abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:10:38 #151
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_78983443
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Denk aan je bloeddruk.

Wielrennen is gewoon baas, lekker raggen op de weg. Automobilisten zijn toch altijd fout.
Goede troll.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:11:35 #152
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_78983486
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Goede troll.

Maar je hebt wel gelijk hoor, ik had er vorige week ook bijna 1 onder m'n auto zitten.
pi_78983537
ook zo lekker hier op de dijken ja gewoon midden op de dijk gaan rijden van zie maar is ik ben de koning van de weg.
Maar een ding vergeten die gasten ik heb 4 wielen en hun maar twee

Hetzelfde geld voor ruiters wandelaars en mensen met honden los die midden op de dijk lopen sjokken
Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
pi_78983717
Ruiters, idd net zo'n groep die maar verwacht dat alles en iedereen even rekening met ze zal houden.
pi_78983950
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:04 schreef SilverFrame het volgende:

[..]

Jij bent DE reden waarom mensen een hekel aan wielrenners hebben. Dat vieze egoistische gedrag, die ongelooflijke kut mentaliteit. Flikker lekker op met je fiets naar t fietspad. Automobilisten pakken ook geen fietspaden mee als dat toevallig even sneller is. En altijd maar zielig en boos lopen doen als ze bijna voor hun donder worden gereden omdat automobilisten de meest rare capriolen uit moeten halen zodra er weer zo'n klapklare rekmongool midden op de weg blijft fietsen, met zn 'ik ben god en de rest kijkt maar wat ie doet' uitstraling. Flikker toch een eind op!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik heb automobilisten ook wel genoeg rare dingen uit zien halen. Een paar voorbeeldjes. Op een tweebaansweg (geen fietspad ernaast, dus ik moest wel op de weg rijden) haalde een tegenligger iemand in. Nu was de weg nét breed genoeg voor twee auto's naast elkaar, dus ik moest de berm induiken om niet geschept te worden. Als ik dat niet gedaan had, was het zeker verkeerd afgelopen (en dan bedoel ik écht verkeerd).

Een andere keer op een weg zonder fietspad fietste ik gewoon aan de rechterkant van de weg, vlak tegen de witte streep. Haalt een automobilist me in met maar 5 cm afstand, terwijl er gewoon ruimte is om een drie meter naast me te passeren. Hij reed 80, dus als ik even een beweging had gemaakt, had 'ie me geschept met zijn spiegel, Ik reageer een beetje boos. Hij remt af, komt naast me fietsen en begint me uit te schelden. Ik zeg "houd gewoon een beetje afstand." Hij roept "die kutfietsers altijd", trekt op en gaat precies voor me weer vol op de rem staan. Dan spoor je toch echt niet.

Andere keer fiets ik op een fietspad met voorrang, kom bij ene kruising. Er staat een BMW te achten. Net als ik de kruising oprijd, wil 'ie optrekken. Ik schiet er nog net voorlangs, roep "kijk uit man", reageert 'ie met "GVD kutfietser, kijk zelf uit". Hij maakt de fout, ik niet. Als ik op een gewone fiets had gezeten, had 'ie me geschept, want dan had ik te weinig snelheid gehad om er voorlangs te gaan.

Iha geldt dat weggebruikers meer rekening moeten houden met elkaar. Er zijn zeker wielrenners die dat te weinig doen, maar er zijn ook veel automobilisten die denken dat ze de koning van de weg zijn. En in de situaties hierboven schrok ik me simpelweg wezenloos, dan is het niet raar dat ik reageer door even (onvriendelijk) te zwaaien of "kijk uit" te roepen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:22:25 #156
289055 WillFerrell
pi_78984038
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:20 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Een andere keer op een weg zonder fietspad fietste ik gewoon aan de rechterkant van de weg, vlak tegen de witte streep. Haalt een automobilist me in met maar 5 cm afstand, terwijl er gewoon ruimte is om een drie meter naast me te passeren. Hij reed 80, dus als ik even een beweging had gemaakt, had 'ie me geschept met zijn spiegel, Ik reageer een beetje boos. Hij remt af, komt naast me fietsen en begint me uit te schelden. Ik zeg "houd gewoon een beetje afstand." Hij roept "die kutfietsers altijd", trekt op en gaat precies voor me weer vol op de rem staan. Dan spoor je toch echt niet.
Dan hoor je daar dus niet te fietsen met je kut Giant.
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_78984066
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:12 schreef WhiteTiger1 het volgende:
ook zo lekker hier op de dijken ja gewoon midden op de dijk gaan rijden van zie maar is ik ben de koning van de weg.
Maar een ding vergeten die gasten ik heb 4 wielen en hun maar twee

Hetzelfde geld voor ruiters wandelaars en mensen met honden los die midden op de dijk lopen sjokken
Een dijk is nu eenmaal smal en toegankelijk voor alle verkeer. Daar moet je als automobilist ook rekening houden.
pi_78984103
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Dan hoor je daar dus niet te fietsen met je kut Giant.
Hoezo niet? Het was een weg zonder fietspad en niet verboden voor fietsers. Dan mag ik daar dus fietsen.
pi_78984136
Wielrenners
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:25:28 #160
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_78984195
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:20 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nou, ik heb automobilisten ook wel genoeg rare dingen uit zien halen. Een paar voorbeeldjes. Op een tweebaansweg (geen fietspad ernaast, dus ik moest wel op de weg rijden) haalde een tegenligger iemand in. Nu was de weg nét breed genoeg voor twee auto's naast elkaar, dus ik moest de berm induiken om niet geschept te worden. Als ik dat niet gedaan had, was het zeker verkeerd afgelopen (en dan bedoel ik écht verkeerd).

Andere keer fiets ik op een fietspad met voorrang, kom bij ene kruising. Er staat een BMW te achten. Net als ik de kruising oprijd, wil 'ie optrekken. Ik schiet er nog net voorlangs, roep "kijk uit man", reageert 'ie met "GVD kutfietser, kijk zelf uit". Hij maakt de fout, ik niet. Als ik op een gewone fiets had gezeten, had 'ie me geschept, want dan had ik te weinig snelheid gehad om er voorlangs te gaan.

Iha geldt dat weggebruikers meer rekening moeten houden met elkaar. Er zijn zeker wielrenners die dat te weinig doen, maar er zijn ook veel automobilisten die denken dat ze de koning van de weg zijn. En in de situaties hierboven schrok ik me simpelweg wezenloos, dan is het niet raar dat ik reageer door even (onvriendelijk) te zwaaien of "kijk uit" te roepen.
Je hebt toch van die mooie schoenen met stalen plaatjes? Trap een deuk in z'n auto.
pi_78984234
Ik heb tot nu toe alleen nog maar negatieve ervaringen met wielrenners gehad. En dan ook zwaar negatieve ervaringen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:26:07 #162
289055 WillFerrell
pi_78984235
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoezo niet? Het was een weg zonder fietspad en niet verboden voor fietsers. Dan mag ik daar dus fietsen.
Op een 80km weg fietsen.
Allure_
Crack_
pi_78984424
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:36 schreef Palomar het volgende:
Ik ga met mn racefiets ook vaak over de weg, vooral in de stad. Op het fietspad schiet echt niet op met al die bejaarden die slingerend 10KM/u rijden. En het wegdek van de autoweg is vaak ook beter dan fietspad.

Sowieso ben ik op mn racefiets de baas van de weg, dus figuren als de TS blijven er maar mooi achter rijden
Klopt, ik heb een belletje op m'n racefiets. Maar of ik nu bel of roep, mensen schieten op één of andere manier altijd in paniek
Maar ik stop altijd voor rood en hou me wel aan de regels.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef retuow82 het volgende:
En roep ook eens "dankjewel" als je dan voorbij fietst, scheelt ook een hoop...
Doe ik altijd, mensen reageren dan veel vriendelijker.
Soms heb ik m'n belletje niet op de fiets en roep ik iets in de trant van tring tring. Dat komt ook wat vriendelijker over.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Weet je wat pas irritant is, als je zo een mannetje op zo een hybride voorbij fietst en dat ze dan in je wiel gaan zitten, niet kunnen sturen en dan je achterwiel aanraken. Dat is irritant. En de max snelheid is 30 sja, als het dan kan dan zet ik wel even aan hoor.
Dat vind ik altijd zulke flikkers he, van die toerders die niet kunnen rijden en toch je wiel willen houden. Als het even kan zet ik ze flink op de kant.
Overigens heb ik een schijthekel aan die klapjosti's die op de openbare weg als gekken lopen te jakkeren om hun gemiddelde boven de 30 te houden. Tijdens toertochten etc merk je dat ook vaak, schreeuwen en drukken om maar in te halen. Ik laat me dan ook echt niet opzij drukken. Het is fucking een rondje door de provincie voor je lol

Ga dan wedstrijden rijden, kan je je lekker uitleven
pi_78984488
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Een dijk is nu eenmaal smal en toegankelijk voor alle verkeer. Daar moet je als automobilist ook rekening houden.
rekening houden ok maar ze moeten niet midden op de dijk gaan fietsen/lopen,rijden
gr
WT1
pi_78984643
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:30 schreef WhiteTiger1 het volgende:

[..]

rekening houden ok maar ze moeten niet midden op de dijk gaan fietsen/lopen,rijden
Daar ben ik het mee eens. Maar daar heb je als wielrenner ook last van. Wandelaars op het fietspad/de weg. Mensen die zomaar oversteken. Vorig jaar nog bijna een vrouw aangereden als ik zelf niet opgelet had. Ze stak uit het niets over en ik kon haar net ontwijken. Ze schrok zich dood. Het enige wat ik zei was: Opletten he? Kreeg ik ook nog een grote bek van dat kakwijf
pi_78984644
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Op een 80km weg fietsen.
Als die weg gewoon toegelaten is voor fietsers, dan mag dat. De aanwonenden aan die weg moeten er ook gewoon fietsen als ze met de fiets gaan. Het gaat om de Hoenderloose weg/Deelenseweg van Arnhem naar Hoenderloo. Op die weg zijn fietsers/wielrenners echt niets bijzonders.
pi_78984726
Wielerhaters

Denk om jullie hart en bloeddruk
pi_78984778
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:34 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Maar daar heb je als wielrenner ook last van. Wandelaars op het fietspad/de weg. Mensen die zomaar oversteken. Vorig jaar nog bijna een vrouw aangereden als ik zelf niet opgelet had. Ze stak uit het niets over en ik kon haar net ontwijken. Ze schrok zich dood. Het enige wat ik zei was: Opletten he? Kreeg ik ook nog een grote bek van dat kakwijf
gehoekt?
gr
WT1
pi_78984826
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:30 schreef WhiteTiger1 het volgende:

[..]

Veel dijken zijn smal. Ik ken er iig genoeg waar je eigenlijk niet anders kunt als min of meer midden op de weg rijden. Als je een halve meter van de kant rijdt, kan er al geen (of nog maar net een) auto meer langs. En als je dan op de kant rijdt, is er altijd wel weer een idioot in een auto die je per se in een bocht wil en je bijna van de weg af drukt. Dus dan rijd ik idd niet precies op de kant.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:38:36 #170
289055 WillFerrell
pi_78984879
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als die weg gewoon toegelaten is voor fietsers, dan mag dat. De aanwonenden aan die weg moeten er ook gewoon fietsen als ze met de fiets gaan. Het gaat om de Hoenderloose weg/Deelenseweg van Arnhem naar Hoenderloo. Op die weg zijn fietsers/wielrenners echt niets bijzonders.
Ik had hetzelfde gedaan als die automobilistbaas.
Allure_
Crack_
pi_78984949
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:36 schreef WhiteTiger1 het volgende:

[..]

gehoekt?
Nee, schouders opgehaald.
Beter had ik een bidonnetje energydrink in haar gezicht leeggespoten!
pi_78984982
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat soort wegen zijn toch geen 80- maar 60km-wegen?

En inderdaad, een hoop automobilisten weten niet dat fietsers op bepaalde wegen ook gewoon mogen rijden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_78984989
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde gedaan als die automobilistbaas.
Ah, dus jij denkt dat je koning op de weg bent. Immers iemand mag niet voor je fietsen naar jouw idee, ook als dat wettelijk gezien wel mag.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:41:01 #174
289055 WillFerrell
pi_78985012
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ah, dus jij denkt dat je koning op de weg bent. Immers iemand mag niet voor je fietsen naar jouw idee, ook als dat wettelijk gezien wel mag.
Als je zo nodig met je inferieure sport wil uitoefenen, hoef je een ander niet lastig te vallen.
Allure_
Crack_
pi_78985023
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:40 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat soort wegen zijn toch geen 80- maar 60km-wegen?

En inderdaad, een hoop automobilisten weten niet dat fietsers op bepaalde wegen ook gewoon mogen rijden.
Die was toen nog 80 km, maar ik heb het wel over een jaar of 15 geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')