Neuj.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:16 schreef Arcee het volgende:
Nope.
Nope.quote:
Natuurlijkl wie kent hem niet.. De grote revelatie van de BV Veendam ..... helaas is het nooit wat met hem gewordenquote:
Heeft toch gewoon bij Sparta en AZ gespeeld ?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Natuurlijkl wie kent hem niet.. De grote revelatie van de BV Veendam ..... helaas is het nooit wat met hem geworden
kan wel weet ik niet meer, maar omdat ik hem alleen uit Veendam kende ben ik hem daarna kennelijk uit het oog verloren.. Was waarschijnlijk net toen ik het studentenleven in verdween ...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft toch gewoon bij Sparta en AZ gespeeld ?
Ik wist juist niet meer dat ie in Veendam speeldequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
kan wel weet ik niet meer, maar omdat ik hem alleen uit Veendam kende ben ik hem daarna kennelijk uit het oog verloren.. Was waarschijnlijk net toen ik het studentenleven in verdween ...
Die brasiliaanse PSV-er die regelmatig in de Amsterdams Brasiliaanse nachtclub Canecao te vinden was, de baas daar was zn beste vriend ... Wel lekkere caipirinhas daarquote:
En genoot van appelmoes en van zijn middagdutjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die brasiliaanse PSV-er die regelmatig in de Amsterdams Brasiliaanse nachtclub Canecao te vinden was, de baas daar was zn beste vriend ... Wel lekkere caipirinhas daar
Romario dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
En genoot van appelmoes en van zijn middagdutje
Nederlander bekend van tv van een paar decennia terug.quote:
dan kan Arcee net zo goed gelijk de naam geven...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:45 schreef tong80 het volgende:
Ik denk me suf. Dit wordt een Oh-jaatje.
Welk programma ?
Ome Willem is denk ik goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:47 schreef Arcee het volgende:
Genoeg hints zo eerst, Tong. Dit moet echt lukken.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:49 schreef tomtomaat het volgende:
Edwin Rutten
Broer van Mahadma ?quote:
Shit ik dacht al. Heb je MSN ? Zo ja ? Voeg me effe toe.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wist ik al![]()
Hij zit nu in de achtervolging
ALs je Joke Bruijs bedoelt is het goedquote:
Achterlijke Eikelquote:
Albert Einstein?quote:
quote:
Nee, Amerkaanse man. Leadzanger van een band.quote:
Amerika waarschijnlijk lees hierbovenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 5 april 2010 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Amerkaanse man. Leadzanger van een band.
Als je de puntjes van de bandnaam weglaat heb je een autoonderdeel en een fietsondereelquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom zorg ik meestal dat ze snel geraden worden en dus niet te moeilijk
Mad Max?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |