abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:37:32 #201
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_78987923
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ja. Tegen een goeie tegenwind in beuken is zwaar, heel zwaar...
Maar dan komt je broekje in je bilnaad.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_78987956
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:35 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Heb je beide wel eens gedaan dan?

Waarom reageer ik hier uberhaupt op
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:38:47 #203
289055 WillFerrell
pi_78987977
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:38 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Heb je beide wel eens gedaan dan?

Waarom reageer ik hier uberhaupt op
Ja hoor. In de bergen. Vond er geen zak aan.
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_78988197
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:38 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ja hoor. In de bergen. Vond er geen zak aan.
Zwaar hé.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:43:48 #205
289055 WillFerrell
pi_78988258
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:42 schreef marcodej het volgende:

[..]

Zwaar hé.
Van de omgeving genieten kan ik ook wel achter het stuur.
Allure_
Crack_
pi_78988295
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:43 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Van de omgeving genieten kan ik ook wel achter het stuur.
Dat zeg ik: zwaar hé.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:44:58 #207
289055 WillFerrell
pi_78988316
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:44 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat zeg ik: zwaar hé.
Nee. Auto is sneller.
Allure_
Crack_
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:45:35 #208
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_78988341
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:56 schreef Marco001 het volgende:
pff, wielrenners, breek me de bek er niet over open..
Je hebt er nette tussen zitten maar sommigen...

S'zomers ga ik als he tmooi weer is vaak op de fiets naar een meer, c.a. 30 minuten fietsen over een 2-baans fietspad..
Ik fiets altijd netjes aan de goede kant, soms met een vriend ofzo, maar we fietsen beide netjes naast elkaar en nemen nooit meer dan de helft van he tpad in beslag.. Behalve als er een groep wielrenners ons tegemoetkomen.. Het is mij wel eens overkomen, dat ik gewoon de sloot in werd geduwd door 1 van hun, omdat ik niet genoeg aan de kant ging volgens hun.. Want ze reden met zijn 4en naast elkaar in een groep, en voor hun was het blijkbaar te veel moeite om even achter elkaar te fietsen, net zoals wij deden.. En toen gingen ze nog op mij lopen schelden ook... (maar dat gebeurt daar wel vaker)
Ik zeg 1 ding. Als ik weer daar wielrenners tegenkom, Als zij niet een beetje inschikken, dan is dat jammer voor hun, maar dan schik ik ook niet in, maar blijf ik netjes op mijn helft fietsen..

Ik maak het ook wel eens mee dat ze van achteren komen, en in plaats van netjes bellen als ze er niet lang kunnen, gaan roepen dat ik met mijn dikke luie reet aan de kant mot.. (mijn gemiddelde fietssnelheid, op een stadsfiets, is zo'n 25 km/h..) Dat werkt als een soort rode lap op een stier.. Wat ik dan namelijk ga doen, is misschien niet zo netjes, (maar dat is schelden ook niet), dan ga ik me heel breed maken.. Zoiets moeten ze mij niet flikken..

Wat ik hier ook regelmatig meemaak, is dat wielrenners in groepen midden op de weg fietsen, terwijl het fietspad wat naast de weg ligt, helemaal vrij is, en net zo goed, misschien zelfs beter als de weg..
Meestal rij ik dan in een Mercedes Sprinter, met een luide dieselmotor(die dingen klinken net als vrachtwagens als ze voorbijrijden..) en vaak gaan ze pas aan de kant als ik toeter..
Het is dat ik over het algemeen een heer ben in het verkeer, maar ik ken mensen, die er vol gas om heen en tussendoor zouden rijden..
Dan vraag ik me af, Waar de **** ben je toch mee bezig als wielrenner? EN het lijkt ook steeds erger te worden.. Ik heb zelfs namelijk al eens een wielrenner bijna aangereden.. Het was dat ik moest wachten voor een zebrapad en daarom hoogstens 5 km/h ree op dat moment(ik ree toen nog op een kruispunt op de voorrangweg) Zoeft er opeens op nog geen 5 cm van mijn voorbumper af, een wielrenner voorbij, die zo al slaommend tussen de voetgangers doorrijd.. Ik schrok me rot toen! Helemaal omdat ik hem daarvoor nergens had gezien, en ik wel had gekeken of er van de kant waar hij weg kwam, wat eraan kwam.. Ik was zelfs zo geschrokken, dat ik pas een halve minuut later eraan dacht dat ik op de claxon had moeten drukken... Wat een idioot was dat zeg! En dat ook nog midden in het centrum van een vrij grote en drukke stad..

Okay, ik geef toe dat ik ook geen heilige ben in het verkeer, als het gaat over het gedrag op de fiets, maar ik kijk tenminste wel uit, en probeer er voor te zorgen dat ik mezelf, en anderen niet in gevaar breng.
Dit is helaas ook de werkelijkheid zoals ik die ervaar, een enkele wielrenner is nooit geen probleem. Het zijn altijd die kut groepen, waarom zijn die altijd zo groot? stelletje klootzakken, ga eens alleen fietsen.
Als ik dan langs zo'n grote groep rijd zet ik altijd ff de ruitensproeiers aan, je krijgt dan een prachtig schouwspel van slingerende maloten te zien.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:47:29 #209
289055 WillFerrell
pi_78988430
Da's ook mooi ja, de ruitensproeiers aan.
Allure_
Crack_
pi_78988476
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:47 schreef WillFerrell het volgende:
Da's ook mooi ja, de ruitensproeiers aan.
Als je een kinderachtige puber bent wel ja.
pi_78988490
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:44 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee. Auto is sneller.
Klopt, maar met de fiets omhoog geeft, mij tenminste, een enorme kick. Naar beneden is nog toffer.

Stoer trouwns, al die internetheldjes hier met hun ruitensproeiers en dat soort acties. De helft heeft volgens mij nog acné ipv een rijbewijs...
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:49:28 #212
289055 WillFerrell
pi_78988531
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:48 schreef marcodej het volgende:

[..]

Als je een kinderachtige puber bent wel ja.
Pubers hebben geen rijbewijs.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:48 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Klopt, maar met de fiets omhoog geeft, mij tenminste, een enorme kick. Naar beneden is nog toffer.

Stoer trouwns, al die internetheldjes hier met hun ruitensproeiers en dat soort acties. De helft heeft volgens mij nog acné ipv een rijbewijs...
Die hebben dan ook nog nooit de frustratie van wielrenners op de weg meegemaakt, derhalve is je vermoeden ongegrond.
Allure_
Crack_
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:50:17 #213
58560 Oksel
Gezellig.
pi_78988569
Dit topic doet me denken aan dat topic over wielrenners en hun bel!

Wielrennen is leuk in Nederland.

Wielrennen in Duitsland (omgeving Koblenz) is geniaal. Lege wegen, geen andere fietsers, mooie heuvels..
pi_78988639
quote:

[..]

tuurlijk, daarom rij ik ook al 1.5 jaar taxi(bijbaan)...
BTW, downhill is pas tof met een mountainbike, op een mooi offroad pad of recht naar beneden bij een skipiste. (In WInterberg heb je een geweldige mountainbike area)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_78988742
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:51 schreef Marco001 het volgende:

[..]

tuurlijk, daarom rij ik ook al 1.5 jaar taxi(bijbaan)...
BTW, downhill is pas tof met een mountainbike, op een mooi offroad pad of recht naar beneden bij een skipiste. (In WInterberg heb je een geweldige mountainbike area)
Taxichauffeurs
Dat zijn pas fijne weggebruikers! Rijden altijd handson en veel te hard. Plus dat ze meestal te veel rekenen en omrijden...

Afdalen op de racefiets is leuk omdat je dan zomaar 90 per uur gaat..
Met een mtb is ook leuk, één keertje gedaan.
pi_78988782
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:49 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Pubers hebben geen rijbewijs.
Veel volwassenen gedragen zich nog steeds als pubers.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:54:50 #217
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_78988808
quote:

[..]

Niks geen internetheld ik vind het mateloos irritant die grote groepen wielrenners, een enkele fietser haal je zo in, geen probleem, echter die grote groepen zijn een stuk lastiger in te halen. Komt het nu werkelijk niet in die lui op om de groep op te splitsen met een tussenruimte van 30 meter? En die ruitensproeier akties doe ik wel degelijk, ook bij bumperklevende scooterrijders.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:54:58 #218
58560 Oksel
Gezellig.
pi_78988812
En iedereen moet WillFerrel negeren. Irritant mannetje. Niet dom, wel vervelend bijdehand.
pi_78988857
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Met je porsche...

mjah, ik heb tenminste wel ooit in een Porsche gereden.. plus dat plaatje heb ik er puur omdat een aantal mensen dat graag wouden.. Anders zou ik helemaal geen avatar hebben..
Met een MTB is inderdaad erg gaaf. .En bij Winterberg heb je dan ook nog van die singletracks over houten bruggetjes en mooie sprongen enzo.
pi_78988966
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Taxichauffeurs
Dat zijn pas fijne weggebruikers! Rijden altijd handson en veel te hard. Plus dat ze meestal te veel rekenen en omrijden...

Prive rijders rekenen vaak te vele ja, dat klopt. maar ik rij voor een bedrijf, probeer omrijden zoveel mogelijk te voorkomen(als ik al straattax rij, meestal rij ik ov, regio, valys of in de dokterspost ambulance) en gebruik een bluetooth set voor de telefoon..
pi_78988994
Wat nou gaylords: wielrenner is cool (met deze dames dan )
En dit wereldse leven is niets dan vermaak en spel (Sourat Al Ankabout: 64)
pi_78988996
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Oksel het volgende:
En iedereen moet WillFerrel negeren. Irritant mannetje. Niet dom, wel vervelend bijdehand.
Inderdaad..
pi_78989030
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef cvboer het volgende:

[..]

Niks geen internetheld ik vind het mateloos irritant die grote groepen wielrenners, een enkele fietser haal je zo in, geen probleem, echter die grote groepen zijn een stuk lastiger in te halen. Komt het nu werkelijk niet in die lui op om de groep op te splitsen met een tussenruimte van 30 meter? En die ruitensproeier akties doe ik wel degelijk, ook bij bumperklevende scooterrijders.
Stoer, zodat je ook meteen weg kan rijden voordat ze je wat aandoen

Als ik met m'n club rij, splitsen we de groep vaak wel op als ie te groot wordt..
pi_78989073
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef Marco001 het volgende:

[..]

mjah, ik heb tenminste wel ooit in een Porsche gereden.. plus dat plaatje heb ik er puur omdat een aantal mensen dat graag wouden.. Anders zou ik helemaal geen avatar hebben..
Met een MTB is inderdaad erg gaaf. .En bij Winterberg heb je dan ook nog van die singletracks over houten bruggetjes en mooie sprongen enzo.
Ik heb deze winter vrij veel op de MTB gezeten, en veel op de veldrijfiets, maar ik ben er eigenlijk zo slecht in. Ik kan niet sturen

Toch is het wel heel cool om te doen, vooral in de sneeuw!
pi_78989088
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef cvboer het volgende:

[..]

Inderdaad, groepen groter dan 8-10 man wordt gevaarlijk. Daarom rijden de meeste wielerclubs sowieso niet met groepen groter dan dat aantal.
pi_78989101
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:58 schreef Slutski het volgende:
Wat nou gaylords: wielrenner is cool (met deze dames dan )
[ afbeelding ]
Liz Hatch.
pi_78989115
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:58 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Prive rijders rekenen vaak te vele ja, dat klopt. maar ik rij voor een bedrijf, probeer omrijden zoveel mogelijk te voorkomen(als ik al straattax rij, meestal rij ik ov, regio, valys of in de dokterspost ambulance) en gebruik een bluetooth set voor de telefoon..
Vooral in Amsterdam

Lijkt me serieus wel vet werk trouwens!
pi_78989345
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:01 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Vooral in Amsterdam

Lijkt me serieus wel vet werk trouwens!
Gelukkig kom ik nooit in Amsterdam met de taxi..
Is ook tof werk, s'zomers en rond kerst vaak ritjes vanuit de hotellen in Delfzijl e.o. naar Limburg ofzo(familiefeestjes e.d.) Dat zijn echt toffe ritten. Op de heenweg een beetje praten en (soms) ouhoeren met de passagiers, en op de terugweg radio lekker hard, CC op 150(tenzij ik door Duitsland ga.. dan wat harder) en lekker relaxed terugrijden.. Onderweg nog even bij een Mcdonalds of BK wat te bikken halen(en de verplichte pauze die je een a 2 uur geleden al had moeten hebben inhalen)..
Allleen een beetje jammer dat ik wel eens bijna een wielrenner onder de auto/bus heb gehad..

O, doordeweekse nachtdiensten zijn dodelijk saai, en van je eindtijden kan je ook niet veel op aan, het gebeurt hier vaak zat dat ik minimaal een uur langer door moet werken als dat ik ingeroosterd sta.
Meestal ben ik daar gelukkig heel makkelijk in(want extra uren = extra loon) maar als je een keer niet zolang door kan werken, en dat netjes meld terwijl je de ritten terugstuurd, moet je stevig in je schoenen staan, want ze hebben het vaak enorm druk bij ons en kunnen eigenlijk niemand missen.. (en blijkbaar komen ze er niet op om dan wat extra personeel aan te nemen...)

O, en met een ontplofte motor(want kapotte stabilisator--> geen olietoevoer) naast de snelweg staan, terwijl je 5 km daarvoor nog een kop koffie hebt gedronken bij een tankstation, is ook niet fijn.. Want vaak duurt het dik een uur voordat er hulp is, ook al ben je een half uur bij de centrale vandaan.(wat ik ook wel eens had gehad, toen stond ik in the middle of nowhere, maar gelukkig wel vlakbij een boerderij, dus daa rmocht ik toen binnen wachten)

[ Bericht 16% gewijzigd door Marco001 op 10-03-2010 21:12:17 ]
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:09:36 #229
289055 WillFerrell
pi_78989510
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef marcodej het volgende:

[..]

Veel volwassenen gedragen zich nog steeds als pubers.
Door op de fiets te gaan zitten.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Oksel het volgende:
Ja, ik vind wielrenners ook schijtirritant, maar ik negeer je ook niet.
Allure_
Crack_
pi_78991863
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Gelukkig kom ik nooit in Amsterdam met de taxi..
Is ook tof werk, s'zomers en rond kerst vaak ritjes vanuit de hotellen in Delfzijl e.o. naar Limburg ofzo(familiefeestjes e.d.) Dat zijn echt toffe ritten. Op de heenweg een beetje praten en (soms) ouhoeren met de passagiers, en op de terugweg radio lekker hard, CC op 150(tenzij ik door Duitsland ga.. dan wat harder) en lekker relaxed terugrijden.. Onderweg nog even bij een Mcdonalds of BK wat te bikken halen(en de verplichte pauze die je een a 2 uur geleden al had moeten hebben inhalen)..
Allleen een beetje jammer dat ik wel eens bijna een wielrenner onder de auto/bus heb gehad..

O, doordeweekse nachtdiensten zijn dodelijk saai, en van je eindtijden kan je ook niet veel op aan, het gebeurt hier vaak zat dat ik minimaal een uur langer door moet werken als dat ik ingeroosterd sta.
Meestal ben ik daar gelukkig heel makkelijk in(want extra uren = extra loon) maar als je een keer niet zolang door kan werken, en dat netjes meld terwijl je de ritten terugstuurd, moet je stevig in je schoenen staan, want ze hebben het vaak enorm druk bij ons en kunnen eigenlijk niemand missen.. (en blijkbaar komen ze er niet op om dan wat extra personeel aan te nemen...)

O, en met een ontplofte motor(want kapotte stabilisator--> geen olietoevoer) naast de snelweg staan, terwijl je 5 km daarvoor nog een kop koffie hebt gedronken bij een tankstation, is ook niet fijn.. Want vaak duurt het dik een uur voordat er hulp is, ook al ben je een half uur bij de centrale vandaan.(wat ik ook wel eens had gehad, toen stond ik in the middle of nowhere, maar gelukkig wel vlakbij een boerderij, dus daa rmocht ik toen binnen wachten)
Vet! Hoe kom je aan zo'n baan?
M'n broertje heeft ook wel een paar keer taxichauffeur gespeeld voor een of andere directeur. Vond ie supercool.
pi_78992232
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:53 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Vet! Hoe kom je aan zo'n baan?
M'n broertje heeft ook wel een paar keer taxichauffeur gespeeld voor een of andere directeur. Vond ie supercool.
Gewoon, soliciteren Ik had nog geen eens een jaar mijn rijbewijs volgens mij..
Dat van je broertje is meer directiechauffeur.. Lijkt mij ook gaaf om te doen, want toffe auto's, lekker makkelijke klanten(zolang ze maar rustig kunnen werken in d eauto en op tijd zijn..) en leuke ritjes.. Alleen jammer dat ik in Groningen woon, en daar heel weinig vraag is naar studentenchauffeurs(de meest gebruikte term voor dat soort werk)..en bij veel bedrijven worden de OV kosten ook vergoed en kan je dus gewoon betaald je huiswerk maken/leren in de trein onderweg naar je client..
pi_78994739
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:00 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Gewoon, soliciteren Ik had nog geen eens een jaar mijn rijbewijs volgens mij..
Dat van je broertje is meer directiechauffeur.. Lijkt mij ook gaaf om te doen, want toffe auto's, lekker makkelijke klanten(zolang ze maar rustig kunnen werken in d eauto en op tijd zijn..) en leuke ritjes.. Alleen jammer dat ik in Groningen woon, en daar heel weinig vraag is naar studentenchauffeurs(de meest gebruikte term voor dat soort werk)..en bij veel bedrijven worden de OV kosten ook vergoed en kan je dus gewoon betaald je huiswerk maken/leren in de trein onderweg naar je client..
Hij kreeg toen via via de vraag. Ik woon ook in Grunn en heb al eens gekeken, maar er is idd weinig vraag hier..
pi_78994861
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:48 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hij kreeg toen via via de vraag. Ik woon ook in Grunn en heb al eens gekeken, maar er is idd weinig vraag hier..
Hmmzz, Zeker niet bij ene Dhr de Boer? Dat is best wel een rijke en toffe peer. mag regelmatig met hem meerijden op het circuit van Assen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:51:28 #234
289055 WillFerrell
pi_78994912
TR gedaan, dat SC doen jullie maar elders.
Allure_
Crack_
pi_78996484
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:50 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hmmzz, Zeker niet bij ene Dhr de Boer? Dat is best wel een rijke en toffe peer. mag regelmatig met hem meerijden op het circuit van Assen.
Nee, directeur van Gaastra ofzo
Hij mocht lekker rondrijden in een 7 serie volgens mij.
pi_79001721
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:51 schreef WillFerrell het volgende:
TR gedaan, dat SC doen jullie maar elders.
Is goed joh...
pi_79002624
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 07:57 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Is goed joh...
Hij baalt zeker dat er niemand op z'n getroll meer reageert
pi_79011174
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:58 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hij baalt zeker dat er niemand op z'n getroll meer reageert
Ferrel, vast en zeker..
  donderdag 11 maart 2010 @ 15:12:31 #239
225197 chrasH
Crazy Poet
pi_79017625
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
Wielrennen is gewoon baas, lekker raggen op de weg. Automobilisten zijn toch altijd fout.
Ik zei gisteren nog: "Jullie hebben geluk jongens, ik ben toch altijd fout". Het heeft totdat de ambulance er was geduurd voor er wat voorzichtig gemompel onder het verwrongen metaal vandaan kwam.

Wat is er gebeurd?

Ik reed gisteren vanuit werk naar huis, over de weg (je moet tegenwoordig even vertellen waar je reed, of dit de weg, het fietspad of de stoep is. Sinds kort geldt er namelijk een regel dat iedereen het weggedeelte mag gebruiken wat hem of haar op dat moment toevallig het beste uitkomt). En bij mij in de buurt is een rotonde waarop gewoon vier wegen uitkomen, maar ook één fietspad dat uit een bosgebied komt. Vroeger (voordat de weg een 80 kilometer weg werd) konden brommers via zo'n invoegstrookje de weg op, een metertje of twee ná de rotonde.

Gisteren had Willy (uit één van mijn vorige posts ) samen met een paar maten besloten dat ze het 'met-zoveel-mogelijk-man-in-zo'n-kort-mogelijke-tijd-systematisch-een-heel-dorp-kutten-spelletje' gingen doen. (Zeer bekend in de 'wielren-scene', er worden zelfs records bijgehouden, oa voor originaliteit en snelheid, die twee records stonden, en staan overigens nog steeds op naam van Jahr00n). Ver kwamen ze echter niet...
Ik reed ondertussen gewoon mijn rondje over de rotonde, fietspaden checken, dat fietspadje uit het bos. Toen het allemaal vrij was ben ik gewoon doogereden. Bij het 'invoegstrookje' zie ik alleen een paar gele en rode flitsen en een seconde later staat mijn auto ineens 30 cm hoger. Nadat ik uitgestapt ben zie ik 3 verwrongen fietsen+Willy en twee maatjes (half) onder de auto liggen. Volgens getuigen kwamen ze met een hele groep uit het bos en hebben ze zonder aarzelen en kijken de weg op willen draaien via dat invoegstrookje in de hoop dat auto's ze zagen.

Gevolg: 3 zelfmoordtrappelaars in het ziekenhuis, een heel dorp op zn kant (belangrijke verbindingsweg afgesloten), auto totall loss, rijbewijs kwijt in afwachting van het onderzoek (beginnend bestuurder+ ongeval met gewonden= rijbewijs kwijt) en dus waarschijnlijk niets uitgekeerd krijgen. Verder hadden de andere maatjes van Willy (een stuk of 10 in totaal) maar even voor het gemak besloten dat dit hele gedoe mijn schuld was. Iets met dat een peleton wielrenners altijd voorrang heeft. Toen ik zei dat toch ietsje anders zit reageerde er eentje door de schade aan m'n auto wat groter te maken daarna zijn woede te koelen op een getuige die vond dat ie normaal moest doen.

Oh ja, werken kan ik nu ook niet meer, daar heb ik een rijbewijs voor nodig.

MAAR GELUKKIG ZIJN AUTOMOBILISTEN TOCH ALTIJD FOUT HE Jahr00n?!?!?!

[ Bericht 0% gewijzigd door chrasH op 11-03-2010 16:53:44 ]
"&nbsp &nbsp &nbsp _______________
&nbsp&nbsp (_ ]-[ R /- S ]-[__//
&nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp&nbsp &nbsp"
  donderdag 11 maart 2010 @ 15:15:40 #240
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79017771
Zonder duidelijke paint lijkt het erop dat je fout zat..
  donderdag 11 maart 2010 @ 15:25:03 #241
225197 chrasH
Crazy Poet
pi_79018169
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef fs180 het volgende:
Zonder duidelijke paint lijkt het erop dat je fout zat..
je bedoeld een tekening van de situatie gemaakt in paint? of bedoel je verfsporen op de auto oid?
&nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp&nbsp &nbsp"
  donderdag 11 maart 2010 @ 15:30:26 #242
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79018393
Eerste
pi_79018921
wat een oftopic gelul zeg
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:12 schreef chrasH het volgende:

[..]

Ik zei gisteren nog: "Jullie hebben geluk jongens, ik ben toch altijd fout". Het heeft totdat de ambulance er was geduurd voor er wat voorzichtig gemompel onder het verwrongen metaal vandaan kwam.

Wat is er gebeurd?

Ik reed gisteren vanuit werk naar huis, over de weg (je moet tegenwoordig even vertellen waar je reed, of dit de weg, het fietspad of de stoep is. Sinds kort geldt er namelijk een regel dat iedereen het weggedeelte mag gebruiken wat hem of haar op dat moment toevallig uitkomt). En bij mij in de buurt is een rotonde waarop gewoon vier wegen uitkomen, maar ook één fietspad dat uit een bosgebied komt. Vroeger (voordat de weg een 80 kilometer weg werd) konden brommers via zo'n invoegstrookje de weg op, een metertje of twee ná de rotonde.

Gisteren had Willy (uit één van mijn vorige posts ) samen met een paar maten besloten dat ze het 'met-zoveel-mogelijk-man-in-zo'n-kort-mogelijke-tijd-systematisch-een-heel-dorp-kutten-spelletje' gingen doen. (Zeer bekend in de 'wielren-scene', er worden zelfs records bijgehouden, oa voor originaliteit en snelheid, die twee records stonden, en staan overigens nog steeds op naam van Jahr00n). Ver kwamen ze echter niet...
Ik reed ondertussen gewoon mijn rondje over de rotonde, fietspaden checken, dat fietspadje uit het bos. Toen het allemaal vrij was ben ik gewoon doogereden. Bij het 'invoegstrookje' zie ik alleen een paar gele en rode flitsen en een seconde later staat mijn auto ineens 30 cm hoger. Nadat ik uitgestapt ben zie ik 3 verwrongen fietsen+Willy en twee maatjes (half) onder de auto liggen. Volgens getuigen kwamen ze met een hele groep uit het bos en hebben ze zonder aarzelen en kijken de weg op willen draaien via dat invoegstrookje in de hoop dat auto's ze zagen.

Gevolg: 3 zelfmoordtrappelaars in het ziekenhuis, een heel dorp op zn kant (belangrijke verbindingsweg afgesloten), auto totall loss, rijbewijs kwijt in afwachting van het onderzoek (beginnend bestuurder+ ongeval met gewonden= rijbewijs kwijt) en dus waarschijnlijk niets uitgekeerd krijgen. Verder hadden de andere maatjes van Willy (een stuk of 10 in totaal) maar even voor het gemak besloten dat dit hele gedoe mijn schuld. Iets met dat een peleton wielrenners altijd voorrang heeft. Toen ik zei dat toch ietsje anders zit reageerde er eentje door de schade aan m'n auto wat groter te maken daarna zijn woede te koelen op een getuige die vond dat ie normaal moest doen.

Oh ja, werken kan ik nu ook niet meer, daar heb ik een rijbewijs voor nodig.

MAAR GELUKKIG ZIJN AUTOMOBILISTEN TOCH ALTIJD FOUT HE Jahr00n?!?!?!
ik hoop voor jou dat je alsnog in je gelijk wordt gesteld en dat de wielrenners hiervan geleerd hebben.

Die bescherming voor fietsers moet eens afgelopen zijn
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 11 maart 2010 @ 15:45:28 #244
225197 chrasH
Crazy Poet
pi_79019024
u vraagt wij draaien

ff snel gemaakt, het gaat om het idee, niet om de kunst erachter
de blauwe pijlen stelt de weg voor die ik aan het afleggen was, de rode is van willy & co. natuurlijk lopen er op meerdere plaatsen fietspaden maar het was niet relevant om dat te tekenen. paar dingetjes waar je rekening mee moet houden:

-zij zijn fietsers, geen brommers, en mogen dus helemaal niet van dat strookje gebruik maken
-sinds het een 80 km weg is geworden mag helemaal niemand meer van dat strookje gebruik maken
-er staan haaientanden die bepalen dat brommers voorrang moeten VERLENEN op dat strookje

donderdag 11 maart 2010 @ 15:46:23 #245
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79019067
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]

ik hoop voor jou dat je alsnog in je gelijk wordt gesteld en dat de wielrenners hiervan geleerd hebben.

Waarom? Hij keek, maar zag niemand en dus niet schuldig? Al zou er een olifant uit het bospadje komen

Edit:
Ah, dan is het inderdaad een stuk duidelijker, dat er geen brommers meer (of fietsers) mogen komen doet niets af aan jouw aansprakelijkheid, dat je het maar weet Die haaientanden dan weer wel
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:33:37 #246
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_79021304
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:04 schreef SilverFrame het volgende:

[..]

Jij bent DE reden waarom mensen een hekel aan wielrenners hebben. Dat vieze egoistische gedrag, die ongelooflijke kut mentaliteit. Flikker lekker op met je fiets naar t fietspad. Automobilisten pakken ook geen fietspaden mee als dat toevallig even sneller is. En altijd maar zielig en boos lopen doen als ze bijna voor hun donder worden gereden omdat automobilisten de meest rare capriolen uit moeten halen zodra er weer zo'n klapklare rekmongool midden op de weg blijft fietsen, met zn 'ik ben god en de rest kijkt maar wat ie doet' uitstraling. Flikker toch een eind op!
Ik heb net een zenuwbehandeling gehad, compleet met uitkrabben van de kanalen, dus eigenlijk had ik een kuthumeur, maar happen, op dit nivo, van een dergelijke grootsheid...you made my day. Tuurlijk zijn wielrenners af en toe fout bezig. Maar niemand is een engel in het verkeer...kan iemand mij uitleggen bijvoorbeeld, waarom bejaarde stellen zo vaak rijden in een opstelling van:
Hij uiterst links van het fietspad, zij uiterst links van het fietspad. Zodat niemand ze kan inhalen, en tegemoedkomend verkeer helemaal nergens naar toe kan?
Iedereeen een beetje geven en nemen...wij in onze sexie strakke fietspakjes(binnenkort krijg ik er twee roze bij...verheug me er nu al op), julie achter het stuur, dan komen we allemaal hopelijk heel aan op plaats van bestemming. En de bejaarden...ja...daarmee heb ik de hoop eigenlijk zelf opgegeven...een afschotregeling zou daar mischien helpen
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:42:55 #247
225197 chrasH
Crazy Poet
pi_79021844
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]

ik ga er eerlijk gezegd wel vanuit dat ik gelijk krijg, er waren ook een paar getuigen aan mijn kant. en de bescherming van fietsers slaat helemaal nergens op imho. er zijn teveel voorbeelden van situaties waarin de automobilist er absoluut niets aan kan doen.
maar ja, de auto is maar blik (ik wilde 'm toch al verkopen ) ik baal er meer van dat ik mijn rijbewijs kwijt ben (tijdelijk, maar toch :S). en ondanks dat ik echt pissed ben op de stommiteit van die gasten hoop ik wel dat ze er snel weer bovenop komen.
pi_79021851
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]
kan iemand mij uitleggen bijvoorbeeld, waarom bejaarde stellen zo vaak rijden in een opstelling van:
Hij uiterst links van het fietspad, zij uiterst links van het fietspad. Zodat niemand ze kan inhalen, en tegemoedkomend verkeer helemaal nergens naar toe kan?
Vandaag weer twee keer een echtpaar achterop gekomen waarvan de één compleet links op de andere weghelft reed. Bellen, geen reactie... Nog maar een keer bellen, nee hoor... Nog maar een keer, nee hoor. Dan maar een luid "Pardon!" en ja hoor, reactie: Eerst nog even omkijken, een extra slinger naar links en toen toch maar aan de kant.

Uiteindelijk nog maar even een "Bedankt!" toegeroepen, maar van harte ging het niet.

Het grootste probleem ligt gewoon in het feit dat mensen te achteloos zijn in het verkeer. Aan beide kanten.

[ Bericht 1% gewijzigd door marcodej op 11-03-2010 17:02:06 ]
pi_79021893
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef chrasH het volgende:

[..]

ik ga er eerlijk gezegd wel vanuit dat ik gelijk krijg, er waren ook een paar getuigen aan mijn kant. en de bescherming van fietsers slaat helemaal nergens op imho. er zijn teveel voorbeelden van situaties waarin de automobilist er absoluut niets aan kan doen.
maar ja, de auto is maar blik (ik wilde 'm toch al verkopen ) ik baal er meer van dat ik mijn rijbewijs kwijt ben (tijdelijk, maar toch :S). en ondanks dat ik echt pissed ben op de stommiteit van die gasten hoop ik wel dat ze er snel weer bovenop komen.
Ongeacht wie er fout is: hoe kan je een groepje wielrenners in die situatie niet zien?
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:45:31 #250
225197 chrasH
Crazy Poet
pi_79021992
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:43 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ongeacht wie er fout is: hoe kan je een groepje wielrenners in die situatie niet zien?
zoals ik op de tekening duidelijk heb proberen te maken loopt de bosrand ongeveer tot aan de weg. en het schemerde al best wel dus ik kon niet ver het bos in kijken. ik denk dat ze zo snel gingen dat ze nog te ver in het bos waren toen ik dat pad bekeek. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik in het dagelijks verkeer geen rekening hou met groepen wielrenners die ineens opduiken en dan wegen gaan gebruiken die helemaal niet voor ze bestemd zijn..

[ Bericht 60% gewijzigd door chrasH op 11-03-2010 16:52:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')