Cool!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:36 schreef Sammy3000 het volgende:
De nieuwe speellijst is bekend geworden...
Zaterdag speelt hij met zijn band in het openluchttheater van Bloemendaal. Eind juli nog eens in Leuven. Daarna in oktober concerten met het symphonisch orkest van de Universiteit van Pretoria, die optredens zijn in Zuid-Afrika uiteraard.
Vanaf eind januari start dan STORM.
Krijgen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:08 schreef peaceman het volgende:
Als het goed is, krijgen wij kaartjes voor Hengelo
Oisterwijk. De vorige tour heb ik in Goirle (of all places..) gezien. Leuke kleine zaal, lekker intiemquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Sammy3000 het volgende:
Goh, Cafca. Waar woon jij dan?
Ik ga ook naar Den Bosch, denk ik... Al is Carré ook erg gaaf. De vorige tour heb ik zowel in Den Bosch als in Carré gezien. Maar nu zitten die na elkaar. Da's minder...
Zou toch ook graag het begin van de tour zien. Nog maar even nadenken. Al lijkt Pretoria me ook een leuke zaal!![]()
De theaterzaal is idd vernieuwd. Mooi geworden ookquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:50 schreef Sammy3000 het volgende:
In Goirle heb ik de solo-tour gezien. In de kapel, was erg mooi.
De theaterzaal is nu vernieuwd, geloof ik. Ik ken de oude zaal, dat was een beetje ranzig... Maar de kapel is wel heel bijzonder om een voorstelling in te zien. Zeker van Dominee Bos
We hebben ze ontvangenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:08 schreef peaceman het volgende:
Als het goed is, krijgen wij kaartjes voor Hengelo
En dit is de omslag:quote:Rond 20 september zul je Stef's nieuwe boek Ja! in de winkels kunnen vinden. Dit boek is de opvolger van Gebroken Zinnen, het succesvolle debuut van Stef als dichter/schrijver.
Met medewerking van uitgeverij Lannoo kunnen trouwe bezoekers van de webwinkel dit boek extra vroeg bestellen. Sterker nog, als je gebruik maakt van de mogelijkheid van voorinschrijving heb je het boek ook nog eens in huis voor het in de winkel ligt!
Alle bestellingen via de webwinkel worden op 13 september verzonden, zodat je het boek in huis hebt voor het in de boekwinkels te vinden is..!
Daarnaast biedt Stef Bos enkele vroege bestellers een uitnodiging aan voor de officiële presentatie van Ja!, welke op 14 september zal plaatsvinden op een centrale locatie in België. Door middel van loting zullen de gelukkigen worden geselecteerd.
Bestel het boek vanaf vandaag en profiteer niet alleen van de vroege levering en een kans op het bijwonen van de presentatie, maar je betaalt ook nog eens een gereduceerde prijs (tot 5 september)!
Da's mooi gezegd...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:23 schreef utvoske het volgende:
Bos is NL's grootste chansonnier. Waar Frank Boeijen de pop kant uitging, koos Stef voor de ingetogenheid, de chansons.
Stef raakt je diep in het hart met zijn teksten over liefde, de wereld, en stelt zich poedelnaakt met vele auto bio nummers. Zijn liefde voor Antwerpen deel ik. De passie die hij heeft voor vrouwen ambieer ik en op zijn creativiteit kan ik alleen maar jaloers zijn. Ik heb al zijn cd's en luister ze zeer regelmatig.
Zijn laatste cd : Ruimtevaarder is de beste, ook ben ik al sinds 1990 fan. Ik ben naar 13 optredens geweest. Met een paar woorden weet hij de kern van alles dat leeft te raken, Hij heeft ook steeds minder woorden nodig om zichzelf te zijn. Nu maar hopen dat hij niet eindigt in stilte
Ik weet het niet. Zijn teksten blijven prachtig maar muzikaal is hij zichzelf wel erg veel aan het herhalen. Wat muzikale vernieuwing is wat mij betreft echt hééél erg nodig.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:23 schreef utvoske het volgende:
Zijn laatste cd : Ruimtevaarder is de beste
quote:Op zondag 12 november 2006 00:05 schreef Zapper het volgende:
Zolang deze man niet live optreedt, is het wel te waarderen. Live verkracht hij z'n eigen nummers, en dat is behoorlijk zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |