Jazeker, maar komop, je voelt toch dat het niet eetbaar is, het voelt gewoon als zeepquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog nooit Lush in handen gehad?
Sommige dingen zien er echt uit en ruiken alsof het eetbaar is hoor.
Ik kan me de verwarring wel voorstellen in elk geval.
Haha, koop je een zeepie met een hap eruit!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik sprak laatst een verkoopster in de lush, en het gebeurt regelmatig dat mensen een hapje nemen uit producten, in de winkel ook nota bene
vooral jonge kinderen en oudere mensen
Het was dezequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jazeker, maar komop, je voelt toch dat het niet eetbaar is, het voelt gewoon als zeep
Hoewel ze volgens mij wel eetbare producten hebben, of in ieder geval producten die niet giftig oid zijn
Lol, dat is net een stuk chocoladetaartquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was deze
Heavenly body's
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik sprak laatst een verkoopster in de lush, en het gebeurt regelmatig dat mensen een hapje nemen uit producten, in de winkel ook nota bene
vooral jonge kinderen en oudere mensen
Hij was zacht en puddingachtig. Later had ik een stuk dat heel ander van textuur was. Toen kon ik het me ook niet meer indenkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:52 schreef Kleurdoos het volgende:
er zit toch geen decoratiemateriaal op?
dan is t gewoon een blok zeep hoor
Dat was mijn ideequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar iets dat naar versgebakken appeltaart ruikt dan?
ik zou je achtervolgen als ik je zou ruiken.
ik weet alleen niet of je daar erg gelukkig van wordt![]()
Na een beurt met zo'n massagebar ruik ik ook om op te vretenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
De sugarscrubs lijken bv ook echt een beetje op van die fondant-snoepjes, maar dan in het groot.
En sommige massagebars ruiken echt alsof je er gewoon aan móet likken
en ik heb dus een inzending met cookies (oatmeal)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was mijn idee! En nu lacht iteejer me uit, heel onaardig.
Leuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en ik heb dus een inzending met cookies (oatmeal)
en als extra idee
'oililushes'
voor in de oliebrander (olie die naar versgebakken koekjes ruikt, voor klunzen in de keuken enzo'
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom maken ze dan ook zeep in de vorm van eten!
Mn mannen hersens snappen dat niet
Porridge ruikt naar koekiedeeg (vind ik). Zit ook havermout inquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en ik heb dus een inzending met cookies (oatmeal)
en als extra idee
'oililushes'
voor in de oliebrander (olie die naar versgebakken koekjes ruikt, voor klunzen in de keuken enzo'
Porridge ruikt naar stroopwafels (vind ik)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Porridge ruikt naar koekiedeeg (vind ik). Zit ook havermout in
Ik was me er helemaal mee. Ziet er heel stom uit als ik de hele dag aan mezelf loop te snuffenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Porridge ruikt naar stroopwafels (vind ik)
En als ik daar mijn handen mee heb gewassen blijf ik maar aan mezelf ruiken![]()
Dat zou ik ook doen als de zeep meer schuimde en er minder pitjes in zaten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was me er helemaal mee. Ziet er heel stom uit als ik de hele dag aan mezelf loop te snuffen
het is erger ook nog als je ziet hoe het gemaakt wordt. het wordt gemaakt in een soort van grote keuken ;pquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom maken ze dan ook zeep in de vorm van eten!
Mn mannen hersens snappen dat niet
Deel je idee met ons Maisnon!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef Maisnon het volgende:
Mijn eerste idee is best voor de hand liggend maar ze hebben niet zoiets met het basisprincipe wat ik gebruiktewaardoor ik best bang ben dat dat komt omdat het gewoon niet te maken valt op die manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |