nee die had ik vrijdag aangeschaft en ik dacht dat het voor 2 personen wasquote:Op maandag 8 maart 2010 18:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ga ik heenOmdat uit goed voor je is...
Ja die van mij had een stolsel voor zijn bloeding dus liep alleen maar zijn maag in, maar die werd er zo misselijk van dat die later op de dag als de exorcist ging spugenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg twee weken na de ingreep een nabloeding. Bloed gutste uit mijn keel. De ene helft stroomde uit mijn mond, de andere helft moest ik gedwongen op drinken, omdat ik er anders in zou stikken. Met paps en mams in de auto naar het ziekenhuis. Bij het ziekenhuis mocht ik meteen doorlopen, operatie, bijgekomen, eigen kamertje gekregen en intussen bloedtransfusies gehad, de hele nacht 40 graden koorts want het bloed dat ik doorgeslikt had ging in mijn maag en darmen stollen en daar reageert je lichaam op. Paps en mams kregen een bedje op mijn kamertje, voor het ergste geval. Al snapte ik dat als kindje niet, want paps en mams waren niet ziek dus die hoefde volgens mij toen toch niet in een ziekenhuis bedje.
Die heb ik vaker gehoord....waar was dat nou ook alweerquote:Op maandag 8 maart 2010 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
ijsjes en meisjes. Je kan aan alle twee likken
Haal nog een kaartje, plemp die Griek op de slechtste plek en ga lol hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nee die had ik vrijdag aangeschaft en ik dacht dat het voor 2 personen was
en nou heb ik net pas de code geactiveerd en blijkt het voor 1 persoon te zijn,
als ik er nu nog eentje zou halen kom je niet naast elkaar te zitten, die Griek
was al er al niet zo blij mee![]()
dus toen zei ik nah... vraag ik wel of Muis meegaat, is goed segt ie![]()
maar nou kan ik zelfs aan Muis niet vragen of ze mee wil![]()
dus ik moet OF niet gaan OF alleen
die Griek vind het soooooooooo grappig![]()
die zei
ik breng en haal je wel![]()
![]()
kutgriek
nah daar trapt ie niet inquote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Haal nog een kaartje, plemp die Griek op de slechtste plek en ga lol hebben
Ja lijkt me het verstandigstequote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Anders ga ik het wel even in dat IB topic vragen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
nah daar trapt ie niet in
nah... gelukkig maak ik snel vrienden![]()
ik ga gewoon alleen kan mij het schelen
Dat hoeft ook niet, gewoon voor het gevoelquote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gaat echt niet op mijn laptoppie zitten turen
ik gaat![]()
![]()
Voor welke dag is die kaart??quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gaat![]()
![]()
Ik zeg: "Vanaf woensdag uit logeren sturen bij Laysa"quote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Kally het volgende:
OMG ik weet al hoe mijn week wordt, hij is nu al langzaamaan zieliger aan het doen
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann, je koopt toch altijd kaartjes per stuk
.
Wil tuinfluiter niet mee?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gaat![]()
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg: "Vanaf woensdag uit logeren sturen bij Laysa"
fluitert mag mee, maar je komt dan toch niet naast elkaar te zitten da'squote:
Terecht, mamma zit maar achter die pc. Ikke aandacht willenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Kally het volgende:
OMG ik weet al hoe mijn week wordt, hij is nu al langzaamaan zieliger aan het doen
oke , ik ben er op donderdag...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
JE KON KIEZEN UIT VRIJDAG ZATERDAG OF ZONDAGAVOND,
maar ik gaat niet zeggen welke dag ik ga
Heel goedquote:Op maandag 8 maart 2010 19:16 schreef FANN het volgende:
fluitert mag mee, maar je komt dan toch niet naast elkaar te zitten da's
nou juist het probleem, kan je net zo goed alleen gaan
MAAR IK GAAT WEL !!!
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Terecht, mamma zit maar achter die pc. Ikke aandacht willen!
quote:Verkeerschaos door opening Aldi
HARDENBERG - Een lange rij auto's, op weg naar de nieuwe Aldi in de Hardenbergse wijk Marslanden. De openingsaanbiedingen op electronicagebied zorgden maandagmorgen oor een ware stormloop. Honderden mensen stonden al om 08 uur voor de deur, die pas een half uur later open ging.
De enorme toestroom zorgde voor een verkeerschaos in de wijk en boze moeders die met moeite hun kinderen naar school konden brengen.
Das een extra dag, mijn vriendinnen wilden graag heen , en gingen meteen aan t bestellen, maar alles zat in no-time vol...toen werd er een extra dag , donderdag dus, ingelast. Daar gaan wij nou heen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Donderdag stond er toch helemaal niet op ?
dan ben Ik er dus nietquote:Op maandag 8 maart 2010 19:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das een extra dag, mijn vriendinnen wilden graag heen , en gingen meteen aan t bestellen, maar alles zat in no-time vol...toen werd er een extra dag , donderdag dus, ingelast. Daar gaan wij nou heen.
Have fun mupsquote:
Jij ook have funquote:
Ja, één of andere koekebakker die de literaire teksten van Teun weghaaldquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga slapen. 3 uurtjes slaap sinds zondag begint nu wel zijn tol te eisen.
Dat is Piet Bakker.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja, één of andere koekebakker die de literaire teksten van Teun weghaald
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
Premie basisverzekering en ook de premie aanvullende verzekering kan over 2009 niet meer worden afgetrokken!!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Anders ga ik het wel even in dat IB topic vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
Daar ben je lekker op tijd mee, ik stel hem net in dat IB topic.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Premie basisverzekering en ook de premie aanvullende verzekering kan over 2009 niet meer worden afgetrokken!!![]()
Ook het eigen risico (die 155 euro) mag over 2009 niet meer worden afgetrokken.
Zo Lies dat is het antwoord op je vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Z'n buurman maakt glazen tafels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er klopt iets niet aan die foto.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, we gaan hier jou feliciteren!
Met je principes.
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Hoera! Hoera! Hoera!
Niet eens een eigen topic?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, we gaan hier jou feliciteren!
Met je principes.
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Hoera! Hoera! Hoera!
Dat is het spel. Wat klopt hier niet? Daarna gaan we elkaars woorden afmaken en dan gewoon elkaar.quote:
vreugde!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is het spel. Wat klopt hier niet. Daarna gaan we elkaars woorden afmaken en dan gewoon elkaar.
Feest!
Chocolaatje?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is het spel. Wat klopt hier niet? Daarna gaan we elkaars woorden afmaken en dan gewoon elkaar.
Feest!
wel als jij steeds begint met 2 medeklinkersquote:Op maandag 8 maart 2010 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn de woorden op, of wat is er?
quote:
Past niet D., geen lingobal voor jou.quote:
quote:
Japan past wel, faalbaas!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Past niet D., geen lingobal voor jou.
nelapquote:
En zijn broer die van het balkon vielquote:Op maandag 8 maart 2010 20:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja en zo komen we weer uit bij Jan Bakker
Eentje welquote:Op maandag 8 maart 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Past niet D., geen lingobal voor jou.
boek!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga even schijten, jongens.
Denk dat ie het niet als plicht voelde, maar het graag deeldequote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je hebt geen meldingsplicht heur,hier.
Ja waar blijven ze, de madeliefjes in het gras?quote:
Ik vouwquote:Op maandag 8 maart 2010 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Succes Ian, maak je er een prop van of vouw je 't netjes op?
Ik heb nu een heel ander beeld van je....quote:Op maandag 8 maart 2010 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vouwDan kan ik de opbrengst beter zien.
Was een geintje, schat.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel ander beeld van je....![]()
Jij dacht dat ie propper was?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel ander beeld van je....![]()
Kijk niet naar buiten, maar voel de lente in je hartquote:Op maandag 8 maart 2010 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja waar blijven ze, de madeliefjes in het gras?![]()
Ik werd serieus zwaar getraumatiseerd vanmorgen toen ik naar buiten keek en er wéér een pak sneeuw lag
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...heen? Wat? Moeten we nu gewoon zinnen afmaken?
Weet ik veel, ik snap er geen kudt meer van, stomme meelkoekjes!quote:
Die voel ik al meer dan een maand, maar de boze buitenwereld werkt niet meequote:Op maandag 8 maart 2010 20:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Kijk niet naar buiten, maar voel de lente in je hart
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
Die voel ik al meer dan een maand, maar de boze buitenwereld werkt niet mee
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Die voel ik al meer dan een maand, maar de boze buitenwereld werkt niet mee
Nee gewoon, kussen...............is lekkerquote:
Ow, ja, tuurlijkquote:Op maandag 8 maart 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gewoon, kussen...............is lekker
Dat vind ik nogal kras.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die CD heb ik hier liggen en ik hou helemaal niet van klassiek
erijquote:
Nee, het was de eerste maar ik kan dat antwoord van Noek niet meer terugvinden.quote:
Da's geen ander woord, maar de Nederlandse vertaling ervanquote:Op maandag 8 maart 2010 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedkoop?
Briljantquote:
inexpensivequote:Op maandag 8 maart 2010 20:48 schreef D. het volgende:
Wat is een ander woord voor 'cheap'?
ik zoek iets dat wat positiever klinkt
Ik bek andersquote:
Wat ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt isquote:
Mocht je nu weer wat zoeken, kijk dan hier, van taal naar zelfde taal en andere talen. http://www.interglot.com/quote:
Handigquote:Op maandag 8 maart 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mocht je nu weer wat zoeken, kijk dan hier, van taal naar zelfde taal en andere talen. http://www.interglot.com/
Ik heb het ook niet van mezelf hè
Is that your goodste englishquote:
Same herequote:Op maandag 8 maart 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
En ik zit gelijk Two and a half men te kijken
Je hebt aan mij zeker weer niet genoegquote:Op maandag 8 maart 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
En ik zit gelijk Two and a half men te kijken
Ik zit me rot te lachenquote:
Jij was even afwezig schattie dus jaquote:Op maandag 8 maart 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt aan mij zeker weer niet genoeg
Ik ben niet van mijn plek geweest heurquote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hmmz, ik kan je ook geen seconde uit het oog verliezen
Ja dat welquote:
Dat was heul niet langquote:
Bijna boterhammetpindakaaszonderstukjestijdquote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef Laysa het volgende:
ik was sporten Teun....dan ben ik altijd wat hyper na afloop
Die doen ze bij ons niequote:
dat is nu anders ga ik van mn graatjequote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna boterhammetpindakaaszonderstukjestijd
Ik haat dat gedoe en die gasten... Maar een avondje uit met jou lijkt me wel lachen.. Oh god ...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gaat![]()
![]()
Vergis ik mij nu of gaat het de laatste dagen sowieso wat beter, ook zonder medicijnen?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die doen ze bij ons nie![]()
maar ik moest ineens dead pressen....en side pressen
en hij was heul streng
Doen Soury, ik zeg doenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat dat gedoe en die gasten... Maar een avondje uit met jou lijkt me wel lachen.. Oh god ...
whahaha muisquote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat dat gedoe en die gasten... Maar een avondje uit met jou lijkt me wel lachen.. Oh god ...
Ik word net gebeld voor een vrijgezellenfeest, maar ik kan nietquote:Op maandag 8 maart 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die doen ze bij ons nie![]()
maar ik moest ineens dead pressen....en side pressen
en hij was heul streng
Jij snapt niks .. Zit je een scheet dwars vraag het hierquote:Op maandag 8 maart 2010 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap echt werkelijk niets van belastingen, nu ontdek ik net dat ik volgens mij recht heb op zorgtoeslag.
En dat je dat over 2009 met terugwerkende kracht ook nog kan aanvragen tot 1 april.
Als dat zo is zou dat best eens leuk kunnen zijn voor mij.
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
mn infuus werkt idd mee....dat...en ik had besloten dat ik er zat van was....en dat...en nog andere dingenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vergis ik mij nu of gaat het de laatste dagen sowieso wat beter, ook zonder medicijnen?
geeft niets hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is nu anders ga ik van mn graatje....met bananenmelk
ow god...nee dan gaan wij ons feest doenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word net gebeld voor een vrijgezellenfeest, maar ik kan niet![]()
voor de 20e whahahaha
Ja ja ik weetzzzzz, en precies ik zei al ja sorry dan kan ik niet, wat jammer nouquote:Op maandag 8 maart 2010 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow god...nee dan gaan wij ons feest doen...ik had trouwens zware lol momenten daarnet
...jeweetzzzz
Then take we that there withquote:Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietjes vertaling is een stuk aantrekkelijker
Opeens heb je het... ?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
En geen moderators, je kunt zeggen wat je wil![]()
Wat doe ik hier nog
Jij hebt mijn telefoonnummer nietquote:Op maandag 8 maart 2010 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
En geen moderators, je kunt zeggen wat je wil![]()
Wat doe ik hier nog
Hoe durft iemand een vraag te stellen op een forum, aan de schandpaal wat ik je bromquote:Op maandag 8 maart 2010 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij snapt niks .. Zit je een scheet dwars vraag het hier
Maak ik zelf wel uit.. Of moet ik het in de groep gooienquote:Op maandag 8 maart 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe durft iemand een vraag te stellen op een forum, aan de schandpaal wat ik je brom. 'avond Soury, lekker met fann gaan stappen. Ik zeg doen
!
Omdat jij mij tutje noemtquote:
Gewoon zelf uitmaken, grote meidquote:Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit.. Of moet ik het in de groep gooien
Niet te hard gooien hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit.. Of moet ik het in de groep gooien
Zeg dat es tegen Lies..quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon zelf uitmaken, grote meid.
Dwerg werpenquote:
Sukkelquote:Op maandag 8 maart 2010 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar, laat mij een posting zien waar ik jouw tutje noem
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg vuig muisje, je vindt echt dat ik diep gezonken ben hè
Gelukkigquote:Op maandag 8 maart 2010 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah en na vandaag ach valt wel meeBoere klote klapper
Zoeken dan!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
Ha!!!!!...of had ik dat al gezegd...ben ff de kluts kwijt
Ja dat weet ik niet, ik kan niet door de schermpjes kijken hequote:
Ha!!!!! nog nietquote:Op maandag 8 maart 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
Ha!!!!!...of had ik dat al gezegd...ben ff de kluts kwijt
quote:
Das vet gezondquote:Op maandag 8 maart 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
Ik zat ff een foldertje over visolie te lezen
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
Ik zat ff een foldertje over visolie te lezen
Je vroeg ook wie er blond wasquote:Op maandag 8 maart 2010 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was vroeger, nu zie je door het weinige grijs een kale schedel schemeren
Ja, maar er staat mij iets bij dat die tabletten dan weer zo weinig bevatten dat het weinig soelaas biedtquote:
Schemeren??? Niet eens glimmenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was vroeger, nu zie je door het weinige grijs een kale schedel schemeren
Je moet ook de echte olie nemenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar er staat mij iets bij dat die tabletten dan weer zo weinig bevatten dat het weinig soelaas biedt
Oh pillen gedoe weer ik had het over vis !!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar er staat mij iets bij dat die tabletten dan weer zo weinig bevatten dat het weinig soelaas biedt
Ja...maar het grappige isquote:
Gewoon lekkere volvette gerookte makreelquote:Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh pillen gedoe weer ik had het over vis !!
Wat zijn de nadelen danquote:Op maandag 8 maart 2010 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...maar het grappige is
1. verhoogd de vet verbranding
2. verminderd de vetopslag
3. voorkomt overgewicht
![]()
Tis jammer dat de andere punten dan wel weer oke zijn...kan ik niet pesten van de week zo van Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....das allemaal niet goed voor me
nah...al die drie dingen...als dat bij mij zou gebeuren...* poef* geen laysa meer.....al zullen sommige mensen dat ws wel een verademing vindenquote:
Ja ... van de week nog gegeten.. Maar dan heb ik er ook zeker een maand genoeg van..quote:Op maandag 8 maart 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon lekkere volvette gerookte makreel
Ik heb zo'n vermoeden dat ze dan meer wil checken dat goed voor mij isquote:Op maandag 8 maart 2010 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kally komt dat wel een keer checken voor je
Er zijn van die dingen die heten spiegels, daar ga je voor staan dan zeg je spiegeltje, spiegeltje aan de wand.....quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij snapt niks .. Zit je een scheet dwars vraag het hier
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah...al die drie dingen...als dat bij mij zou gebeuren...* poef* geen laysa meer.....al zullen sommige mensen dat ws wel een verademing vinden
Soms wel jaquote:Op maandag 8 maart 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah...al die drie dingen...als dat bij mij zou gebeuren...* poef* geen laysa meer.....al zullen sommige mensen dat ws wel een verademing vinden
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kally komt dat wel een keer checken voor je
Valt er wat te checken danquote:Op maandag 8 maart 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze dan meer wil checken dat goed voor mij is
quote:
Alsof je daar nog in gaat kijken als je aan het aftakelen bentquote:Op maandag 8 maart 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn van die dingen die heten spiegels, daar ga je voor staan dan zeg je spiegeltje, spiegeltje aan de wand.....
Homoquote:
O ja dat weet ik natuurlijk niet, ik zit in mijn bloeiquote:Op maandag 8 maart 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alsof je daar nog in gaat kijken als je aan het aftakelen bent
Nou ja zeg, ben je dan echt zo'n bitch in je omgeving?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
.al zullen sommige mensen dat ws wel een verademing vinden
Ik vind jou leuk, bedoel er niks mee hoor, anders krijg je dat gezeik hier weer maar gewoonquote:
Ze doet het het hier al goedquote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ben je dan echt zo'n bitch in je omgeving?
Ja, je zit inderdaad in de bloei van je leven, vrouwen van rond de 35 zijn op hun mooist. En nee, dat zeg ik niet om te slijmen, heb dat hier ooit al vaker vermeld.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat weet ik natuurlijk niet, ik zit in mijn bloei
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze probeert zichzelf nog steeds een imago aan te metenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ow............quote:
Een beetje te fanatiekquote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ze probeert zichzelf nog steeds een imago aan te meten
Pff wijven en teun'squote:Op maandag 8 maart 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komt door jou, je zit hier iedereen om te turnen van lief naar bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |