quote:
Dat is wel een beetje te vroeg, de 4-Daagse duurt nog een klein half jaartjequote:Op maandag 8 maart 2010 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bijna dan, behalve dan dat TMM hoogstpersoonlijk het woord hostiegate in de dikke van dale vermeld gaat krijgen en dat Mieke op dit moment in Nederland is en dat The Vulture ons na jaren gevonden heeft
Val best mee. een paar grijze haren in mijn bakkebaarden. Ik hoef gelukkig nog niet te verven. En jij?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vast al meer grijze haren dan je tellen kan ?
volgens mij heeft Maud hem ontboden en onder curatele gesteld zodat hij er dit jaar op het laatste moment niet weer tussenuit kan knijpen als een dief in de nachtquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje te vroeg, de 4-Daagse duurt nog een klein half jaartje
oordeel zelf maar als je durftquote:Op maandag 8 maart 2010 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Val best mee. een paar grijze haren in mijn bakkebaarden. Ik hoef gelukkig nog niet te verven. En jij?
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje te vroeg, de 4-Daagse duurt nog een klein half jaartje
zo te zien niet, maar hoe recent is die feauteau?quote:
Ik had dat verkeerd gepland vorig jaar.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heeft Maud hem ontboden en onder curatele gesteld zodat hij er dit jaar op het laatste moment niet weer tussenuit kan knijpen als een dief in de nacht
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik had dat verkeerd gepland vorig jaar.
aug 2008quote:Op maandag 8 maart 2010 15:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo te zien niet, maar hoe recent is die feauteau?
quote:
plamuurwerk??quote:Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aug 2008
maar vraag maar aan TMM want die heeft me zondagochtend in alle vroegten nog zonder schuur en plamuurwerk gezien
erg erg mooi, ik kende het nog niet, meteen het album gedownloadquote:
Beerput katholieke kerk goorder dan goorquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal, nog kerkelijke rellen of iets anders![]()
![]()
![]()
Mieke Stemerdinkquote:Op maandag 8 maart 2010 15:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
erg erg mooi, ik kende het nog niet, meteen het album gedownload
het doet me denken aan de swing van
Het zomerse van
en de rock en roll van de
geen rellenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal, nog kerkelijke rellen of iets anders![]()
![]()
![]()
en de gigantjesquote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mieke StemerdinkIk ken haar van Girls wanna have fun.
Ik hoor het al... veel plezier samenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Erg lief, erg schattig nerdy, erg sexy, erg niet bewust dat ie godverdommes lekker is.... en een tikkeltje vreemd, dat danw eer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |