Dat heb ik zelf een keer meegemaakt, inderdaad hilarischquote:Op maandag 8 maart 2010 19:34 schreef Shoombak het volgende:
Eindelijk normaal kunnen spelen vanavond, ook echt een heerlijke actie, als sniper een helikopterpiloot neerknallen waarna de heli neerstort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Net een leuk potje gespeeld met keffur.Ik hield de chopper wel 3 seconden in de luchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest er even uit maar kwam er daarna niet meer in aangezien die server waar je inzat vol was.
Ga zo weer even verder, waren lekkere potjes ja. Mis alleen wel dat je mensen niet kan inviten voor je squad. Cerreur was er ook, maar onze squad was vol. Denk begin een nieuwe en dan nodig ik jullie uit (BF2-style) maar helaas
BTW is de TS server bereikbaar of ligt het aan mij?
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:30 schreef Nuck.Chorris het volgende:
De ts server is er. porean is net weg en nu is het angstvallig stilcheck ook de poort, die is 9987
Wat is er zo cool aan?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:36 schreef CantFazeMe het volgende:
50. cal Magnum bullets unlocked.
Alleen ik heb niks van sniper unlocked.
Speel altijd engineer.
Porean kwam ik toevallig tegen ergens op een server net... Maar ik kan niet connecten, weet ook niet waaromquote:Op maandag 8 maart 2010 20:30 schreef Nuck.Chorris het volgende:
De ts server is er. porean is net weg en nu is het angstvallig stil
Herkenbaar.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:09 schreef cerror het volgende:
Verdomme, net 4 heli's neergehaald met een tank, crashed de boel.
Dat is mijn fav wapen. SSsssh niet doorvertellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:57 schreef Wriggles het volgende:
Weinig tijd om te spelen komende weken.
PP-2000 is echt fijn.Wel snel out of ammo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |