quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:06 schreef livelink het volgende:
Belgie moet natuurlijk wel doorgaan. Ik vind het jammer dat we nog niet mogen stemmen deze halve finale. Maar ja, dat komt toch wel goed .....?
PRECIES zo!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys ik stel me zo voor dat toen je hoorde dat ie door was je ongeveer zo keek?
[ afbeelding ]
We hebben weleens twee jongens gestuurd met een soft gitaarnummer (Reunion), maar dat is niks geworden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk is een Belgisch succes ook een eye-opener voor de TROS dat het met zo'n liedje ook gewoon kan
Die werden anders meer dan keurig 6e in de halve finalequote:Op woensdag 26 mei 2010 09:41 schreef female81 het volgende:
[..]
We hebben weleens twee jongens gestuurd met een soft gitaarnummer (Reunion), maar dat is niks geworden.
whehehe mijn vriendin en ik zaten het samen te zingen op de bankquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:43 schreef WanEnOonlie het volgende:
Mooi nummer, maar doet me - zeker als de drums sneller worden - denken aan Walking in Memphis.
Dat vond ik een leuk nummer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Idd, Re-Union ging gewoon door!
without youuuuuuuquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
Dan maar heel hard wapperen voor Tom zaterdag!
Wappersmiley met dank aan DeZwabber![]()
Oh, dan is DeZwabber vast kwart Belgisch ofzo!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef Boldface het volgende:
[..]
Moet je zien hoe hard die vlag wordt gewapperd, in vergelijking met de Nederlandse:
[ afbeelding ]
Als jullie je nou eens splitsen, kunnen jullie voortaan ELKAAR punten geven.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:47 schreef Frederic het volgende:
En euh, wat die vlagsmiley betreft... ik denk dat deze beter van toepassing is:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:53 schreef Boldface het volgende:
[..]
Als jullie je nou eens splitsen, kunnen jullie voortaan ELKAAR punten geven.
Joegoslavië heeft die tactiek ook met veel succes toegepast...
En ze stijgen nu naar 2!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:36 schreef marcodej het volgende:
Hij valt wel een beetje terug nu. Winst wordt moeilijk.
Juist! Ben wel benieuwd naar z'n andere liedjes; nog niet geluisterd.quote:
Omdat TROS-publiek en Jury daar niet van houden?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:15 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Waarom hebben we belgië geen 12 punten gegeven.
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Omdat TROS-publiek en Jury daar niet van houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |