Wilde je vader dat je bij de Nasa ging werken?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:35 schreef Poepoog het volgende:
Ik zocht werk bij Nasa, maar ze namen mij niet aan.
Hij wou "enkel het beste" voor mij.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wilde je vader dat je bij de Nasa ging werken?
zelf wil ik heel graag fysiotherapeut worden ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom vraag je dat niet aan die fysiotherapeut?
En wil je dat zelf wel, of wil je vader dat jij fysiotherapeut wordt?
Wil je vader niet gewoon dat je met je luie reet van die bank af komt?
Als je geen studie hebt gedaan, wordt het niet vergoed door de verzekering. Aangezien de meeste mensen dat wel graag willen, zullen er maar heel erg weinig mensen klant worden bij iemand zonder opleiding in die richting.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 05:53 schreef Megumi het volgende:
Volgens mij is het geen beschermd beroep meer. En kan iedereen dit tegenwoordig doen. (Met alle gevolgen vandien.)
Natuurlijk is dat mogelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef DeRuphelman het volgende:
is het uberhaupt mogelijk dat iemand die enkel een havo heeft, betaalt mee kan lopen met een fysiotherapeut in een verzorgingcentrum?
nee is het niet. jammer genoegquote:
Waarom vraag je het hier nog dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
nee is het niet. jammer genoegmijn pa is gewoon te naief voor woorden om het te denken
dat is de grap![]()
want ik weet zelf ook wel dat je een HBO nodig hebt om het beroep goed uit te kunnen oefenen
ga ik ook doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:29 schreef Katinkat het volgende:
waarom ga je geen opleiding in die richting doen.
Je beseft dat julie genetisch materiaal delen? Welcome to your future...quote:
ha haquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je beseft dat julie genetisch materiaal delen? Welcome to your future...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |