quote:Op zondag 7 maart 2010 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn ze wanhopig om het grappig te doen. In Nederland was het tenminste gewoon serieus.
Dat kreeg mijn man een aantal keren als ie voor z'n werk bij een bepaalde groothandel had besteld.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan zelfgemaakt of koop je zoiets ergens?
Oeh ja Sound of music, daar worden we op kantoor blij vanquote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
antwerpen:
valencia (what's in a name)
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kreeg mijn man een aantal keren als ie voor z'n werk bij een bepaalde groothandel had besteld.
Ik heb er een stuk of 6 en ook nog shirtjes erbij![]()
Maar het zit goddelijk en je kunt ze overal voor gebruiken
Ja. Live is het maar een saai oninteressant stil joch.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
Die Tom Dice is trouwens stukken hipper in die tussenfilmpjes (met die verpleegsters) dan in de studio daar.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Live is het maar een saai oninteressant stil joch.
Donkerblauwe joggingstof met op tiethoogte 6 smilies (3 per tietquote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zelf zit hij er niet zo bij toch? Ik ben zo benieuwd hoe het eruit ziet
Dus, jij zit met MSN-smileys op je tieten?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Donkerblauwe joggingstof met op tiethoogte 6 smilies (3 per tiet) en dan linksonder de laatste smilie het logo.
En een cappuchonnetje![]()
Ik heb geen zin om een foto te maken
Edit: nee, meneer I. is 2 meter en past niet in een Emmetje![]()
Die telt niet mee, die is mondig en grappigquote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg, doen jullie wel een beetje lief, er bevindt zich toch een semi-belg in ons midden?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Is dat Franse ESF nummer - dat ook het WK Afrika nummer wordt - nou al eens ergens te beluisteren?
Is Erik belg?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die telt niet mee, die is mondig en grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |