Ze/he lijkt precies op mijn zwarte katquote:Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat is het verschrikkelijk moeilijk om foto's van een zwarte kat te maken!
Dit is de enige die een beetje gelukt is:
[ afbeelding ]
Ze is dus uit het hok
Hier krijg ik echt dit gevoel bij:quote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Ja he
Echt een grappig koppie heeft ze ook, maar dat krijg ik dan weer niet goed op de foto.
[ afbeelding ]
Ze wil nu al naar buiten.
Ze lijkt wel blauw zoquote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Ja he
Echt een grappig koppie heeft ze ook, maar dat krijg ik dan weer niet goed op de foto.
[ afbeelding ]
Ja, die foto is juist weer overbelicht, maar ik vond het wel verfrissend om iets van vacht op de foto te zien ipv 'zwarte vlek'quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 @ 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hier krijg ik echt dit gevoel bij:
[afbeelding]
Ik mag Kitty nu al
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is dus uit het hok
oooh ze lijkt op mijn Gizmoquote:Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Blissje en Reetje tochquote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Ja he
[ afbeelding ]
Prachtige poezel!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef MissBliss het volgende:
Die is mooi.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is dus uit het hok
Ja, ze lijkt zo best wel op die blauwe van mij. Nou ja, ietsje donkerder.quote:
Als ze in de zon ligt, lijkt ze dan roodbruin?quote:
Ze heeft een beetje een bruine gloed. Ik wilde even kijken wat voor kleur het nou precies is, maar ik heb haar nog niet gezien vandaagquote:Op maandag 29 maart 2010 @ 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ze in de zon ligt, lijkt ze dan roodbruin?![]()
Begint Spider inmiddels al wat te wennen btw?
Het zou wonderlijker zijn als het gelijk dikke maatjes waren. Het duurt meestal wel een paar maanden voor je er iets zinnigs over kunt zeggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een bruine gloed. Ik wilde even kijken wat voor kleur het nou precies is, maar ik heb haar nog niet gezien vandaag
Mja, Spider gaat zn gangetje wel hoorAlleen jammer dat als ie echt toenadering zoekt bij Kitty dat ze dan mauwt/blaast tegen hem. En hij is zo'n schijterd en druipt gelijk af dan
Maar het gaat best goed vind ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |