quote:Op zondag 12 juni 2005 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
kaartjes besteld voor 26 november in Rijssen (reprisetour)
![]()
![]()
Ja rij 2quote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef Sammy3000 het volgende:
Rij 2..!
Bij dit soort concerten is dat wel de moeite waard. Die man gaat zo op in zijn muziek tijdens optredens, dat is héél bijzonder om van dichtbij te zien.![]()
Veel plezier, Diaan73!
Helemaal mee eens! Zien is voor mij ook de beste plaat tot nu toe. Ruimtevaarder staat vooralsnog op een goede 2e plaats. De derde voorkeur is "Vuur"...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Wepeel2 het volgende:
Ach eigenlijk vind ik dit een ouderwets top-album en eindelijk een waardige opvolger vanZien
.
Ook al eens. Feest is leuk in het theater, maar had daar moeten bljiven. Sommige nummers vragen erom NIET opgenomen te wordenquote:Mindere nummers vind ik Feest en Samen Staan We Sterk.
Dit boek is erg de moeite waard. Alle liedteksten van de man (ook teksten die niet op plaat verschenen zijn), geillustreerd met dingen uit zjin eigen archief. Zijn enkele hele mooie foto's bij!quote:Het boek heb ik nog niet. De 'dichtbundel' van Stef Bos die vorig jaar verscheen vond ik echter verre van indrukwekkend.
Bovenstaande kan ik alleen maar beamen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:12 schreef MrX1982 het volgende:
Het zijn goede tijden voor Stef Bos liefhebbers, hij verwend ons toch maar met deze dingen.
Een van de weinige echte muzikanten in dit land die muziek ziet als een middel om iets te vertellen/verwerken. Mooi als je dat kunt zoals Stef Bos dat doet, erg veel respect voor
Ceriel ik krijg een error als ik op de link klik....quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:26 schreef Ceriel het volgende:
Sinds kort vind ik 'De Ruimtevaarder' zo'n mooi nummer. Toen ik het album voor de eerste keer beluisterde viel deze plaat niet echt op, maar op een morgen in de bus op weg naar m'n werk werd ik overvallen door de schoonheid van dit nummer.
Zó mooi.
Het daaropvolgende weekend was ik dermate geinspireerd dat ik er een remake van maakte in de engelse taal:
http://home.planet.nl/~bregt018/spacetraveller.mp3
Ruimtevaarder is werkelijk waar een van de mooiste albums van Stef Bos tot nu toe.
Nu niet meer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ceriel ik krijg een error als ik op de link klik....![]()
Volgens mij loopt het hier vast.... ik kijk morgen wel even... ik ga nu slapen..quote:
Ok dan, trusten! Ben erg benieuwd wat je ervan vindt. Ik lees 't nog weleens.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het hier vast.... ik kijk morgen wel even... ik ga nu slapen..![]()
Jammer dat mijn autoradio 538 niet kan vindenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:14 schreef Bjoro het volgende:
vrijdagochtend is hij te gast in het programma "evers staat op" op 538...ben benieuwd !
Is dit nu later ? is mijn favo (wordt waarschijnlijk mijn crematienummer)
tijd voor een nieuwe autoquote:Op woensdag 2 november 2005 13:02 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat mijn autoradio 538 niet kan vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |