quote:Op zondag 7 maart 2010 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"" zijn oneindig op voorraad. Het is een gezichtsuitdrukking, mang!
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe zit dat met jou, o.us, heb jij veel "" op voorraad?
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik dacht weer eens een andere smiley voor de verandering.
Hij moet een keer opgepakt worden veroordeeld worden in Amerikaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:14 schreef Montelly het volgende:
Undercoverjournalist Alberto Stegeman zal vanavond in het programma Undercover in Nederland op SBS6 laten zien hoe hij explosieven aan boord brengt van een passagiersvliegtuig richting een niet-Schengenland.
In de uitzending zal te zien zijn hoe het door systeemfouten kinderspel zal zijn om de controles op Schiphol te omzeilen. Hierdoor kon Alberto explosieven meenemen in een vliegtuig naar Engeland en de Verenigde Staten.
De uitzending is vanavond te zien op SBS6 om 21:30 uur.
AS is weer lekker bezig geweest!
Kijkcijfersquote:Op zondag 7 maart 2010 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Op zich goed dat hij de zwakke plekken in het systeem wil blootstellen, maar waarom in godsnaam op deze manier.
Die bestaan?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:19 schreef Montelly het volgende:
Ayca, heb je weleens van die zure(groene) tomaten gegeten?
quote:
Bedoel je tursu? of gewoon een zure tomaat?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:19 schreef Montelly het volgende:
Ayca, heb je weleens van die zure(groene) tomaten gegeten?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bedoel je tursu? of gewoon een zure tomaat?
Ja ik heb het wel eens gegeten, en mijn moeder maakt het ook wel eens, maar ik vind het niet lekkerquote:
Daar gaat zequote:Op zondag 7 maart 2010 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
![]()
Omg ik kwam deze net tegen op youtube. Wat een jeugdsentiment zeg pff
Zeg, heb jij je eerste grijze haar al gehad? Ouwe.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:55 schreef Sjaakz het volgende:
Jeugdsentiment? Toen waren jullie net geboren ofzo!
Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg, heb jij je eerste grijze haar al gehad? Ouwe.
Nee hoor, ben nu 25. Werd nog gedraaid in mijn kinderdisco tijdquote:Op zondag 7 maart 2010 21:55 schreef Sjaakz het volgende:
Jeugdsentiment? Toen waren jullie net geboren ofzo!
Ik zat op de basisschool toen alle meisjes ineens gek werden van dat kutnummer.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor, ben nu 25. Werd nog gedraait in mijn kinderdisco tijd
rupertquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Ayca het volgende:
Beatles luister ik ook nog wel eensElvis niet eigenlijk
quote:
hamam?quote:
Heeft Google een OS voor de kompjoeter?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Had je Chrome OS en Ubuntu portable al geprobeerd?
Neequote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Chrome OS
Ja, werkt prima. Ik kan alleen niet opnieuw opstarten, want dan schakelt de USB-stick uit en leest hij hem niet met opstarten. Afsluiten/opstarten werkt wel goed.quote:Ubuntu
Een soort van. Chromium OS is heel simpel en met name bedoeld voor online computeren/cloud computing.quote:
Welke gebruik je precies?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, werkt prima. Ik kan alleen niet opnieuw opstarten, want dan schakelt de USB-stick uit en leest hij hem niet met opstarten. Afsluiten/opstarten werkt wel goed.
Oeh, die ziet er inderdaad goed uit. Waar wil jij het eigenlijk voor gaan gebruiken? Echt als portable OS voor als je ergens anders een pc moet gebruiken?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef Sjaakz het volgende:
Het wordt trouwens Linux Mint. Niet te groot, maar lekker compleet, redelijk snel, fijne menu's en ziet er goed uit.
Wow, mooi, die ga ik even bookmarkenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef Sjaakz het volgende:
Het wordt trouwens Linux Mint. Niet te groot, maar lekker compleet, redelijk snel, fijne menu's en ziet er goed uit.
Ja. Ik neem geen laptop mee, en zo heb ik toch mijn eigen OS met mijn instellingen en programma's bij me.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oeh, die ziet er inderdaad goed uit. Waar wil jij het eigenlijk voor gaan gebruiken? Echt als portable OS voor als je ergens anders een pc moet gebruiken?
Ok. En was installeren op een usb-stick niet al te veel werk?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja. Ik neem geen laptop mee, en zo heb ik toch mijn eigen OS met mijn instellingen en programma's bij me.
Zo'n 5 minuten en het werkt gelijk. Als je de ISO van je gewenste linuxvariant al gedownload hebt (die je ook via de installer kan downloaden trouwens). Anders komt die tijd erbij.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ok. En was installeren op een usb-stick niet al te veel werk?
quote:
Stelletje greenfagsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:35 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriet van Dr. Oetker
Probeer die Vegetale, het is gewoon Mozzarella ^99quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:45 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Stelletje greenfags![]()
[ afbeelding ]
Niemand kan aan dit tippen.
Dan hebben we het vanaf nu over de RET.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef Ayca het volgende:
Ik merk dat het hier ook steeds vaker over eten gaat.
Ze doen iig wat anders dan bankhangenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kansloze-ongeschoolde-kutreintegratie-Melkertbanen![]()
Tokkielife![]()
Melkertbanen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze doen iig wat anders dan bankhangen
Melkert zit nu als een baas in Bagdad he
Omkomen van de honger lijkt me toch best kut.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat is waar, alles is beter dan steun trekken...
Tubgirl posten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect, maar ik zit op mijn werk.²
Wat een overdreven gezeik steeds. Ik zou me eerder druk maken om het filmen in stemlokalen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:53 schreef Montelly het volgende:
PVV eist onderzoek naar verkiezingen Den Haag
Die filmpjes ook
Hanteert Leefbaar Rotterdam niet een zelfde soort strategie? Nu moet ook alles weer herteld wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:58 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat een overdreven gezeik steeds. Ik zou me eerder druk maken om het filmen in stemlokalen.
Allemaal hippies of kunstenaren in de dop zeker?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef Rookert het volgende:
Ik zit stoer op het station met een café mocha van starbucks, alleen mijn apple accessoire mist nog
Ik ging bij een huis hospiteren waar we blowden, rookten (vind ik erger) en muizen hadden ("maar de buurkat helpt hihihahahaha"), dus ik heb maar vriendelijk bedankt
Zonder jouw "quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik breng echt gezelligheid![]()
Jullie zijn saai zonder mijn.![]()
Heumeu!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zonder jouw ""?
Gelukkig is je "" er
Join the clubquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, thuis kan ik me niet meer concentreren. Erg hè
Volg de aluminiumfolie van de lahmacunsquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Wik woont hier in de buurt, meen ik me te herrineren!
Gelukkig dat ik vandaag niet naar de bieb maar naar een koffietent ging om te studeren. Anders had die Ous mij gezienquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Wik woont hier in de buurt, meen ik me te herrineren!
Toch wel met een Mac hequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik vandaag niet naar de bieb maar naar een koffietent ging om te studeren. Anders had die Ous mij gezien.
We gaan elkaar wel zien, of je wilt of niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik vandaag niet naar de bieb maar naar een koffietent ging om te studeren. Anders had die Ous mij gezien.
Is dat een dreigement?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef o.us het volgende:
[..]
We gaan elkaar wel zien, of je wilt of niet.
Jeetje, jongetje voel je je nou zo erg aangesproken dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik blijf bij mijn eerdere conclusie: je bent gewoon een mongool. Is niet erg, kan jij ook niks aan doen, maar misschien is het het beste voor iedereen als je opflikkert.
lol...hold hands and make outquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef o.us het volgende:
[..]
We gaan elkaar wel zien, of je wilt of niet.
Wat heb ik jou nou weer aangedaan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
lol...hold hands and make outNogmaals ballentent...
Niks sorry jonge, ous je bent een toffe peer +die pic uit ONZquote:
mocro18 is er...hup snel je commentje richting haar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent niet 'scherp' genoeg, denk ik.
Mooi.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niks sorry jonge, ous je bent een toffe peer +die pic uit ONZ
Romatische comedies?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef Rookert het volgende:
500 Days of Summer, Up in the Air en An Education afgelopen 3 dagen gezien, allemaal topfilms![]()
En leuke muziek
Oh, ok dan. Ik dacht even dat het misschien van die echte vrouwenfilms waren waarin niemand vermoord, gemarteld of verkracht wordt... Maar ik zal er eens naar kijken.quote:
In Up in the Air gaat er iemand doodquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Oh, ok dan. Ik dacht even dat het misschien van die echte vrouwenfilms waren waarin niemand vermoord, gemarteld of verkracht wordt... Maar ik zal er eens naar kijken.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
In Up in the Air gaat er iemand dood![]()
Sadistquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb 500 Days of Summer al gezien hoor. Vond het ook een goede film.
Ik heb 'm net gezien. Had niet verwacht dat ik 'm zo leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb 500 Days of Summer al gezien hoor. Vond het ook een goede film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb 'm net gezien. Had niet verwacht dat ik 'm zo leuk zou vinden.![]()
Zou er een vervolgdeel komen?Ja he, hij is echt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autumn zag ik een beetje aankomen, maar ik vond het niet erg en dan weet je dat het een goede film isKnappe vrouw in de film trouwens, die Autumn
Ze hebben allebei wel wat
![]()
Ik zou het ook niet erg vinden. En inderdaad, wat een schoonheid, die Autumn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja he, hij is echt leuk![]()
Autumn zag ik een beetje aankomen, maar ik vond het niet erg en dan weet je dat het een goede film isKnappe vrouw in de film trouwens, die Autumn
Ze hebben allebei wel wat
![]()
Ik kwam alleen maar lelijke foto's tegenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet erg vinden. En inderdaad, wat een schoonheid, die Autumn.
Ik vond die Tom trouwens wat weg hebben van Heath Ledger.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:32 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat dus om haar gezicht hier he, ze heeft teveel foto's in dit soort jurken, ik vind het ook jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ous![]()
.
Je bent wel een held.
[ Bericht 14% gewijzigd door wikwakka2 op 13-03-2010 15:12:36 ]Cool story, Hansel.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach ja, andere mensen stoppen tijd in paints
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niks sorry jonge, ous je bent een toffe peer +die pic uit ONZ
Nee duh, ben niet zo kortzichtigquote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Is dat zo verrassend? Het is niet alsof een hoofddoek permanent aan je hoofd wordt bevestigd als je 14 bent geworden.
Kijk naar de alternatieven en voilaquote:Op maandag 15 maart 2010 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom in godsnaam zien zoveel mensen Cohen als de nieuwe messiah?
*verafgood tochquote:Op maandag 15 maart 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan nog.... Hoe hij wordt verafgod
.
Oh ja, nog niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Job Cohen= A jew. Gemiddelde Marokkaan is toch wat uhm..tja..hoe zal ik dit formuleren..
Het komt er iig op neer dat ze niet zo snel op een jood zullen stemmen. Maar als ik dat artikel mag geloven zit ik er helemaal naast..nja we zullen zien he
Oja had ik ook gehoord. Ik vind het maar niks, Wilders mag dan ook lekker praten van mij als ze zo gaan beginnenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Job Cohen= A jew. Gemiddelde Marokkaan is toch wat uhm..tja..hoe zal ik dit formuleren..
Het komt er iig op neer dat ze niet zo snel op een jood zullen stemmen. Maar als ik dat artikel mag geloven zit ik er helemaal naast..nja we zullen zien he
Waar sláát dit op? Dit is tot nu toe echt het meest achterlijke wat ik heb gehoord van je hehe. Daar moet je toch boven staan.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja had ik ook gehoord. Ik vind het maar niks, Wilders mag dan ook lekker praten van mij als ze zo gaan beginnen
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nou moet je niet gaan draaien om je mening...draaikont.quote:
Ik blijf erbij dat boos zijn om dingen die zover van je bed liggen of van vroeger zijn totaal niet relevant moeten zijn om een persoon op waarde te schatten.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waar sláát dit op? Dit is tot nu toe echt het meest achterlijke wat ik heb gehoord van je hehe. Daar moet je toch boven staan.
Iets met ruggengraat....quote:Op maandag 15 maart 2010 22:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat boos zijn om dingen die zover van je bed liggen of van vroeger zijn totaal niet relevant moeten zijn om een persoon op waarde te schatten.
Wilders had ik btw niet moeten noemen, pavlov reactie enzo
Ik draai en ben niet eerlijk?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan draaien om je mening...draaikont.
Nee, echt belachelijk. Elké fucking bevolkingsgroep mag afgezeken worden/belachelijk worden gemaakt..maar als je iets over de joden zegt gaat het te ver.quote:
Hij spreekt de kamerleden aan met 'FAWAKA G WOLLA MATTIE VRIEND AMTTIE WALLAH INSHALLAH SPANGE SMATJE!'quote:"Cohen is minder zakelijk dan Bos en brengt bovendien zijn ervaring van de straat mee"
Broederschap zit diep..but u wouldn't know.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat boos zijn om dingen die zover van je bed liggen of van vroeger zijn totaal niet relevant moeten zijn om een persoon op waarde te schatten.
Wilders had ik btw niet moeten noemen, pavlov reactie enzo
Nee...wat er eigenlijk echt staat is dat hij een marokkanen-vriend is en onder zijn "bewind" hebben zij niks te vrezen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij spreekt de kamerleden aan met 'FAWAKA G WOLLA MATTIE VRIEND AMTTIE WALLAH INSHALLAH SPANGE SMATJE!'?
Dit is puur en alleen maar uit respect tegenover Joden die het nog hebben meegemaakt. Hoorde van docent dat er al gesproken wordt om het te veranderen als de laatste generatie is uitgestorven (klinkt leukquote:Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, echt belachelijk. Elké fucking bevolkingsgroep mag afgezeken worden/belachelijk worden gemaakt..maar als je iets over de joden zegt gaat het te ver.
Blijkbaar niet nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Broederschap zit diep..but u wouldn't know.![]()
Nee, had je inderdaad niet moeten doen.
Waarom zou hij het niet moeten doen?? Hij gaf een eerlijke mening wat hij er werkelijk van vindt. Dat hij nou graag als een ruggengraat loze gemiddelde Nederlander bukt kan hij er ook niks aan doen...quote:Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Broederschap zit diep..but u wouldn't know.![]()
Nee, had je inderdaad niet moeten doen.
Dit is niet zo constructief dudequote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom zou hij het niet moeten doen?? Hij gaf een eerlijke mening wat hij er werkelijk van vindt. Dat hij nou graag als een ruggengraat loze gemiddelde Nederlander bukt kan hij er ook niks aan doen...
.quote:
Ik veranderde de vorm, de boodschap is hetzelfde.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
.
Nee maar ik vind dit gewoon erg. Kom voor jezelf een keer op man. Ga niet als een fucking pussy je mening bijstellen omdat marokkaanse dat toevallig vindt.
Ik heb zaterdag A Serious Man gekeken (ubervage film) en dat ging over een Jood, die gemeenschap waar hij woonde was niet bepaald vrolijkquote:
Welke gemeenschap is nou wel vrolijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag A Serious Man gekeken (ubervage film) en dat ging over een Jood, die gemeenschap waar hij woonde was niet bepaald vrolijk
En ik ken er ook geen of ze moeten nog uit de kast komen
Ik ga hem niet inkoppenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke gemeenschap is nou wel vrolijk.![]()
dat kan ook nog ja...
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga hem niet inkoppen_!
We moeten gewoon Hans Landa van de SS hebben
FAALquote:Op maandag 15 maart 2010 23:22 schreef Rookert het volgende:
Whehe![]()
[ [url=
afbeelding]http://www.mannythemovieguy.com/images/inglourious_basterds_movie_review_interview_christoph_waltz_col_hans_landa_quentin_tarantino_brad_pitt.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Kutsitequote:Op maandag 15 maart 2010 23:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
FAAL
Ik heb die film nog steeds niet gezien
Dat is pas een faal.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
FAAL
Ik heb die film nog steeds niet gezien
Jawel...slotervaartquote:
Gaan we grappig doenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vond je hem net zo goed als pineapple express? want dan kan ik 2,5 uur besparen namelijk
Best ik zal hem wel bekijkenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaan we grappig doen.
Deze film was echt geniaal, filmleek die je er bent!
Fout, meer Turkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:06 schreef Zeiknix het volgende:
Volgens mij zitten hier meer Nederlanders dan Marokkanen.
*wik zijn hamburgervreterplaatje*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:18 schreef Ayca het volgende:
lol, ik heb ooit iemand 5 grote broodjes doner zien etenhij bleef maar vragen
wat een honger moest hij hebben
![]()
Eigenlijk is een durum lekkerderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vorige week had ik 2 best wel grote lahmacuns binnen een uur, dat heb ik nog nooit gedaan
Maak ze zelf, ben jij nou een keukenprinses?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:27 schreef Ayca het volgende:
Niet!
Ik ga morgen een lahmacun en een durum halen om ze nog eens te vergelijken:{ het is veulste lang geleden dat ik dat heb gegeten.
Bestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maak ze zelf, ben jij nou een keukenprinses?
Wat een luiheid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bestmaar dan wel bij mijn vader anders duurt het zo lang
Ga daar dan heen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:50 schreef Ayca het volgende:
Dat bedoel ik niet![]()
Het deeg om de lahmacun te maken, dus dan moet je het nog uitrollen en het gehakt enz. erop smeren, en het in de oven stoppen natuurlijken de oven daar is veel beter dan die wij thuis hebben natuurlijk
neuk lekker de vrouwtjes.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:50 schreef ossenstront het volgende:
[..]
Ga daar dan heen.
Oh nee, de voorzieningen zijn hier weer beter.
omdat jij het bent...quote:
ik heb een mooie Marokkaanse voor je...maar deze is NSFWquote:
Gelukkig ben ik at Hquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb een mooie Marokkaanse voor je...maar deze is NSFW
Schijt...topic is toch dood..quote:
Heb je heel het internet, komt je hiermeequote:Op woensdag 17 maart 2010 17:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Schijt...topic is toch dood..
[ afbeelding ]
Nou held, doe zelf dan ook wat posten zou ik zeggen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je heel het internet, komt je hiermee
Nee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef Montelly het volgende:
Marokkanen weten wel raad met vervelende Nederlanders...
http://www.netwerk.tv/uit(...)kko-uitgezet?page=1#
Edit: het was leuk zolang het duurde...na 74 delen kunnen we gerust deze topic reeks opdoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |