abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78857535
Het vorige deel: Slank #972: waar we met z'n allen in kwak geloven!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!

Het schattige katje is gemaakt door kwak!!!

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door P.F op 07-03-2010 19:58:45 ]
pi_78857581
Ik heb mijn wedstrijdshirt zaterdag nacht na het uitgaan genaait, heeeel lelijk. Nu ben ik hem samen met mijn moeder aan het maken (ik zeg hoe het moet, zij naait) en hij wordt heel mooi

Geen stress meer haha!
pi_78857592
PF gooide hem net dicht toen ik het ook wilde doen .
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
voor alle zieken / vermoeiden / sjacherijnigen / essay-schrijvenden!
Ik wilde ook zoiets zeggen . Ook van mij dus.

Wow Cali, dat is echt knap . Komt dat door de lezing op de sportschool of is het toeval dat je het nu opeens in de gaten hebt tijdens je eetbui?

Ik doe mee met de schoolopdrachten die niet lukken. Mijn werkstuk schiet niet op, geen woord op papier en ben wel aan het lezen maar omdat ik geen flauw idee heb wat mijn invalshoek gaat zijn vind ik het erg lastig. Docent maar een mailtje gestuurd, eerst een invalshoek en dan lees ik wel weer verder. Nog 2 dagen de tijd en dan moet ik 8 pagina's afhebben . Nu maar met mijn leuke opdracht verder .

Lijstje: slecht. Ik heb een vreemd soort zeurende buikpijn aan de rechterkant van mijn buik en het enige moment dat het geen pijn doet is als ik aan het eten ben. Geen flauw idee wat het is, mijn buikpijnmedicijnen werken niet dus misschien ga ik zo maar een ibuprofen zoeken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78857758
tvp. Moet nog een uurtje volhouden .
Het goede nieuws is dat de varkentjes echt geweldig zijn. Oh, en het worden toch mannetjesvarkens (nou ja, jeweetwelmannetjes dan). Dus Hans Wurst en Kevin Bacon, maar nu nog de namen van de andere twee..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78857778
zou ik nu gewoon kunnen gaan niets doen en morgen door? ik ben echt op
Ja doei.
pi_78857785
Die Chinese jurkes kun je ook voor 10 euro incl verzendkosten op ebay kopen
  zondag 7 maart 2010 @ 19:52:19 #7
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78857839
Cali wat knap!! Zover ben ik nog niet volgens mij. Inmiddels ben ik wel zover dat ik het in de supermarkt kan weerstaan. Hoewel dat soms nog wel wat moeite kost.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78857998
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:47 schreef kwakz0r het volgende:
zo, poes is af. ik ga naar bed... nog een keer proberen te slapen. moeie ogen nu, dus gaat vast lukken!

[ afbeelding ]
Omg die is zoooooo cute! Verkoop je ze ook??
pi_78858044
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef sigme het volgende:
Hans Wurst en Kevin Bacon
pi_78858073
TVP met lijstje
O: hard volkoren broodje, ene helft met jam, andere met hagelslag
L: paninibroodje + half vierkant broodje met rundvleessalade
T: 3 paaseitjes
D: curry van runderstoof met rijst (zeer geslaagd )
T: halve bak griesmeel met rode bessen (gaan we nog doen, maar ik weet nu al dat ie opkomt!)
Conclusie: mwah dagje, maar wel fijn in de zon gezeten en lekker avondeten.
pi_78858109
Varkentjes van mijn broertje heten trouwens Sylvia, Trudie, Hector, Rinus en nog iets (die naam vergeet ik altijd).
Stevige namen voor stevige varkentjes.
  zondag 7 maart 2010 @ 19:58:34 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78858136
Robin karbonade en Sake Spek

Zo Cali, dat is echt knap, good for you!

Nog even doorzetten Mo... kan je nu niet beter gaan slapen en morgen gewoon Sigme en mijn tijd op?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78858207
Ik wil ook een varken Een teacup pig
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78858262
Ik ben btw jaloers op de mensen die uit eten gaan Volgende restaurantweek heb ik hopelijk wel geld !!!!

Ik was wel tapas eten maar ik was een beetje teleurgesteld want het was heel anders dan in Spanje, maar wel lekker!
  zondag 7 maart 2010 @ 20:01:14 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78858294
Vast wel Mo, ergens houd het op!
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef sigme het volgende:
tvp. Moet nog een uurtje volhouden .
Het goede nieuws is dat de varkentjes echt geweldig zijn. Oh, en het worden toch mannetjesvarkens (nou ja, jeweetwelmannetjes dan). Dus Hans Wurst en Kevin Bacon, maar nu nog de namen van de andere twee..
Kevin Bacon

Je hebt ook een Sir Francis Bacon! En the Notorious B.I.G.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78858457
Notorious B.I.G
  zondag 7 maart 2010 @ 20:06:12 #17
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78858558
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:59 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook een varken Een teacup pig
Van HIMYM! Wat een schattig beestje was dat!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78858784
Merel wat goed! Binnenkort komt de dag dat je hem aan je deur uitlacht en dat hij huilend weg loopt!

Cali, wat goed van je! Ik had vandaag mijn eerste officiële wedstrijd, we waren maar een beetje slecht.

Ook goed van je eetmoment, maar toch zijn de chocolade time outs veeel lekkerder dan die met appel!
pi_78858944
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:06 schreef Rituals het volgende:

[..]

Van HIMYM! Wat een schattig beestje was dat!
Ja he "Teacup pig, we're never gonna be together!!"......"Right now"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 7 maart 2010 @ 20:14:47 #20
236335 neen
schone schijn
pi_78858960
ingeleverd
het lijkt niet wat het is
pi_78859215
Deze week weer twee avonddiensten Collega is ziek.
Nou ja, kan ik morgenvroeg fijn op m'n gemakje naar de Action, en 's avonds aan mijn plan verder schrijven.
En meer monies komende maand

Dan ga ik nu de Belastingdienst 400 euro overmaken (Ik doe maar net of de BD ze dan weer overmaakt aan Ewelina, die kon het goed gebruiken Verzacht het een beetje haha)
  zondag 7 maart 2010 @ 20:20:09 #22
331 Merel
Be here now.
pi_78859223
TVP
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 7 maart 2010 @ 20:26:19 #23
331 Merel
Be here now.
pi_78859513
Oh en bij mij doen de plaatjes op hippas het nooit, dus dat is lastig shoppen. Hebben jullie daar geen last van?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78859540
Tvp.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 7 maart 2010 @ 20:29:27 #25
331 Merel
Be here now.
pi_78859687
Oh wacht, firefox helpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')