Crew mag gewoon meedoen!quote:
haha okee ja dat is waarquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij andere prijsvragen zijn er vaak veel meer inzendingen, omdat er dan alleen een antwoord gemaild hoeft te worden op een vraag. Nu moest er echt meegedacht worden. Dus je winkans is nu groter dan bij veel andere prijsvragen hoor. Think positive!
Oehquote:Op maandag 8 maart 2010 22:56 schreef TwyLight het volgende:
Ja als je nog een keer die knipoog-PI doet Greys doe ik nooit meer wat voor je
Komen ze allemaal hier te staan?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En jullie straks ook, als ze allemaal bekend worden gemaakt!
Ik heb net meegedaan, op de valreepquote:Op maandag 8 maart 2010 23:03 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Komen ze allemaal hier te staan?![]()
Ik ben enorm nieuwsgierig naar de andere inzendingen
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb net meegedaan, op de valreep. En jouw naam is gebruikt
.
Allemaal!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:03 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Komen ze allemaal hier te staan?![]()
Ik ben enorm nieuwsgierig naar de andere inzendingen
Had ik ook wel eens willen zien , Geduld ,geduld misschien als de wedstrijd is afgelopen.Kunnen we hier over door praten.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Overigens, wat er ook gebeurt qua winnaars, wil ik even melden dat ik bijzonder trots ben op de creativiteit van de deelnemers aan deze actie!
Zie enkele posts hierboven!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef rac het volgende:
[..]
Had ik ook wel eens willen zien , Geduld ,geduld misschien als de wedstrijd is afgelopen.Kunnen we hier over door praten.
Anderen hebben meerdere ideeën in 1 mail gedaan, dus hup, gooi je mail er nog even achteraan. Maar dan wel een mail met beide ideeën in 1 bericht, dus ook je vorige idee er weer bij, zodat ik je vorige mail weg kan gooien.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:16 schreef Lotjeb het volgende:
Zijn meerdere inzendingen toegestaan? Ik heb namelijk opeens nog een idee
Lush is alleen maar blij met méér ideeën.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff Greys je bent veel te meegaandje had gewoon moeten zeggen, iedereen één mail één idee en daarmee basta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |