Ehm...je bent 6 jaar ofzo, dan, dat er spontaan een tand uit je mond valt?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:49 schreef DRA het volgende:
Vannacht is er een tand spontaan uit mijn mond gevallen. Er is eigenlijk niets mis met die tand en ik vraag me dan dus ook af of ik hem gewoon weer terug kan stoppen. Of kan ik beter een middeltje kopen bij de Etos zodat hij weer vast komt te zitten. Ik weet eigenlijk niet of die middeltjes bestaan.
Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om er veel geld aan te besteden en ik heb wel eens gehoord dat zoeits bij een tandarts - hoe eenvoudig ook - toch nog een hoop geld gaat kosten.
Of tommyknockersquote:Op maandag 8 maart 2010 10:53 schreef Roellie80 het volgende:
ooit wel eens de film "the fly" gezien??
Blijft hij daarmee vast zitten dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:55 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou ook eens wat meer vitamine c nuttig als ik jou was...
Daarom zei ik ook: ben je zes jaarquote:Op maandag 8 maart 2010 11:03 schreef Basp1 het volgende:
Dat is toch normaal dat kinderen hun melktanden wisselen.
Nee, daarmee voorkom je dat de rest ook eruitvalt.quote:
Hahaha...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, daarmee voorkom je dat de rest ook eruitvalt.
HAHA TS is door een HIV-ridder in zijn reet geneukt!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:49 schreef DRA het volgende:
Vannacht is er een tand spontaan uit mijn mond gevallen. Er is eigenlijk niets mis met die tand en ik vraag me dan dus ook af of ik hem gewoon weer terug kan stoppen. Of kan ik beter een middeltje kopen bij de Etos zodat hij weer vast komt te zitten. Ik weet eigenlijk niet of die middeltjes bestaan.
Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om er veel geld aan te besteden en ik heb wel eens gehoord dat zoeits bij een tandarts - hoe eenvoudig ook - toch nog een hoop geld gaat kosten.
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:11 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
HAHA TS is door een HIV-ridder in zijn reet geneukt!!!![]()
Eerste verschijnselen treden al op!!
Was dat maar waar.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:25 schreef Robijn48 het volgende:
TS staat nu, volgens het spreekwoord, met zijn bek vol tanden.
Nee. Ik ben 36 dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat het een melktand was.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Een tand valt niet zomaar uit. Tenzij je nog melktanden hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |