Ik heb hem al gemailed.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef Hagelkaas het volgende:
http://link.marktplaats.nl/328326955
Conditie: Zo goed als nieuw![]()
Duzzz...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:35 schreef Hagelkaas het volgende:
die proberen om voor oude TV's, toetsenborden, vies speelgoed etc nog (veel) geld te vangen
Goed voorbeeld:
[TK] Sony KV-M1450D Black Trinitron TV 37 cm
(Voor mijn reactie had hij al 8 keer gekickt zonder reactie)
quote:Geachte de groot,
Ik heb al een tijd lang op internet rondgezocht naar dit type toetsenbord en ik heb hem dus eindelijk via deze weg kunnen vinden. Ik heb echter één vraag, is het mogelijk om deze toetsen eerst te wassen? Ik snap niet dat ze deze kleur hebben gekregen in de doos ('zo goed als nieuw'.)
Graag hoor ik van u.
Hoogachtend,
Dhr. ---(LasTeR)---
quote:Geachte heer ---(LasTeR)---,
De knoppen zijn verkleurd, het toetsenbord is wel enige tijd gebruikt.
De knoppper zijn eraf te halen zodat ze schoongemaakt kunnen worden.
Zegt u maar of u interesse heeft in het bord. De verzendksoten zijn als het niet door de brievenbus past euro 6,75.
Met vriendelijke groet,
Bettina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk zijn haar ouders al overleden in de oorlog.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:11 schreef WillFerrell het volgende:
Bettina.Wat een droeftoeters van ouders heb je dan.
Door dit topic moest ik zo hard lachen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef Hagelkaas het volgende:
http://link.marktplaats.nl/328326955
Conditie: Zo goed als nieuw![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik dacht krentenbaard.En tóch op die spoilers blijven klikken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
In het begin zat het plaatje niet eens in de spoiler.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Cheekz_ het volgende:
[..]
En tóch op die spoilers blijven klikken..
Huh..? Ik heb hem er niet buiten gezien!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:25 schreef Skrull het volgende:
[..]
In het begin zat het plaatje niet eens in de spoiler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |