Geen inspiratie, ik had het ook alleen nog maar over suggestiesquote:
ik zat dik te zoeken waar die vogel zatquote:Op maandag 8 maart 2010 20:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Eh dat was een cd van de bloodhoudn gang per ongeluk
me tooquote:Op maandag 8 maart 2010 20:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik zat dik te zoeken waar die vogel zat
Heb ik al 2 ideetjes mee!quote:
Het plaatje is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend en derhalve moeilijk om mee te Photoshoppen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:55 schreef henkdepenk het volgende:
[ afbeelding ]
Had zelf deze suggestie, kan helaas niet echt hogere kwaliteit vinden. Als jullie dit niks vinden nemen we die van picodealion.
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het plaatje is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend en derhalve moeilijk om mee te Photoshoppen.
En ik dacht dat mijn indiaan heel erg slecht wasquote:Op maandag 8 maart 2010 21:09 schreef ToT het volgende:
Oh en in het kader van jezelf een keer ff lekker gezond voor lul zetten, mijn eerste versie van Simba!![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah? Morgen?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:26 schreef ToT het volgende:
Morgen of zo? De mijne is nog LANGNGNGNGNGNG niet klaar!
Dat.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:27 schreef onderjas het volgende:
'T is wel kut volgen als je er later in komt. Misschien een idee om volgende keer belangrijke info dik gedrukt te maken.
quote:
Boeit toch niet? Van mij part gebruiken ze paint shop pro.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef shadowflash het volgende:
Mensen Mensen , lees de TT.
Geen paints A.U.B.
wahct ik stuur er nog een!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:37 schreef ToT het volgende:
22.15 is akkoord, maar dan kan mijn versie waarschijnlijk niet meedoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |