Dat lees ik ook overal, dat het super is om velgen mee schoon te maken - Maar ik ben er nog sceptisch overquote:Op maandag 8 maart 2010 21:14 schreef kikoooooo het volgende:
Het middel om je lichtmetalen velgen te reinigenWel de gele pakken. De roze is daar niet goed voor.
Dasty![]()
Voor 79 cent kun je wel een poging wagen lijkt mequote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:13 schreef Type-R het volgende:
Dat lees ik ook overal, dat het super is om velgen mee schoon te maken - Maar ik ben er nog sceptisch over
Probeer het maar eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:13 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dat lees ik ook overal, dat het super is om velgen mee schoon te maken - Maar ik ben er nog sceptisch over
Het gaat me niet om de prijs, het gaat erom of de velg coating niet weg wordt gegeten op lange termijn door dat spulquote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor 79 cent kun je wel een poging wagen lijkt me
Ik zou ook niet de badkamerreiniger nemen, maar de ontvetter (de gele versie).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef Type-R het volgende:
Het gaat me niet om de prijs, het gaat erom of de velg coating niet weg wordt gegeten op lange termijn door dat spul
badkamerreiniger != Velgenreiniger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |