Hoe danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt eraan hoe groot het gat is, maar anders gewoon een nieuwe broek...
De zijkanten van het gat tegen elkaar aan leggen en dan met naald en draad overhands dichtmaken.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoe danBen echt niet handig met naald en draad
![]()
Lapje stof eroverheen ofzoen dan naaien
![]()
Of even wegbrengen naar de gouden schaar ofzoiets
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef Tegan het volgende:spoiler doet het nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt eraan hoe groot het gat is, maar anders gewoon een nieuwe broek...
![]()
gat is een scheur van een cm of drie![]()
How to Repair Pants.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als er alleen een scheur inzit kun je toch gewoon met naald en draad zorgen dat je het weer aan elkaar naait?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh dat is wel te doen. Broek binnenstebuiten, en dan dichtmaken.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
spoiler doet het nie![]()
gat is een scheur van een cm of drie
Op zichquote:Op maandag 8 maart 2010 17:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De zijkanten van het gat tegen elkaar aan leggen en dan met naald en draad overhands dichtmaken.
In dat geval nieuwe broek. Of gewoon blijven dragen met sleutel in andere zak. Boeiend.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Op zichmaar door de sleutelbos is de stof rondom de scheur ook helmaal dun gesleten
![]()
Ben bang dat dat dus niet lang zal houden
In dat geval een broekzak van een oude broek eruit knippen en in je fijne broekje naaien.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
In dat geval nieuwe broek. Of gewoon blijven dragen met sleutel in andere zak. Boeiend.
Dat kan dus niet algehele geld crisisquote:Op maandag 8 maart 2010 17:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
In dat geval nieuwe broek. Of gewoon blijven dragen met sleutel in andere zak. Boeiend.
Maar die hebben dus dat zelfde probleemquote:Op maandag 8 maart 2010 17:45 schreef daftme het volgende:
[..]
In dat geval een broekzak van een oude broek eruit knippen en in je fijne broekje naaien.
Je bent een vrouw, die dat soort dingen in je handtas of jaszak.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat kan dus niet algehele geld crisisen in mijn linkerzak zit mijn lege portemonaie
Geen handenarbeid gehad op school? Ik zou mn schoolgeld per direct terugeisen!! (en dan lekker op vakantie gaan naar zonniger oorden)quote:Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
TS is een vrouw?!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, die dat soort dingen in je handtas of jaszak.
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik vind dat er zo raar uitzien.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat kan dus niet algehele geld crisisen in mijn linkerzak zit mijn lege portemonaie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |