Ik heb een deur in de berging staan hierquote:Op zondag 2 mei 2010 11:12 schreef Re het volgende:
op de agenda staat het kopen van een deur... dat wel
spider ligt nu op het bureau, kitty in de krabpaal en ze zijn een staar modus ingegaan...
Oh, dat is wel heel sneu jaquote:Op zondag 2 mei 2010 @ 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kattenpsychologen zijn het daar meestal niet me eeens, maar ik denk soms dat ze dingen moeten uitzoeken waar geen mensen bij moeten zijn.
Aan de andere kant... Purrr heeft ooit tijdens een paar dagen afwezigheid Bijoux zo het leven zuur gemaakt dat Bijoux daarna een week onder de bank zat en zichzelf totaal verloren was. Toen zijn we echt aan de feliway en de bachdruppels gegaan hier. Zo sneu.
Heb je al een afspraak gehad met de gedragstherapeut? Dat stond toch op het programma?quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
He gedver MB, wat een gezeik zo![]()
Ik kan je helaas geen raad gegev, aangezien ik zelf de katten ook nog steeds gescheiden heb
Hier hebben we nu Zylkene-capsules icm met Bach.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel sneu ja
Ik dacht ook gelijk aan Bachdruppels, die feliway doet vrij weinig hier.
@Maes: ja, raar he! Van de week zaten ze nog naast elkaar te etenEn nu dit
Heb je die van de dierenarts?quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 11:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier hebben we nu Zylkene-capsules icm met Bach.
Sinds de Zylkene erbij gekomen is lijkt het wel beter te gaan.
Jupquote:Op zondag 2 mei 2010 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je al een afspraak gehad met de gedragstherapeut? Dat stond toch op het programma?
En dat clomicalm al geprobeerd? Ik ben in staat morgen naar de DA te rennen, maar ik ben bang dat ik daar een beetje te vroeg mee ben
Jeetjequote:Op zondag 2 mei 2010 @ 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
We moeten ze nu gescheiden houden, aangezien iedere aanval van Tom maakt dat Droop minder vertrouwen krijgt.
Dus Droop woont nog steeds in de kamer en heeft nu ook zo'n grote krabpaal voor haarzelf.
Ook staat er een bench in de kamer waar ze haar eten krijgt en dat moet op deze manier haar veilige plek worden.
En dan vanaf volgende week mag Tom af en toe onder begeleiding aan een tuigje (![]()
) de woonkamer ff in terwijl Droop veilig in de bench zit.
Tis wat he?
Nou geen idee eigenlijk! Het begon vannacht onder het bed. Kitty wordt wel steeds zekerder hier in huis, dus misschien is zij ermee begonnen. Maar ze doen het dus allebei.quote:
Oh dank je voor de tip! Ik zal haar vanavond pm-enquote:Op zondag 2 mei 2010 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes MB...hopelijk is de vrede teruggekeert als jullie weer thuis komen.
En mocht je Bach-tips willen; Strega ( van FFSC) is Bachbloesemtherapeute en heeft mij ook goed geholpen met de keuze van de druppels.
Dus je zou haar een PM kunnen doen en de situatie tussen Spider en Kitty uitleggen
Wat doe je intussen met de andere katten dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
We moeten ze nu gescheiden houden, aangezien iedere aanval van Tom maakt dat Droop minder vertrouwen krijgt.
Dus Droop woont nog steeds in de kamer en heeft nu ook zo'n grote krabpaal voor haarzelf.
Ook staat er een bench in de kamer waar ze haar eten krijgt en dat moet op deze manier haar veilige plek worden.
En dan vanaf volgende week mag Tom af en toe onder begeleiding aan een tuigje (![]()
) de woonkamer ff in terwijl Droop veilig in de bench zit.
Tis wat he?
Zylkene komt van de DA idd.
20 euro voor 30 capsules, dus op zich het proberen waard.
Wie is bij jullie de schuldige dan?
Die hebben de rest van het huis, inclusief de renquote:Op zondag 2 mei 2010 11:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat doe je intussen met de andere katten dan?
Misschien vindt Kitty het tijd worden dat ze de macht overneemt in huis.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou geen idee eigenlijk! Het begon vannacht onder het bed. Kitty wordt wel steeds zekerder hier in huis, dus misschien is zij ermee begonnen. Maar ze doen het dus allebei.
Ik hoop dat ze er vanavond als wij thuis komen uit zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 15:23 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Misschien vindt Kitty het tijd worden dat ze de macht overneemt in huis.
Hopelijk zal het snel stoppen nadat de machtsverhoudingen bekend zijn.
Hopelijk gedragen ze zich vannachtquote:Op zondag 2 mei 2010 23:52 schreef MissBliss het volgende:
het is nu weer de situatie als daarvoor. Beetje elkaar opjagen enzo, maar geen oorlog meer. Ik ben benieuwd naar vannacht.
Wel de hele dag in de stress gezetenrotbeesten
Hopelijk gaat het goed vannachtquote:Op zondag 2 mei 2010 23:52 schreef MissBliss het volgende:
het is nu weer de situatie als daarvoor. Beetje elkaar opjagen enzo, maar geen oorlog meer. Ik ben benieuwd naar vannacht. Ben bang dat het niet eenmalig was.
Wel de hele dag in de stress gezetenrotbeesten
hopelijk komt de vrede terug, dan slaap je zelf beter.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:47 schreef MissBliss het volgende:
!
Vannacht is de oorlog uitgebroken tussen Spider en Kitty en het is nog steeds aan de gang. En het erge is, over een uurtje moeten Re en ik weg (naar mn moeder) en zijn we tot vanavond niet thuis.
Ik heb echt geen oog dichtgedaanvanwege idioot gillende en vechtende katten de hele nacht en het gaat nu nog steeds door. Bah, ik vind het echt zo kut
En wegens een gebrek aan deuren in dit huis is het dus ook niet mogelijk ze apart te houden vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |