Nee. Los gekocht bij de Mediamarkt. Simlock vrij zoals je leest.quote:
versie 1,5 + 2 GB sd kaartquote:
Bedankt voor het meldenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:53 schreef Elias3 het volgende:
Ik heb geen interesse meer, heb een g1 gekocht
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik twijfel nog. Ik wil wel een Android toestelletje, maar 2 barkies is best een hoop nog
. Als ie er nog is als het salaris is gestort
.
Ik bekritiseer je prijs ook niet, maar de hap uit mijn budgetquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is nogaltijd goedkoper dan 3,5 barkies
Snap ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bekritiseer je prijs ook niet, maar de hap uit mijn budget.
Opzich is het nou ook weer geen megabedrag, maar voor een speeltje om te proberen welquote:
Ik wil best ruilen met je 3GSquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich is het nou ook weer geen megabedrag, maar voor een speeltje om te proberen wel. Heb al een iPhone 3GS namelijk
.
Ik hou het in de gaten.
Snap ik, maar dat doe ik toch maar nietquote:
Hij is er nogquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat doe ik toch maar niet.
EN ik heb nog steeds geen salaris, pas na het weekend.
Met MB en Re, gezelligquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:17 schreef Dizer het volgende:
Als je hem nou koopt, doen we dan ook meteen een biertje in A'dam
Een kleintje danquote:Op maandag 22 maart 2010 14:00 schreef J.Clarkson het volgende:
Sorry, maar dat is geen kras meer, maar een deuk!
I knowquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:00 schreef Dizer het volgende:
Ja maar niet als je normaal een telefoon 2e hands wil kopen dat nu gewoon 350 in de winkel kost terwijl deze nog garantie heeft!
Ik ben paasweekend (vanaf vrijdag) in Amsterdam... dus kunnen ergens afspreken.. kijken of Le&Re ook willen.. goede vrijdag avond of zaterdag avondquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Hoe zouden we het evt regelen, ook qua wanneer?.
Hmmzzz, ok. Ik ben een zeikerd, I know, maar dan moet ik er weer op wachten, dat haat ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben paasweekend (vanaf vrijdag) in Amsterdam... dus kunnen ergens afspreken.. kijken of Le&Re ook willen.. goede vrijdag avond of zaterdag avond
Dude... ok dus ik reserveer hem niet voor je zo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmzzz, ok. Ik ben een zeikerd, I know, maar dan moet ik er weer op wachten, dat haat ik.
We zien wel hoe het loopt dan ok? Issie dat weekend nog niet verkocht spreken we af.
Nou ja, je hoeft hem niet te reserveren natuurlijk, kan jou het nou schelen wie hem kooptquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude... ok dus ik reserveer hem niet voor je zo?
Ik ben maandag avond a.s. ook in Amsterdam btw.. maar dan wel een snel...
Oke...quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft hem niet te reserveren natuurlijk, kan jou het nou schelen wie hem koopt.
Maandag kan wel hoor.
Oh ok, we wachten het af danquote:
Voor mijn werk reis ik half Nederland elke keer.. Waar zit je?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef Thorical het volgende:
Ik wil hem best van je kopen maar naar Eindhoven gaan om hem op te halen zie ik niet zo zitten.
Kunnen we daar iets anders voor regelen? En is ie helemaal compleet?
Hij is van mijn broer. Is overgestapt op iPhone. Ik zelf heb hem ook en ben er helemaal gek opquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
En binnenkort krijgt de Hero de nieuwste Android versie 2.1.
Perfect toestelletje voor het geld. Sommigen vinden 'm zelfs beter dan de iPhone.
Waarom doe je 'm weg, TS?
Ik kom in principe ook overal maar helaas weet ik nooit van tevoren waar ik naartoe ga.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor mijn werk reis ik half Nederland elke keer.. Waar zit je?
Desnoods doen we verzekerd pakket opsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |