Foto's!quote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 04:43 schreef Jegorex het volgende:
Leuke foto's.
Kitty lijkt wel een beetje op mijn kat alleen is mijn kat helemaal wit
Nah, dit topic is voor jullie katten.quote:
Oh, ik zie hem nu in je avatar, wat een prachtige kat!quote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 17:04 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Nah, dit topic is voor jullie katten.
Mijn kat is trouwens niet zo fotogeniek, hij slaapt alleen maar
Zo erg zal het toch niet zijn tussen die twee?quote:Op zondag 11 april 2010 21:09 schreef nokwanda het volgende:
Spider heeft onzalige gedachten, zoals ik die hier even uitbeeld
[ afbeelding ]
Nou ja, Spider vindt het wel interessant maar is ook een pestertje hoor. Nu hij doorheeft dat Kitty hem eng vindt, vindt hij het heel leuk achter haar aan te rennen enzoquote:Op zondag 11 april 2010 @ 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat vervelend Bliss![]()
Ik had juist verwacht dat Spider het eeeeenig zou vinden!
Hier heeft de Feliway en de Bach niets gedaan, dus ik ga morgen weer naar de DA om Clomicalm.
Dan maar ff rigoreus.
quote:Op zondag 11 april 2010 @ 21:09 schreef nokwanda het volgende:
Spider heeft onzalige gedachten, zoals ik die hier even uitbeeld
[afbeelding]
Ja, maar Droopy en Tom gaat al langer niet lekker natuurlijk. Spider en Kitty kennen elkaar pas 2 weken en het is nog niet tot bloed gekomen ofzoquote:Op zondag 11 april 2010 @ 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het dan niet beter om Spider ook iets te geven?
Hier is het dus hetzelfde; Tom heeft door dat Droop hem eng vindt en buit dat uit.
En dat is dus van kwaad naar erger gegaan.
Dus ik ga morgen voor allebei medicijnen halen.
Ja, maar die andere vindt dat dus niet leukquote:Op maandag 12 april 2010 @ 02:52 schreef Jegorex het volgende:
Als iets weg rent voor een kat vinden ze het juist leuk om er achteraan te rennen
Of... het probleem ligt gewoon bij Spider!quote:Op zondag 11 april 2010 23:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar jammer genoeg vlucht ze het meest van de tijd weg naar de slaapkamer"Goed met katten" wat ze bij het asiel zeiden klopt jammer genoeg niet echt (nog).
[..]
Gelukkig heeft Geer dat nog niet door dat ze op de deurklink ofzo kan springen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:31 schreef MissBliss het volgende:
Die deur krijgt ze gewoon open, dus ik doe nu maar steeds de deksel naar benedenKan ze de douche gaan uitlikken
*ril*
Het is gewoon een brakke deur die niet goed sluit jammer genoegquote:Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Geer dat nog niet door dat ze op de deurklink ofzo kan springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |