Nee hij is best bang van haar, maar ook weer speels dus hij zoekt haar dan toch weer op. Maar ik heb nu Bach druppelsquote:Op maandag 3 mei 2010 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo ging dat hier ook idd....totdat 1 van de 2 zo bang is dat ie zich niet meer laat zien.
In dit geval Droopy.
Spider lijkt me ook geen held eerlijk gezegd
Welke?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee hij is best bang van haar, maar ook weer speels dus hij zoekt haar dan toch weer op. Maar ik heb nu Bach druppels
Die had ik hier idd ook.quote:
Ja echt leuk!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die had ik hier idd ook.
Deze week krijg ik van de therapeut een mix die op Droop is afgestemd.
Leuk he? Katten
Hopen dat ze er beide wat gemoedelijker van worden![]()
ik zie alleen het grommen, blazen en krijsen, geen daadwerkelijke gevechtenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Maar het is dus niet met veel blazen en krabben echt?
(Verwacht van mij geen tips, ik heb alleen ervaring met de kat/hond combi, maar pure nieuwsgierigheid)
Grommen, blazen, elkaar achterna rennen, krijsen is het, ik weet niet of ze echt vechten. En veel gestommel onder het bed. Slaapt lekker joh, 2 boze katten onder je bedquote:Op maandag 3 mei 2010 @ 22:57 schreef Greys het volgende:
Maar het is dus niet met veel blazen en krabben echt?
(Verwacht van mij geen tips, ik heb alleen ervaring met de kat/hond combi, maar pure nieuwsgierigheid)
Ik ook niet, vooral omdat ze een kwartiertje ervoor leuk samen spelenquote:Op maandag 3 mei 2010 @ 20:27 schreef MuadDib het volgende:
Ik snap niks van de psychologische oorlogsvoering van katten.......
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Grommen, blazen, elkaar achterna rennen, krijsen is het, ik weet niet of ze echt vechten. En veel gestommel onder het bed. Slaapt lekker joh, 2 boze katten onder je bed
Maar de eerste Bachdruppels zitten in het drinkwater
[..]
Ik ook niet, vooral omdat ze een kwartiertje ervoor leuk samen spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:35 schreef Maes het volgende:
Ik ben benieuwd wat Bach voor invloed heeft
RomantiesjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Dan jumpen ze over je heen en op je en zit je onder de krassen als er eens iets helemaal mis gaat. Ervaring spreekt tot uquote:Op maandag 3 mei 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wij moeten eiks een nieuw bed en dan wil ik echt eentje waar ze niet onder passen
Doen ze nu ook al; onder het bed, over de baasjes, onder het bed, *blaas, grrrom, mraaaauw*, over de baasjes enz. enz.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan jumpen ze over je heen en op je en zit je onder de krassen als er eens iets helemaal mis gaat. Ervaring spreekt tot u
No go begrijp ik?quote:
het viel mee, een plotselinge aanval van mevrouw uit het niets... verder de hele nacht rustig....quote:
Kun je best doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:15 schreef MissBliss het volgende:
Argh! Ik haat ze
Net kreeg Kitty Spider dus wél te pakken, niet aangenaam (geen enge verwondingen hoor).
Ik heb de dierenarts gebeld en die zegt dat er kans is dat ze elkaar echt niet gaan accepterenDan moet er 1 weg. Nou ja, zo ver is het natuurlijk nog lang niet, maar echt leuk vind ik het op dit moment totaal niet.
Ik ben wel in de weer met die druppels, dus wie weet of dat aan gaat slaan.
Ik kan de druppels zelf ook wel gebruiken, het is nogal stressvol zo tussen die 2 katten
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had net een fotoshoot, dus we hadden Spider naar buiten gedaan. Tijdens een fotoshoot zijn 2 hysterisch vechtende katten natuurlijk niet handig
En natuurlijk is Spider weer naar beneden gevallen een tuin inDus we zijn hem nu een beetje kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |