Uitkering trekken en folders rondbrengen? Gaat niet echt samen toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:05 schreef JH87 het volgende:
De geneugten des levens.
Net op het moment dat zo'n uitkeringstrekker weer een half oerwoud aan reclamefolders in m'n brievenbus wil gooien, triomfantelijk dat alle brievenbussen nieuw zijn en er nog geen stickers opzitten, kom ik met een keiharde nee-nee sticker aanzetten. Het zijn de kleine pleziertjes die je dag goedmaken.
Tof!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:11 schreef JH87 het volgende:
Alles hangt af van de juiste timing.
Ik krijg zojuist trouwens een uitnodiging voor een bruiloft in Oeganda. Vet.
#kleinedingen.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat zit je dan met je 'kleine dingen'..
Tuurlijk! Ik heb alleen geen rooie cent voor een vliegticket. Die bruiloft is trouwens wel in oost-Oeganda.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Tof!mag ik mee als je date? Moeten we wel even langs een heleboel bekenden.
Geheel oost bij lake albert?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik heb alleen geen rooie cent voor een vliegticket. Die bruiloft is trouwens wel in oost-Oeganda.
Heb je er een school gebouwd?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Tof!mag ik mee als je date? Moeten we wel even langs een heleboel bekenden.
Kunnen ze in Oeganda eindelijk binnen korfballenquote:
Subsidie is inderdaad tof!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef JH87 het volgende:
Klinkt tof Fems! Ik ben twee jaar geleden ook via een Xplore-project naar Tanzania geweest, was indrukwekkend en vooral leuk om er naderhand in Nederland weer mee aan de slag te gaan. Vorig jaar met ICCO-subsidie een dikke vier weken in Oeganda gezeten en een filmproject gedraaid.
Subsidie is tof.
De tijd die ik daar meegemaakt heb was inderdaad indrukwekkend.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:14 schreef Luco het volgende:
En daarna in Nederland dus met jongeren praten? Klinkt indrukwekkend.
Dus je bent iemand die je uit Oeganda kent hier in Groningen tegen gekomen? Tofquote:Op maandag 8 maart 2010 17:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Subsidie is inderdaad tof!En handig! Als je dit jaar nog iets met subsidie gaat doen en nog mensen nodig hebt, wil ik me best beschikbaar stellen. Anders wordt het, als ik aangenomen wordt, werken in schotland..
[..]
De tijd die ik daar meegemaakt heb was inderdaad indrukwekkend.
Wel grappig is, dat we daar begeleid werden door studenten die studeerden in kampala. En een van die mensen doet nu wat in groningen, maar dat wist ik helemaal niet. Dus ik stond voor de UB, en hij kwam uit de UB, en ik kijk hem zo aan: en ik denk, die ken ik. En ik vraag heel vragend: Ben? Hij: Femke? En toen was het echt zo'n filmmoment. Hij springt over omgevallen fietsen heen en ik loop naar hem toe en we vallen elkaar knuffelend in de armen!
quote:
Warsteiner.quote:
OEPSquote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef Fems het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier niet! Ik ging net grey's atanomy kijken. En nu mijn opdracht afmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |