Lichtblauw shirt van Argentinië voor het WK voetbal 2010 in Zuid-AfrikaMerk: Adidas | Stof: 100% katoen, | kleur: licht blauw (met blauw/wit/gouden print)
Maat: Medium (valt klein uit, eigenlijk Small)
Staat: Nieuw (inclusief 'tags')
Prijs: ¤30 (plus evt. verzendkosten)
Slechts één stuk te koop. Ik verkoop het shirt omdat hij te klein uitviel. Ik verkoop het t-shirt tegen dezelfde prijs als wat het mij heeft gekost: Oorspronkelijke aanschafprijs 30 Dollar (zie foto) + internationale verzendkosten + invoerrechten en inklaringskosten van de douane, vanwege aanschaf via de Verenigde Staten. Zie foto's voor meer details.
Fotos![]()
![]()
Zwart shirt van Argentinië voor het WK voetbal 2010 in Zuid-Afrika.Merk: Adidas | Stof: 100% katoen, | kleur: zwart (met blauw/wit/gouden print)
Maat: Large (valt groot uit, XL)
Staat: Nieuw (inclusief 'tags')
Prijs: ¤23 (plus verzendkosten)
Slechts één stuk te koop. Ik verkoop het shirt omdat hij te groot uitviel. Ik verkoop het t-shirt tegen dezelfde prijs als wat het mij heeft gekost: Oorspronkelijke aanschafprijs 18 Dollar (zie foto) + internationale verzendkosten + invoerrechten en inklaringskosten van de douane, vanwege aanschaf via de Verenigde Staten. Zie foto's voor meer details.
![]()
![]()
Interesse? Plaats bericht of stuur een IM