publiek is ook helemaal kut, zo doods mogelijk kijken en het hoofd knikken in de maat.
Nou welkom voel ik me er nooit echt, maar ik kleed me dan ook niet in stijl.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Welkom bij Black Metal concerten
verkapte tvp, ik lach me suf hier
Ligt niet aan jou of je kledingstijl. Ik draag graag bandshirts, maar op een black metal concert voel ik me ook niet welkom.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nou welkom voel ik me er nooit echt, maar ik kleed me dan ook niet in stijl.
Bandshirts. Royal sadness is dat altijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou of je kledingstijl. Ik draag graag bandshirts, maar op een black metal concert voel ik me ook niet welkom.
Zeker niet die ene keer dat ik met een wit shirt met een klein logootje op een black metal concert rondliep.
Ik vind (melodieuze/symfonische) black metal prima te doen, maar concerten hoeven van mij niet.
Heb hetzelfde gevoel erbij. Hoewel bandshirts van mij ook niet hoeven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou of je kledingstijl. Ik draag graag bandshirts, maar op een black metal concert voel ik me ook niet welkom.
Zeker niet die ene keer dat ik met een wit shirt met een klein logootje op een black metal concert rondliep.
Ik vind (melodieuze/symfonische) black metal prima te doen, maar concerten hoeven van mij niet.
Dictatorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:40 schreef Romanov het volgende:
[..]
Wat klinkt jij getergd zeg. Het lijkt wel alsof je 1 slechte ervaring heb gehad met metal of een metalfan en dat vervolgens breed uitmeet. Een uiterste totaal kromtrekken met jouw eigen misvattingen. Je begint al fout met "Eigenlijk".
Dus eigenlijk zijn de enige mensen die echt weten wat muziek de elitaire posters of fok die alleen posten omdat het "stoer" "gevat" en lekker "rebels" is om mensen met andere opvattingen, interresses, etc. te grond in te stampen en aan de andere kant compleet willekeurige andere stromingen aanwijzen met "ThAt i$ NoT TrU3 bRiTn3y sP34r$" om "anders" en "interessant over te komen of zo.
Sterf toch langzaam af en gun anderen gewoon hun ding. Dictator!!!
Oeps daar was ik een beetje onduidelijk. Ik bedoelde dat die bands wel anders klinken maar dat daarnaast (dus net na de "top" en verder) alles 1 pot nat is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen van de bands die ik net plaats klinkt ook maar enigszins hetzelfde.
En maakt het feit dat mensen de goede muziek niet kennen het minderwaardige muziek? Totaal niet.
Daarnaast klinkt hiphop in mijn oren allemaal hetzelfde. En kom niet aan met de echte hiphop, want dat hebben ze al geprobeerd.
Waar haal jij trouwens die "tienduizenden" kutbands vandaan. Aangezien het grootste deel daarvan een select groepje underground aanhangers heeft, maar niet door veel mensen wordt gewaardeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |