Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nijverdalquote:
niet doen, ie bint dik zatquote:Op zondag 7 maart 2010 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, thuis
100 wissel ook verbeterd, maar met maar 6 honderdste, haha
Heb een vreetkick man, niet normaal
quote:
Eindelijk iemand die het wél toegeeftquote:
Lekker. Met u?quote:
Jij bent helemaal niet dik.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het wél toegeeft
Nee ook niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, dik niet. Maar wel mollig.
Dan moet je iets gaan eten.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:09 schreef Samzz het volgende:
Tvp, hoi schatjesIk heb honger, dus de sjaggo bom kan binnen nu en een paar minuten barsten
0-1 dan wel hequote:
Tenzij ik erge honger hebquote:
Ah, honger als een paard!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Tenzij ik erge honger hebEn de manege heeft slecht ingekocht, al het eten is op...
Ik heb pizza's. En massage-olie.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Tenzij ik erge honger hebEn de manege heeft slecht ingekocht, al het eten is op...
Kutzebraquote:Op zondag 7 maart 2010 16:33 schreef Redbaron het volgende:
HERACLES
Heb je infantiele drang ofzo? Twente heeft net gespeeld, staat weer eerste. En dan kom jij metquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je infantiele drang ofzo? Twente heeft net gespeeld, staat weer eerste. En dan kom jij metHeracles
posts aanpoepen.
ja....quote:Op zondag 7 maart 2010 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je infantiele drang ofzo? Twente heeft net gespeeld, staat weer eerste. En dan kom jij metHeracles
posts aanpoepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:48 schreef Mdrop het volgende:
Middag, verdomme 90 minuten kut voetbal zitten kijken en dan met 5-1 verliezen van FLERINGEN. Het is toch niet te geloven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Orgie? lol ik zou tekenen voor zo'n vakantiequote:
Lol , ik heb daar alleen geslapen, uitbrakken op strand en te hard feestenquote:
we konden via via die boottocht doen, bleef ie een uur ofzo stilstaan op het balatonmeer.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Orgie? lol ik zou tekenen voor zo'n vakantie.
[..]
Lol , ik heb daar alleen geslapen, uitbrakken op strand en te hard feesten.
quote:
Beters, achteraf ook het idee dat ik meer had moeten doen ofzo, maar heb wel donders genoten, wat een vakantie, en dat uitgaan was wel goed te doen, op die NL tent na dan, wat een zooiquote:Op zondag 7 maart 2010 17:11 schreef haakon het volgende:
[..]
we konden via via die boottocht doen, bleef ie een uur ofzo stilstaan op het balatonmeer.
mocht je gewoon van die cabine afduiken enz, echt vet
en gratis bier
palace had echt kenkerral bier, maar wel toffe tentquote:Op zondag 7 maart 2010 17:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Beters, achteraf ook het idee dat ik meer had moeten doen ofzo, maar heb wel donders genoten, wat een vakantie, en dat uitgaan was wel goed te doen, op die NL tent na dan, wat een zooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.palace.hu/ (L) (L)
Ow niks van gemerkt, die vrouwen op die bar, wat waren die dom echt niet te gelovenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:18 schreef haakon het volgende:
[..]
palace had echt kenkerral bier, maar wel toffe tent
Ik heb het over hier in het secretariaat...quote:Op zondag 7 maart 2010 17:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Valt mee hoor, daar was het gezelliger toen.
PaFiPo:
Ik ook.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over hier in het secretariaat...
Dit is heul geen pafafipo.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Valt mee hoor, daar was het gezelliger toen.
PaFiPo:
Hoe was / is het bij de paardjes?quote:
ik heb net patat gehadquote:
Zat net achter je , niet gezien? Oh Nee je kent me niet...quote:
Me2, en een frikandel Speciaal en toen zat Martijn al volquote:
Ha Femsiepemsiequote:
Ik niet, aardappellen, speklappen en boontjes!quote:
Selmaquote:
Heeuuu!quote:
Hehehe, grapjas.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zat net achter je , niet gezien? Oh Nee je kent me niet...
[..]
Me2, en een frikandel Speciaal en toen zat Martijn al vol.
Selmaquote:
Ben je klaar met lullen?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee ik moet toegeven maar het was er best wel gezellig.
Boeit dat?, ik moet wat te doen hebben op deze dodelijke zondag.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je klaar met lullen?Niemand gelooft je
Femkequote:
Haha. een beetje! En vandaag chagrijnig in de sporthal gezeten en schreeuwend in de sporthal gezeten!quote:
Dan kom je toch hier? Genieten van onvervalste paardensportquote:Op zondag 7 maart 2010 18:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Boeit dat?, ik moet wat te doen hebben op deze dodelijke zondag.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:21 schreef ACT-F het volgende:
Zo, net gegeten![]()
Hoe is het hier op deze prachtige zondag. Iemand nog buiten gespeeld?
nee, voetbal ging niet door.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:21 schreef ACT-F het volgende:
Zo, net gegeten![]()
Hoe is het hier op deze prachtige zondag. Iemand nog buiten gespeeld?
Beetje de hele dag binnen zitten te ruftenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bonnie heeft de hele middag binnen gezeten.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:23 schreef rulerofdeath het volgende:
nee, voetbal ging niet door.
ik zat om 10 uur al weer aan 't bier vanmorgen
Dressuur of springenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kom je toch hier? Genieten van onvervalste paardensport
Sport(en) na uitgaan vond ik ook nooit een combinatiequote:Op zondag 7 maart 2010 18:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha. een beetje! En vandaag chagrijnig in de sporthal gezeten en schreeuwend in de sporthal gezeten!
Wanneer mag je weer sporten? je was laatst toch naar de dokter geweest?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha. een beetje! En vandaag chagrijnig in de sporthal gezeten en schreeuwend in de sporthal gezeten!
Springenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dressuur of springen, ben allergisch voor dressuur, springen zie ik bijna twee-wekelijks
.
[..]
Sport(en) na uitgaan vond ik ook nooit een combinatie.
Goorquote:Op zondag 7 maart 2010 18:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Hier in Goor lijken de temperaturen hoger te liggen, de thuiswedstrijden ging door, maar de uitwedstrijden niet.
Duurt lang denk ik. Ik heb net een oproep binnen gekregen dat ik 7 april een botscan heb. Daarna nog 2 weken wachten op de uitslag en daarna kijken wat er moet gaan gebeurenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer sporten? je was laatst toch naar de dokter geweest?
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Duurt lang denk ik. Ik heb net een oproep binnen gekregen dat ik 7 april een botscan heb. Daarna nog 2 weken wachten op de uitslag en daarna kijken wat er moet gaan gebeuren
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat duurt nog wel ff ja!
was die paarse legging niet koud?
[..]
![]()
![]()
dat duurt nog wel ff ja!
[..]
![]()
![]()
dat duurt nog wel ff ja!
haha, had er ook nog een onderquote:Op zondag 7 maart 2010 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat duurt nog wel ff ja!
wtfquote:Op zondag 7 maart 2010 18:51 schreef Fems het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
haha, had er ook nog een onder
Ahzie.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:51 schreef Fems het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
haha, had er ook nog een onder
Geeft niet hoor, ik stuntel nog vaker.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Idd, zelfs het nummer van een TT correct krijgen is al een hele opgavequote:Op zondag 7 maart 2010 18:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik stuntel nog vaker.
Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 19:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Idd, zelfs het nummer van een TT correct krijgen is al een hele opgave
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Idd, zelfs het nummer van een TT correct krijgen is al een hele opgave
Ha Selma. Groetjes aan je kat!quote:
Post gewoon iets! Zelfs met jou gedeeltelijk erop is die al goed geluktquote:Op zondag 7 maart 2010 19:09 schreef Fems het volgende:
Sorry jongens. Ik sta nergens geheel op de foto dat jullie mn legging kunnen zien
Ik zie het verband niet?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
Zegt iemand die half jaar oude kots achter z'n bed vindt.
quote:
quote:
quote:
Mooi bedacht.quote:
Ohquote:Op zondag 7 maart 2010 19:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooi bedacht.
Niet gelijk denken dat ik jou geen milf vind.
In tegendeel zelfs.
Ik vind iedereen lief jaquote:Op zondag 7 maart 2010 19:57 schreef Redbaron het volgende:
we hebben wel veel in tof
Selma: Milf
Nath: lesbo
San: allemansvriendin
Nee. Ik sta om twee uur op om de Red Carpet te kijken en daarna de uitreiking zelf. Om zes uur weer naar bedquote:
Hai Robinquote:Op zondag 7 maart 2010 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Ben er weer uit Waalwijk.
Dit kijken:quote:Op zondag 7 maart 2010 20:06 schreef Fems het volgende:
Wat gaan jullie doen vanavond?
Erg mooi lijstjequote:Op zondag 7 maart 2010 20:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit kijken:
Ghost whisperer, Fringe , Supernatural, The vampire diaries en Charmed.
En FOK!en natuurlijk.
Denk niet dat zn lever het houdt.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Idd, blijven doordrinken dan krijg je ook nooit een kater
heb ook wel pils gehad vandaag, maar de koppijn is nog niet wegquote:Op zondag 7 maart 2010 20:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Idd, blijven doordrinken dan krijg je ook nooit een kater
Die dingen zijn tegenwoordig vervangbaar. Je moet alleen alvast aansluiten in de wachtrij en niet pas op het moment dat een levercirrose zich voordoet.quote:
Oeh! The Vampire Diaries kijk ik ookquote:Op zondag 7 maart 2010 20:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai Robin
[..]
Dit kijken:
Ghost whisperer, Fringe , Supernatural, The vampire diaries en Charmed.
En FOK!en natuurlijk.
Ik ben maar naar net 5 gezapt!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh! The Vampire Diaries kijk ik ookSuper serie, I love twilight
Van wat ik ervan begrepen heb, krijg je als alcoholist echt geen nieuwe lever als je je eigen kapot zuipt.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die dingen zijn tegenwoordig vervangbaar. Je moet alleen alvast aansluiten in de wachtrij en niet pas op het moment dat een levercirrose zich voordoet.
In polen doen ze niet moeilijk!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begrepen heb, krijg je als alcoholist echt geen nieuwe lever als je je eigen kapot zuipt.
Dan moet je je afvragen of je de lever van de gemiddelde dode Pool uberhaupt wel wilt...quote:
Netjes ingedronken en dus kun je gewoon doorgaan met je hobby's.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan kun je beter met je kapotte lever blijven lopen
denk dat de polen meer drinken dan ons, legaal promillage is daar geloof ik 1prom.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Netjes ingedronken en dus kun je gewoon doorgaan met je hobby's.
Oke iets te veel van het goede, laten we voor de Russen gaanquote:Op zondag 7 maart 2010 20:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
denk dat de polen meer drinken dan ons, legaal promillage is daar geloof ik 1prom.
Die polen kunnen er wat van
Flauw vermoeden dat die niet veel beter zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 20:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke iets te veel van het goede, laten we voor de Russen gaan.
Een belg , die zullen aardig gelijk zijn gok ikquote:Op zondag 7 maart 2010 20:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Flauw vermoeden dat die niet veel beter zijn![]()
oostbloklanden zijn koud, wodka drinken om warm te blijven...en dan de gezondheidszorg...
Misschien in de belg proberen, of een italiaanse drugsbaas als vriend vinden![]()
geen id, bemoei me niet met domme mensenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Een belg , die zullen aardig gelijk zijn gok ik.
Oke, dan kun je beter stoppen met dit gesprekquote:Op zondag 7 maart 2010 20:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
geen id, bemoei me niet met domme mensen
Niets doen wat ik ook niet zou doen...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dan kun je beter stoppen met dit gesprek.
Ik ben naar Bruins, beste maar weer mensen!
Keigoed, loopt als 'n treinquote:
Ergg rustigquote:Op zondag 7 maart 2010 21:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Keigoed, loopt als 'n trein![]()
Hoe is het hier verder?
Have funquote:Op zondag 7 maart 2010 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ga op bed liggen. Om twee uur naar beneden voor de Oscars
Byeee
Als je niets kunt winnen, gewoon doenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:35 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik zit in de 3e ronde van een pokertoernooi, maar eigenlijk heb ik superveel zin om in bed te liggen
Uiteindelijk 500.000 dollar te winnen... Dus dat is de moeite welquote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je niets kunt winnen, gewoon doen
Joah dat is de moeitequote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Uiteindelijk 500.000 dollar te winnen... Dus dat is de moeite wel
Maarja, dat wordt dan wel nachtwerk.. En morgen om 07:00 beginnenquote:
Keuzes....quote:Op zondag 7 maart 2010 21:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Maarja, dat wordt dan wel nachtwerk.. En morgen om 07:00 beginnen
Anders poker jij verder! Splitten we de 500.000quote:
Kun je weer Thaise meisjes van 15 van kopen.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Uiteindelijk 500.000 dollar te winnen... Dus dat is de moeite wel
Als ik verder speel valt er niets te splitten, kan niet pokerenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Anders poker jij verder! Splitten we de 500.000
Die heb jij toch al in bezit?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kun je weer Thaise meisjes van 15 van kopen.
quote:
aangeschoten.quote:
pics?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat heb IK nu eenn harde pik zeg, jesis.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat heb IK nu eenn harde pik zeg, jesis.
quote:
quote:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
Net5 heeft het hele uitzendschema omgegooidLike, wtf.
De laatste keer dat ik keek was Vampire diaries gewoon om half tien.quote:
Oh op die manier. Komt omdat Fringe weer terug is.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek was Vampire diaries gewoon om half tien.
En dat is tofquote:Op zondag 7 maart 2010 22:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh op die manier. Komt omdat Fringe weer terug is.Die serie is een paar weken weggeweest.
Padoem tsjjquote:
Waarom zeg je dan ja op m'n vraag of iemand een koekje wil?quote:
als je een cookie bedoeld, dan welquote:Op zondag 7 maart 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ja op m'n vraag of iemand een koekje wil?
ik wil jouw koekje wel!, met slagroomquote:Op zondag 7 maart 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ja op m'n vraag of iemand een koekje wil?
Dan verpest je een erg lekker chocolate chip cookiequote:Op zondag 7 maart 2010 22:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik wil jouw koekje wel!, met slagroom
was jij niet aan het slapen ofzo?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan verpest je een erg lekker chocolate chip cookie
daar hou ik wel vanquote:Op zondag 7 maart 2010 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan verpest je een erg lekker chocolate chip cookie
Neequote:Op zondag 7 maart 2010 23:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
was jij niet aan het slapen ofzo?
ik kom dr an!, maken we zelf n seriequote:
Whehequote:Op zondag 7 maart 2010 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sinds gisteren krijg ik daar een heel ander beeld bij
Sloaperd!quote:Op zondag 7 maart 2010 23:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga sloapn, kalm an!
wie zoekt er dan ook op?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sinds gisteren krijg ik daar een heel ander beeld bij
Moi, ik moest er een beeld bij hebben omdat ik niet wist hoe het eruit zag.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:10 schreef Redbaron het volgende:
wie zoekt er dan ook op?
Zes uur bedoel je? Het begint om twee uur en is om zes uur afgelopenquote:
Weltrustenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zes uur bedoel je? Het begint om twee uur en is om zes uur afgelopen
Ga je nog slapen dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:15 schreef Samzz het volgende:
Zes uur bedoel je? Het begint om twee uur en is om zes uur afgelopen
Om zes uur ja. Denk niet dat ik nu kan slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |