abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 april 2000 @ 09:22:00 #1
2932 droppie
is er gek op
pi_259566
wat er nu precies gebeurt is? Ik heb vanaf vrijdag niets meer gezien en nu lees ik ineens dat Bul de bus uit is en het hoe of waarom is mij niet helemaal duidelijk. Op de SBS-site staat er ook niets over en wat is er gebeurt met Bullent en Bianca. Hij zou haar stomme trut hebben genoemd. Please inform me........
pi_259567
Bullent moest voor de clip in een auto rijden had 4 kids niet gezien en moest uitwijken.
Dit vond hij zeer verontrustend omdat niet de Bullent is zoals hij zichzelf kent .
Nu wilde hij niet veranderd worden door de bus en ging er dus uit meer niet .
Ook had hij tegen Bianca gezegd (hij had wat modder op zijn gezicht )blijf van me af.
En dat vondt zij weer niet leuk omdat als Essie of tes het had gedaan hij niet zo had gereageert.
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
pi_259568
En verder, beste Droppie, zijn Forums er om te lezen hoor, dat doen wij ook allemaal....
  maandag 17 april 2000 @ 09:56:00 #4
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_259569
Ok...lees dit dan ook maar even....
Bullent liep al geruime tijd met de gedachte rond om de bus te verlaten...
Die "autostunt" was alleen maar de druppel die bij hem de emmer deed overlopen..!!!!
Hij begon zich steeds meer te realiseren dat het gewoon een zootje is in die bus..!!
Bullent..jongen je hebt er goed aan gedaan om die bus te verlaten..dit had je trouwens de eerste keer toen je eruit wilden gaan al moeten doen..!!!!!

Pissed Off

Pissed Off
  maandag 17 april 2000 @ 13:00:00 #5
2932 droppie
is er gek op
pi_259570
quote:
op 04-17-2000 om 09:43 AM schreef Moor het volgende:
En verder, beste Droppie, zijn Forums er om te lezen hoor, dat doen wij ook allemaal....

Heb ik ook gedaan, maar dat verhaal over die auto heb ik nergens gezien hoor, des al niettemin, bedankt voor de reacties!

pi_259571
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')