Ja ik had het al gevonden! Thanx!!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh..Nieuwegein. http://www.professionalimaging.nl
Euh.... Krakje geeft Freecell wrap met kaas, ham en tomaat.quote:
Vrouwen & steerquote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
zal ik dan maar een indische meet organiseren voor mijn verjaardag? wederom alleen voor vrouwen en steer
Oh, durf ik dat? In juni ben ik op vakantie.... Benauwd kijkt.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
zal ik dan maar een indische meet organiseren voor mijn verjaardag? wederom alleen voor vrouwen en steer
ja joh, onze metro-man hoeft deze keer niet steeds te bellen om op de hoogte gehouden te wordn. En gesprekken op te nemenquote:
wat spannend hobjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:30 schreef MissHobje het volgende:vandaag ge-woonboulevard @arena ( was heel rustig!!) enne pff hoop mooi spul gezien ala badkamers/ keukens en gave bank en tafel
We hebben een aardig beeld wat we willen en we zitten ook aardig op de zelfde lijn!
Hoop wijzerenne we hebben net alvast een pre huis gezien ( in een mooi appartementen complex zeg maar bij zijn ouders en daar staat wel 1 en ander te koop en dan op de bovenste etage hebben zij vrienden wonen en daar dan dus naast en toen mochten we even gluren bij die vrienden zodat we alvast een idee hebben van het huis
) echt bizar mooi! morgen dus maar even bellen voor een bezichtiging en maar hopen dat het nog niet verkocht is
Waarom alleen voor vrouwen?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben 5 juli jarigquote:Op zondag 7 maart 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, durf ik dat? In juni ben ik op vakantie.... Benauwd kijkt.
de keer dat ik hier een meet had (ik werd toen 27quote:
Nodig volgende keer dan ook dan gelijk PdeHoog uit voor het maken van foto's als de BH's weer worden uitgetrokken.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
de keer dat ik hier een meet had (ik werd toen 27) was met alleen maar vrouwen en dat was echt zo tof!
Ik wed dat er zat leuke mannen in CUL zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
de keer dat ik hier een meet had (ik werd toen 27) was met alleen maar vrouwen en dat was echt zo tof!
Hihi wat leuk Hobsquote:Op zondag 7 maart 2010 21:30 schreef MissHobje het volgende:vandaag ge-woonboulevard @arena ( was heel rustig!!) enne pff hoop mooi spul gezien ala badkamers/ keukens en gave bank en tafel
We hebben een aardig beeld wat we willen en we zitten ook aardig op de zelfde lijn!
Hoop wijzerenne we hebben net alvast een pre huis gezien ( in een mooi appartementen complex zeg maar bij zijn ouders en daar staat wel 1 en ander te koop en dan op de bovenste etage hebben zij vrienden wonen en daar dan dus naast en toen mochten we even gluren bij die vrienden zodat we alvast een idee hebben van het huis
) echt bizar mooi! morgen dus maar even bellen voor een bezichtiging en maar hopen dat het nog niet verkocht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |