quote:toevallig kwam ik het zappend tegen, twee nummers (wodka en pappa)gezien en dus nog meer zin in zijn concert eind maart! prachtig!
Op vrijdag 23 januari 2004 19:43 schreef -Wepeel2- het volgende:
Stef Bos is om half 9 de hoofdgast in het nieuwe muziekprogramma op Belgie 1, Voxpop.
quote:Wat een bezielig in de live versie van Wodka. Prachtig om hem zo schreeuwend achter zijn piano te zien.
Op zaterdag 24 januari 2004 11:51 schreef peaceman het volgende:[..]
toevallig kwam ik het zappend tegen, twee nummers (wodka en pappa)gezien en dus nog meer zin in zijn concert eind maart! prachtig!
quote:helemaal mee eens!
Op zaterdag 24 januari 2004 13:37 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Wat een bezielig in de live versie van Wodka. Prachtig om hem zo schreeuwend achter zijn piano te zien.
En die iets andere versie van Papa was ook mooi.
Dat interview begon trouwens zo gaaf. Hij gaat aan tafel zitten, en het was al redelijk laat toen. Hij zegt: 'Het is laat, het wordt licht, het wordt morgen...'
"En vandaag is gisteren geworden" antwoordde ik trots.
"Hahaha, ken uw klassiekers" zei hij.
Geweldig!
[Dit bericht is gewijzigd door Ceriel op 11-02-2004 00:18]
Ben gisteravond geweest. Ik vond het geweldig! Beter dan ik verwacht had zelfs en mijn verwachtingen waren al erg hoog. Ook ik ga proberen het voor elkaar te krijgen om nog een keer te gaan.....quote:Op maandag 29 maart 2004 20:27 schreef moker het volgende:
Ik was vr 26 maart bij een concert van hem... Hij was helemaal solo, en dat beviel enorm goed! Wat een geweldige artiest. Gelijk besloten om nog een keer te gaan deze tour![]()
Stef Bos doet mij gewoon echt niets... Ik heb toen de kaartjes besteld om samen te gaan en zij heeft dus zonder overleg haar kaartje ineens verkocht. Met zijn tweeen zou ik er wel heen gaan, ondanks dat ik de dag erna stage heb, maar het doet mij te weinig om in mijn eentje te gaan.quote:Op zondag 4 april 2004 20:38 schreef peaceman het volgende:
Stommerd, ga gewoon zelf! krijg je echt geen spijt van! Ik was ook met iemand, die vantevoren eigenlijk zoiets had van: nou van mij hoeft het eigenlijk niet en die was zwaar onder de indruk! Gewoon zelf gaan!
Dat nummer is idd zo enorm mooiquote:Op zondag 2 mei 2004 13:49 schreef scanman01 het volgende:
We speelden ooit verstoppertje
In de pauze op het plein
We hadden grote dromen
Want we waren toen nog klein
*knip*
Deze maand een werkelijk prachtige uitvoering van Zondag in Soweto. Gaat het allen horen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:08 schreef Sammy3000 het volgende:
Die site is sowieso niet gek... Elke maand een nieuwe MP3 voor de heb.
Ik vind niet dat hij ondergewaardeerd wordt. Je hoort/ziet zijn nummers idd niet op Breezers (radio)zenders zoals Radio538, tmf, mtv en The Box. Maar ik denk ook niet dat het zijn intentie is om tussen al die oppervlakkigheid bekendheid te verwerven. Bij echte muziekliefhebbers is hij bekend en weten ze hem wel te vinden. Hij is bovendien een van de weinige echt oprechte en ware muzikanten, die muziek maakt met zijn hart. Ik vind het een fantastische artiest die oppervlakkige bekendheid ook zeker niet nodig heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:04 schreef peaceman het volgende:
Gisteravond naar zijn show geweest in Hengelo. Het was weer supergoed. Na afloop nog ff met hem gebabbeld. Aardige kerel ook. Jammer dat ie zo ondergewaardeerd wordt.
Als er je van 1 zender zou verwachten dat ze meer van hem zouden draaien is het radio 2 wel. En juist die houden het toch bij Papa en een heel enkel ander liedje. Vooral dat is jammer. Als ik mensen spreek over Stef Bos, is de enige reactie ook: Is dat niet de man van Papa? (of een hele enkele keer van Is dit nu later.) Dat vind ik gewoon jammer. Papa is een mooi liedje, maar hij heeft zoveel meer mooi(ere) liedjes gemaakt, die verdienen dezelfde waardering als papa. Ik ben het wel met je eens dat hij niet zit te wachten op zendtijd op de door jou genoemde zenders.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij ondergewaardeerd wordt. Je hoort/ziet zijn nummers idd niet op Breezers (radio)zenders zoals Radio538, tmf, mtv en The Box. Maar ik denk ook niet dat het zijn intentie is om tussen al die oppervlakkigheid bekendheid te verwerven. Bij echte muziekliefhebbers is hij bekend en weten ze hem wel te vinden. Hij is bovendien een van de weinige echt oprechte en ware muzikanten, die muziek maakt met zijn hart. Ik vind het een fantastische artiest die oppervlakkige bekendheid ook zeker niet nodig heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |