quote:
Nou ja zeg, gekke kattenquote:
Jaquote:Op maandag 3 mei 2010 @ 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon even een krachtmeting waarschijnlijk
oh, echt fijnquote:Op maandag 3 mei 2010 12:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Nu zitten ze elkaar ook weer heel de tijd op te jagen enzo, maar op een acceptabel niveauStukken beter dus.
quote:
Samen etenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:48 schreef MissBliss het volgende:
Ik las dat katten vriendjes worden bij het samen eten en samen spelen. Dus af en toe laat ik ze naast elkaar eten of samen met hetzelfde touwtje spelen
Dit was vorige week:
[ afbeelding ]
Ja, het was duidelijk Kitty. Ik ga dr vanaf nu Kutty noemenquote:
Net na 'de aanval' probeerde ik ze met een touwtje af te leiden, maar ze konden alleen maar naar elkaar staren.quote:Op maandag 3 mei 2010 @ 18:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Doet ze het uit angst of echt boosheid?
En als je nu bijv. een laserpennetje pakt en met ze gaat spelen?
Nou hequote:Op maandag 3 mei 2010 @ 18:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat was het leven toch simpel met Tha Zigg he?![]()
Ah duidelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 @ 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy![]()
Ik heb van die gedragstherapeut een blad gekregen met de lichaamshouding van de kat mbt boos/bang.
Is op zich best handig, want ze kunnen angst omzetten in agressie, maar ook agressie in angst (of zoiets)
Hij vlucht vooral weg en krijst de hele boel bij elkaar, tot echt knokken komt het niet geloof ik. Misschien af en toe een knal.quote:Op maandag 3 mei 2010 @ 18:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Vecht Spider echt terug of laat ie zich in elkaar meppen?
Zo ging dat hier ook idd....totdat 1 van de 2 zo bang is dat ie zich niet meer laat zien.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef Re het volgende:
echt vechten heb ik ze nog niet zien doen, het is meer naar elkaar toestuiven of elkaar achterna zitten totdat er een stilstaat of in een hoek gedreven is en dan stuift de ander weer net zo snel weg.. en vervolgens zoeken ze elkaar weer op
geen held nee maar zo ontzettend nieuwsgierigquote:Op maandag 3 mei 2010 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo ging dat hier ook idd....totdat 1 van de 2 zo bang is dat ie zich niet meer laat zien.
In dit geval Droopy.
Spider lijkt me ook geen held eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |