Ze hebben alle wedstrijden tegen de Caps goed gespeeld behalve de 1e wedstrijd dit seizoen. Vorige week hadden ze ook kunnen en misschien wel moeten winnen. Maar het is inderdaad jammer dat een team met zulke geweldige spelers de play offs niet haalt, omdat ze niet constant genoeg gedurende het seizoen zijn, want pieken kunnen ze zeker. Ze hebben niet voor niks 2 spelers in de top 5 points table.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 03:29 schreef Saviola het volgende:
Haha winst in Washington, zonder dat Stamkos zelfs hoeft te scoren? Het is dat ik het net met mn eigen ogen gezien heb anders geloofde ik het nooit![]()
Echt zo frustrerend om te zien dat ze zo goed kunnen spelen, maar dat dan gewoon maar voor de helft van hun wedstrijden doen, en de andere helft dik kut is.
Waarom verliezen de Sharks net thuis van Florida?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:13 schreef nyny83 het volgende:
Zonde inderdaad, ik had ze graag in de play-offs gezien
Omdat we alleen kunnen winnen als we achter staan in de 3de periodequote:Op zondag 14 maart 2010 00:39 schreef Saviola het volgende:
[..]
Waarom verliezen de Sharks net thuis van Florida?![]()
Doe je goed!quote:Op zondag 14 maart 2010 07:30 schreef maartena het volgende:
Ducks losing streak: 5
Morgen tegen de sharks.... ik heb kaartjes voor die wedstrijd, en ga met mijn vrouw en - let op - twee sharks fans! (Althans, hij is sharks fan, zij komt alleen maar om de boys on ice te zien vechten)
Toch jammer dat Kariya zo ver is afgezakt. Hij is veel te goed om derdeliner bij de Blues te spelenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:21 schreef MMUFC het volgende:
Selanne is met zijn 20e goal van het seizoen nog maar 1 goal verwijderd van de 600e goal in een reguliere NHL wedstrijd
Kariya heeft er nog maar 1 nodig om de 400 te halen2 van mijn helden zo dicht bij een mijlpaal
Daar kan ik niets over zeggen omdat ik Kariya al lange tijd niet heb zien spelen, en ook niet weet wat voor kwaliteit zijn teamgenoten hebbenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Toch jammer dat Kariya zo ver is afgezakt. Hij is veel te goed om derdeliner bij de Blues te spelen
Verder: congrats maartena, wordt de wedstrijd voor jou toch iets leuker van in het stadion
Allemaal leuk, tot in de 3de periode de refs even dachten, hm de Pens moeten dit toch winnen, en ze maar een reeksje powerplays cadeau gaven. Gevolg, van 1-0 naar 1-2quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef nyny83 het volgende:
Lightning voor tegen Pens. Kan niet kijken met dit gare hotel-internet, maar toch netjes.
Vertel mij watquote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef nyny83 het volgende:
Da's niet voor het eerst dat de Pens bevoordeeld worden door de refs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |