Ik vind "Zien" tot nu toe zijn beste CD als CD. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Alle CD's zijn wel goed, maar deze vind ik als geheel top. Goede sound, goede muzikanten en een spirit die je bij het luisteren gewoon meekrijgt.
Hoewel het zomaar zou kunnen dat de nieuwe CD die eerste plaats overneemt. Als ik de geurchten mag geloven, wordt dat een hele goede plaat á la "Zien"!
Overigens komt dit najaar een boek uit met al zijn teksten, velen voorzien van commentaar door Bos zelf en geïllustreerd met foto's en andere dingen uit Stefs privé-archief.
Een citaat uit zijn nieuwsbrief:
quote:
In Alles Wat Was zijn alle liedteksten van Stefs hand gebundeld. Niet alleen de teksten van zijn CD's, maar ook teksten die niet eerder zijn gepubliceerd of die Stef voor anderen schreef.
Het lijvige boek (ruim 400 bladzijden, in een gebonden uitgave) zal naast de teksten ook commentaar en korte uitleg bevatten van Stefs hand. Het boek is rijkelijk geïllustreerd met onder andere foto's, brieven, ansichtkaarten uit het privé-archief van Stef Bos. Een mooie aanvulling in je verzameling! Temeer omdat bij het boek een CD zal zitten waarop Stef Bos liedjes brengt die niet eerder zijn uitgebracht. Op deze CD zal Stef zichzelf begeleiden, zodat het idee van de Dichtbij-tour alsnog vastgelegd zal worden.
Boek is nu al te reserveren op de website van Stef, dan heb je het in huis nog voordat het in de boekhandel ligt!
Dat is weer goed geregeld!
En dan nog iets: deze zomer geeft Bos enkele openlucht concerten. Dat is zeker 10 jaar geleden dat hij dat heeft gedaan. De data even van zijn website geplukt:
juli 2005
za 02 Borgerhout - De Roma
za 09 Heeswijk Dinther - De Kersouwe
ma 11 Antwerpen - Groenplaats
za 16 Den Haag - Openluchttheater
zo 17 Gent - Sint Baafsplein (Gentse Feesten)
De zomer-concerten hebben de veelbelovende titel "Vuur" meegekregen...
[ Bericht 12% gewijzigd door Sammy3000 op 10-06-2005 15:57:58 ]