Hij vlucht vooral weg en krijst de hele boel bij elkaar, tot echt knokken komt het niet geloof ik. Misschien af en toe een knal.quote:Op maandag 3 mei 2010 @ 18:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Vecht Spider echt terug of laat ie zich in elkaar meppen?
Zo ging dat hier ook idd....totdat 1 van de 2 zo bang is dat ie zich niet meer laat zien.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef Re het volgende:
echt vechten heb ik ze nog niet zien doen, het is meer naar elkaar toestuiven of elkaar achterna zitten totdat er een stilstaat of in een hoek gedreven is en dan stuift de ander weer net zo snel weg.. en vervolgens zoeken ze elkaar weer op
geen held nee maar zo ontzettend nieuwsgierigquote:Op maandag 3 mei 2010 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo ging dat hier ook idd....totdat 1 van de 2 zo bang is dat ie zich niet meer laat zien.
In dit geval Droopy.
Spider lijkt me ook geen held eerlijk gezegd
Nee hij is best bang van haar, maar ook weer speels dus hij zoekt haar dan toch weer op. Maar ik heb nu Bach druppelsquote:Op maandag 3 mei 2010 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo ging dat hier ook idd....totdat 1 van de 2 zo bang is dat ie zich niet meer laat zien.
In dit geval Droopy.
Spider lijkt me ook geen held eerlijk gezegd
Welke?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee hij is best bang van haar, maar ook weer speels dus hij zoekt haar dan toch weer op. Maar ik heb nu Bach druppels
Die had ik hier idd ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |