Natuurlijkl wie kent hem niet.. De grote revelatie van de BV Veendam ..... helaas is het nooit wat met hem gewordenquote:
Heeft toch gewoon bij Sparta en AZ gespeeld ?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Natuurlijkl wie kent hem niet.. De grote revelatie van de BV Veendam ..... helaas is het nooit wat met hem geworden
kan wel weet ik niet meer, maar omdat ik hem alleen uit Veendam kende ben ik hem daarna kennelijk uit het oog verloren.. Was waarschijnlijk net toen ik het studentenleven in verdween ...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft toch gewoon bij Sparta en AZ gespeeld ?
Ik wist juist niet meer dat ie in Veendam speeldequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
kan wel weet ik niet meer, maar omdat ik hem alleen uit Veendam kende ben ik hem daarna kennelijk uit het oog verloren.. Was waarschijnlijk net toen ik het studentenleven in verdween ...
Die brasiliaanse PSV-er die regelmatig in de Amsterdams Brasiliaanse nachtclub Canecao te vinden was, de baas daar was zn beste vriend ... Wel lekkere caipirinhas daarquote:
En genoot van appelmoes en van zijn middagdutjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die brasiliaanse PSV-er die regelmatig in de Amsterdams Brasiliaanse nachtclub Canecao te vinden was, de baas daar was zn beste vriend ... Wel lekkere caipirinhas daar
Romario dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
En genoot van appelmoes en van zijn middagdutje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |